Citat:
Ursprungligen postat av
Timzen
Köp en gubbe och testa! Jag själv gillar det betydligt mer än kolan man får här i Sverige om man ska festa.
Ritalin, Concerta och allt vad dessa ADD/ADHD-droger heter är om du frågar mig riktigt fultjack, sämre och väldigt annorlunda "rus" och betydligt värre AT, kanske inte i de låga mängderna dock.
De yttre blodkärlen drar ju ihop sig och det känns såklart i både fingrar och fötter, men att tappa känseln har jag aldrig upplevt, eller ens varit nära. Hur mycket brukar du ta?
Svårt att säga. Börjar med rätt lite och ökar på allt eftersom i flera omgångar. Tar väl som mest ca 0.5 på en kväll, men ofta mindre. Är ju inte jättevan så det är ju inga jättemängder alls egentligen. Och aldrig IV.
Får förtydliga att jag aldrig tappar känseln helt och hållet, men den är extremt begränsad, känns som att både händer och fötter består av bomull när jag rör dem (i brist på ett bättre sätt att beskriva det :P ). Eller för att citera lite Pink Floyd; ...My hands felt just like two balloons...
Kanske skulle kunna bero på just det här tjacket (även om jag inte har några anmärkningar alls vad gäller kvaliteten).