2015-08-10, 13:59
Bannlyst
Går mycket på Heroin och liknande, emn tar ibland tjack.

Får inte alls någon kick.. Beror det på att jag en bättre kick med horset eller?

Lite mer puls och så, men inte mycket mer.... Har ADHD också, men borde få kick ändå?
Citera
2015-08-10, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Går mycket på Heroin och liknande, emn tar ibland tjack.

Får inte alls någon kick.. Beror det på att jag en bättre kick med horset eller?

Lite mer puls och så, men inte mycket mer.... Har ADHD också, men borde få kick ändå?

Det är nog adhd:n som spökar, du får helt enkelt öka dosen. Om du skjuter tjacket så ska det kicka bra med eller utan heroinet.
Citera
2015-08-10, 16:06
Medlem
Zigarettens avatar
Jag funderade på det här med tjack, som ni alla vet höjer det ju koncentrationen något enormt och man kan koncentrera sig på flera saker samtidigt men hur funkar det med minnet?
Jag minns delar från när jag tog det sist men då hade jag druckit en 15 öl eller något också, hur fungerar det annars? T.ex om man pluggar när man har tagit det.
Citera
2015-08-10, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det är nog adhd:n som spökar, du får helt enkelt öka dosen. Om du skjuter tjacket så ska det kicka bra med eller utan heroinet.

Alltså det var bra tjack, men det kickar inte när jag skjuter det.. alltså ingen skjuts direkt..

Skulle vara bra tjack och det luktade lite konstigt och var ltie grumligt..

Funkar, men som sagt, ingen kick direkt...
Citera
2015-08-10, 17:07
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Alltså det var bra tjack, men det kickar inte när jag skjuter det.. alltså ingen skjuts direkt..

Skulle vara bra tjack och det luktade lite konstigt och var ltie grumligt..

Funkar, men som sagt, ingen kick direkt...

Du har inget annat tjack du kan jämföra med? Kan ju vara något fel på det tjacket du har nu även fast det är potent och bra
Citera
2015-08-10, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du har inget annat tjack du kan jämföra med? Kan ju vara något fel på det tjacket du har nu även fast det är potent och bra

Ska testa ett annat, men fick bara ett sample nu..
Citera
2015-08-11, 00:35
Medlem
MatsMyrmans avatar
Hur doserar ni enklast en oral dos av amfetamin? Då jag har slut på metylfenidat eller (lis)dexamfetamin vill jag använda vanligt tjack för att plugga på. Har en 0.01 våg, hur gör ni?

EDIT: Menar såklart inte hur ni väger, jag vet. Men att lägga pappret man ska bomba i är inte ett bra sätt känner jag, pappret åker runt lite och ändrar vikt, vilket sabbar TARE-vikten också.
Senast redigerad av MatsMyrman 2015-08-11 kl. 00:40.
Citera
2015-08-11, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatsMyrman
Hur doserar ni enklast en oral dos av amfetamin? Då jag har slut på metylfenidat eller (lis)dexamfetamin vill jag använda vanligt tjack för att plugga på. Har en 0.01 våg, hur gör ni?

EDIT: Menar såklart inte hur ni väger, jag vet. Men att lägga pappret man ska bomba i är inte ett bra sätt känner jag, pappret åker runt lite och ändrar vikt, vilket sabbar TARE-vikten också.

Lägg direkt på vågen och skrapa försiktigt av den ner i pappret sen? Är rätt full och hög atm så kanske misstolka dig men svårare än så är det inte
Citera
2015-08-11, 22:27
Medlem
MatsMyrmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrisboy
Lägg direkt på vågen och skrapa försiktigt av den ner i pappret sen? Är rätt full och hög atm så kanske misstolka dig men svårare än så är det inte

Haha, ja kanske bara är så enkelt, får göra det nästa gång
Citera
2015-08-12, 06:54
Medlem
petrus17s avatar
Hur är lorazepam/temesta mot "AT'" på amfetamin? Jag använder ett par-tre gånger i veckan så jag får inte samma AT som när jag var färsk, Nu får jag ingen ångest eller dylikt, blir bara jävligt utmattad psykiskt och fysiskt,.

Förresten, har väldiga problem med att injicera i underarmen/handleden. Hur gör ni när ni injicerar där? Skulle verkligen uppskatta en detaljerad beskrivning. Redan lästs Fajafs guide men det står inget om underarmen specifikt.Lite beskrivning av mina problem i spoilern

Citera
2015-08-13, 17:52
Medlem
moondawns avatar
Hittade en påse klettjack idag.
Det var dock helt luktfritt, kan det vara det ?
Citera
2015-08-13, 19:35
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Hittade en påse klettjack idag.
Det var dock helt luktfritt, kan det vara det ?
Vissa gånger när jag har förvarat tjack öppet så har det helt tappat både lukt och smak.

Fortfarande en del smak men lukten försvann helt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in