2016-01-25, 01:15
Medlem
Tropicmadnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dachri84
Hade du problem med kokainet ?
Om du har lätt att fastna i beroende kanske inte droger är något du bör syssla med.
Det gäller att ha en jävla självdisciplin försök att verkligen bara bruka tjack vid speciella tillfällen och köp helst så lite så att du inte har över efter helgen.

Nä aldrig kände aldrig något sug efter kokain förutom när jag var berusad av alkohol, oftast 1 gång varannan månad ungefär, gillar inte alkohol så mycket eftersom det gör mig för hänging och osocial när jag är full.
Weed röker jag ofta när jag kommer hem från jobbet eller på kvällskvisten när jag vill koppla av, ibland någon helg tar man väl sig en wake n bake
Citera
2016-01-25, 01:30
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Har letat och läst lite om detta men inte hittat något jättetydligt svar så ställer frågan här iaf. Har märkt de senaste veckorna att jag efter att ha tjackat mer eller mindre tappar känslan i händer och fötter. Känns i princip som bomull när jag rör mina fötter med händerna. Detta kommer vanligtvis någon timme efter ruset och kan sitta kvar till nästkommande dag. Känner någon igen sig i just detta?
Anledningen till att jag frågar är att jag haft liknande effekter tidigare men inte alls så kraftigt.
Tacksam för svar.
EDIT. Kan väl tillägga att det är något slags blomster som jag inte provat tidigare.
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2016-01-25 kl. 01:35.
Citera
2016-01-25, 02:14
Medlem
DenLilleTjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Köp en gubbe och testa! Jag själv gillar det betydligt mer än kolan man får här i Sverige om man ska festa.

Ritalin, Concerta och allt vad dessa ADD/ADHD-droger heter är om du frågar mig riktigt fultjack, sämre och väldigt annorlunda "rus" och betydligt värre AT, kanske inte i de låga mängderna dock.

De yttre blodkärlen drar ju ihop sig och det känns såklart i både fingrar och fötter, men att tappa känseln har jag aldrig upplevt, eller ens varit nära. Hur mycket brukar du ta?

Svårt att säga. Börjar med rätt lite och ökar på allt eftersom i flera omgångar. Tar väl som mest ca 0.5 på en kväll, men ofta mindre. Är ju inte jättevan så det är ju inga jättemängder alls egentligen. Och aldrig IV.
Får förtydliga att jag aldrig tappar känseln helt och hållet, men den är extremt begränsad, känns som att både händer och fötter består av bomull när jag rör dem (i brist på ett bättre sätt att beskriva det :P ). Eller för att citera lite Pink Floyd; ...My hands felt just like two balloons...
Kanske skulle kunna bero på just det här tjacket (även om jag inte har några anmärkningar alls vad gäller kvaliteten).
Senast redigerad av DenLilleTjocke 2016-01-25 kl. 02:38.
Citera
2016-01-25, 08:38
Moderator
Morfar-52s avatar
Massa chatt och OT raderat
Citera
2016-01-25, 10:25
Medlem
remedy4sanitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenLilleTjocke
Har letat och läst lite om detta men inte hittat något jättetydligt svar så ställer frågan här iaf. Har märkt de senaste veckorna att jag efter att ha tjackat mer eller mindre tappar känslan i händer och fötter. Känns i princip som bomull när jag rör mina fötter med händerna. Detta kommer vanligtvis någon timme efter ruset och kan sitta kvar till nästkommande dag. Känner någon igen sig i just detta?
Anledningen till att jag frågar är att jag haft liknande effekter tidigare men inte alls så kraftigt.
Tacksam för svar.
EDIT. Kan väl tillägga att det är något slags blomster som jag inte provat tidigare.

tjacket fuckar ju upp blodcirkulationen pårej, för det drar ihop dina blodkärl nåt överjävligt, simple as that. ju längre du är vaken desto sämre fungerar den ju.
Citera
2016-01-25, 17:10
Medlem
Fruity Freshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Föredrar att ta oralt. Brukar av bekvämlighetsskäl välja ut en lagom stor sten som jag sväljer. Eftersom jag blivit lite förvånad över skillnad i effekt (från gång till gång av samma batch) slog det mig: är det dumt att ta en sten istället för att göra ett pulver av samma sten vid oralt intag? Kan det verkligen göra någon skillnad?
Har svårt att se det men nu har jag hakat upp mig på den frågan.
Ingen?
Citera
2016-01-25, 19:14
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruity Fresh
Ingen?

Tror nog man får snabbare effekt om man gör det till pulver.
Citera
2016-01-25, 21:17
Medlem
behöver råd rosa stentjack, eller vitt stentjack vilket är bättre tror ni ? mvh stashunter
Citera
2016-01-25, 21:35
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter
behöver råd rosa stentjack, eller vitt stentjack vilket är bättre tror ni ? mvh stashunter

Helt omöjligt att svara på utifrån den infon.
Citera
2016-01-25, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stashunter

Jag skulle gå efter lukten..
Citera
2016-01-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Helt omöjligt att svara på utifrån den infon.
okej
Citera
2016-01-25, 22:13
Medlem
ADD-Bennys avatar
Jag och försökte få texten vettig och det tog en stund. Postar och rakt ner i papperskorgen.... Suck. Varför kan ni den istället??

Jag provar igen då:

Jag har förr fått pupiller av tjack och även metylfenidat samt god effekt.
EDIT: skönt att få pupiller av tjack haha. Jag menar stora sådana.

Nu för tiden händer inte ett smack med pupillen.
Jag bryr mig inte om det så klart men jag funderar på om det innebär något speciellt?

Har jag utvecklat tolerans?

Jag har försökt få det att hända något med ögonen men oavsett dos så får jag varken mer effekt på rus eller större pupiller

Har det hänt något som kan orsaka detta utöver tolerans?

Ökar jag doserna så riskerar jag väl bara obehag?

Har jag slut på dopamin i lager? :-/
Jag mår kasst utan medicinsk hjälp men jag kan inte påstå att jag skakar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in