Tre frågor angående amfetamin:
1: Hur bör näsan vara när man snortar? Helt fri från snor och torr eller bör den vara lite snorig och fuktig? Har just nu ganska torr näsa och det känns som att allt bara lägger sig ytligt i näsgångarna för att sedan trilla ner? Räcker det i så fall att fukta med lite vatten innan intag?
2: På grund av vissa omständigheter så har jag inte längre lika lätt att snorta mha sedel/sugrör eller liknande så det jag gör nu är att jag har gelatinkapslar fyllda med affe som jag tömmer ut lite grann på ovansidan av stortummen som jag sedan för till näsan och andas in.
Räcker detta eller måste man längre in i näsan? Tidigare när jag snortat med "riktigt" snortdon så har jag dock upplevt att en del åker ned i svalget, vilket inte händer med denna nya metoden. Däremot så är jag inte säker på om det åker upp tillräckligt långt i näsan?
3: Första gångerna jag testade affe så var det helt grymt. Jag fick eufori, rysningar, ökad energi och fokus, blev väldigt social och pratglad. Nu för tiden så upplever jag inte samma effekt, jag blir mest bara fokuserad och mer social. Jag kan fortfarande bli trött, gäspa osv vilket inte var fallet de första gångerna. Även om jag tar en paus från amfetaminet i säg 1 månad så upplever jag aldrig riktigt samma känsla som de första gångerna utan mer utav den senare beskrivningen.
Beror detta på en toleransökning, även fast jag ibland har uppehåll på upp mot 1 månad? Går det på något sätt att få tillbaka den där kicken som man upplevde i början? Måste man kanske ha ett längre uppehåll eller har min kropp/hjärna helt enkelt vant sig vid den initiala effekten och därmed inte "bryr sig om den" lika mycket? Jag har testat flera olika batchar och alla har haft snarlika effekter, även de som jag debuterade med.
Tacksam för svar