Jag funderade på det här med tjack, som ni alla vet höjer det ju koncentrationen något enormt och man kan koncentrera sig på flera saker samtidigt men hur funkar det med minnet?
Jag minns delar från när jag tog det sist men då hade jag druckit en 15 öl eller något också, hur fungerar det annars? T.ex om man pluggar när man har tagit det.
Hur doserar ni enklast en oral dos av amfetamin? Då jag har slut på metylfenidat eller (lis)dexamfetamin vill jag använda vanligt tjack för att plugga på. Har en 0.01 våg, hur gör ni?
EDIT: Menar såklart inte hur ni väger, jag vet. Men att lägga pappret man ska bomba i är inte ett bra sätt känner jag, pappret åker runt lite och ändrar vikt, vilket sabbar TARE-vikten också.
Senast redigerad av MatsMyrman 2015-08-11 kl. 00:40.
Hur doserar ni enklast en oral dos av amfetamin? Då jag har slut på metylfenidat eller (lis)dexamfetamin vill jag använda vanligt tjack för att plugga på. Har en 0.01 våg, hur gör ni?
EDIT: Menar såklart inte hur ni väger, jag vet. Men att lägga pappret man ska bomba i är inte ett bra sätt känner jag, pappret åker runt lite och ändrar vikt, vilket sabbar TARE-vikten också.
Lägg direkt på vågen och skrapa försiktigt av den ner i pappret sen? Är rätt full och hög atm så kanske misstolka dig men svårare än så är det inte
Hur är lorazepam/temesta mot "AT'" på amfetamin? Jag använder ett par-tre gånger i veckan så jag får inte samma AT som när jag var färsk, Nu får jag ingen ångest eller dylikt, blir bara jävligt utmattad psykiskt och fysiskt,.
Förresten, har väldiga problem med att injicera i underarmen/handleden. Hur gör ni när ni injicerar där? Skulle verkligen uppskatta en detaljerad beskrivning. Redan lästs Fajafs guide men det står inget om underarmen specifikt.Lite beskrivning av mina problem i spoilern
Kan utan problem sätta i handen (grå kanyl) och i armvecket (oftast orange). I armvecket trycker jag in kanylen med en rätt snäv vinkel och när jag fått autosvar sänker jag pumpen och trycker in en bit, drar svar och slår i mig. Gällande handen så knyter jag den först. Sedan trycker jag sakta kanylen mot venens mitt tills den tränger igenom och jag får autosvar. Lägger ner pumpen och för kanylen i venens riktning. Inga problem.
Sen har vi underarmana och handlederna, som jag först nu börjat använda för att rotera lite. Använder orange kanyl och har inga som helst problem med att träffa venen. Att lyckas få in tjacket är lite svårare. Ibland blir det en bula innan jag ens skjutit, sen ett blåmärke. Hade förstått om jag tryckte in n 5m-lösning bredvid venen, men nu trycker jag ju faktiskt inte ut något. Det kan hända både med och utan stas, Vadan detta? Nej, jag träffar ingen artär.
Får autosvar i kanylen när nålen är typ 0.1 mm under huden. Jag vill ha större delen av nålen inne i venen så lägger alltid ner tyget längs armen och sakta trycka kanylen i venens riktning. Det borde ju inte vara något problem efterom venen syns så tydligt. Tappar svaret direkt. Jag förstår att nålen tränger igenom venen på något sätt, varför begriper jag inte. Gör det i god takt när jag vet att jag trängt genom venen... Finns det någon teknik för att underlätta?
Varje försök brukar resultera i 15 bulor på armen och jag får göra en ny lösning och sätta i handen eller vecket istället. Segt. Lycka ju ibland men det är inte ofta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!