2015-03-10, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Varför skriver du enbart 2 såna här posts på amfetaminforumet på flashback? Och du nickar "trollhättan-killen"?

Det osar om dig på så många sätt, inte snut men kanske förståndshandikappad eller nåt... Tänker iaf inte hjälpa dig, fattar du inte hur du ska få tag på det trots att du sitter här, ja då är du fan redigt trög tyvärr..

Ja för att jag nyss har reggat mig här.
Vad är det som är för problem med mitt nick då?

Snacka om taskigt humör du verkar ha.
Har inte bett dig hjälpa mig så varför snacka så mycket dynga?

För att jag inte har kontakter som du gör inte mig handikappad! ??
Citera
2015-03-10, 13:28
Medlem
Tre frågor angående amfetamin:

1: Hur bör näsan vara när man snortar? Helt fri från snor och torr eller bör den vara lite snorig och fuktig? Har just nu ganska torr näsa och det känns som att allt bara lägger sig ytligt i näsgångarna för att sedan trilla ner? Räcker det i så fall att fukta med lite vatten innan intag?

2: På grund av vissa omständigheter så har jag inte längre lika lätt att snorta mha sedel/sugrör eller liknande så det jag gör nu är att jag har gelatinkapslar fyllda med affe som jag tömmer ut lite grann på ovansidan av stortummen som jag sedan för till näsan och andas in.

Räcker detta eller måste man längre in i näsan? Tidigare när jag snortat med "riktigt" snortdon så har jag dock upplevt att en del åker ned i svalget, vilket inte händer med denna nya metoden. Däremot så är jag inte säker på om det åker upp tillräckligt långt i näsan?

3: Första gångerna jag testade affe så var det helt grymt. Jag fick eufori, rysningar, ökad energi och fokus, blev väldigt social och pratglad. Nu för tiden så upplever jag inte samma effekt, jag blir mest bara fokuserad och mer social. Jag kan fortfarande bli trött, gäspa osv vilket inte var fallet de första gångerna. Även om jag tar en paus från amfetaminet i säg 1 månad så upplever jag aldrig riktigt samma känsla som de första gångerna utan mer utav den senare beskrivningen.

Beror detta på en toleransökning, även fast jag ibland har uppehåll på upp mot 1 månad? Går det på något sätt att få tillbaka den där kicken som man upplevde i början? Måste man kanske ha ett längre uppehåll eller har min kropp/hjärna helt enkelt vant sig vid den initiala effekten och därmed inte "bryr sig om den" lika mycket? Jag har testat flera olika batchar och alla har haft snarlika effekter, även de som jag debuterade med.

Tacksam för svar
Citera
2015-03-10, 13:59
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donnie
Någon annan som brukar köra bärs stark / nödraketer "vid at" eller om det känns för mycket? Personligen så tycker jag nån öl efter tjack funkar super lika bra som Benso om man vill sova eller landa

Jag körde alltid på bärs vid AT när jag använde tjack förr. Funkade skitbra
Citera
2015-03-10, 14:02
Medlem
Parabolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thn-killen
Synd bara att det ska vara så svårt att få tag på det.
Har man inga kontakter så är det nästan omöjligt.

internet eller så är det väl bara gå på krogen och ragga knarkare, har man knarkat en gång i tiden så känner man igen sånna människor ganska snabbt
Citera
2015-03-10, 15:11
Medlem
TraeHitlers avatar
Dags för mig att testa affe för första gången. Har ingen våg eller liknande men köpte 1g.

Tog precis väldigt lite, spetsen av en kniv och delade på båda borrarna. Tänker mig att jag tar väldigt lite nu och fyller på efter hand. Planerar inte att sitta tjackad hela dagen utan som första test. Hur länge ska jag vänta mellan varje minilina? Kan man ens ta för lite eller är det bara att köra på med väldigt liten mängd med jämna mellanrum?
Citera
2015-03-10, 15:17
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Dags för mig att testa affe för första gången. Har ingen våg eller liknande men köpte 1g.

Tog precis väldigt lite, spetsen av en kniv och delade på båda borrarna. Tänker mig att jag tar väldigt lite nu och fyller på efter hand. Planerar inte att sitta tjackad hela dagen utan som första test. Hur länge ska jag vänta mellan varje minilina? Kan man ens ta för lite eller är det bara att köra på med väldigt liten mängd med jämna mellanrum?

Test? Varför? Minst 50mg ca får du ta om du ska känna något. Bättre å dela upp två högar på 500mg och gör de du vill göra med en hög och spara resten till en annan dag.

Edit. Att ta litegrann ofta är meningslöst enligt mig då du bara drygar ut det och får ingen känsla av vad affe är för något. Så en knivspets är alldeles för lite. Dela upp allt i två höger ala 500mg i varje sen delar du upp en hög på t.ex 10 högar/ linor och ta det allt eftersom.
Senast redigerad av CristDaFist 2015-03-10 kl. 15:20.
Citera
2015-03-10, 15:22
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Test? Varför?

Tycker du verkligen att man ska behöva svara på en sådan fråga första gången man testar en ny drog? Svaret är nog självklart, men tack ändå! Planerar som sagt inte att tjacka bort mig idag utan att få en hum om det.
Citera
2015-03-10, 15:22
Medlem
Citat:

Kör en redig dos och känn på ruset istället för att sitta och smådutta, det är inget att vara rädd för svenskt tjack. Har du köpt det från utlandet så ska du nog vara lite mer försiktig.

1g i ca åtta lika stora högar är bra nybörjardoser skulle jag påstå om tjacket är av någorlunda kvalité. Själv skulle jag delat det i fyra lika högar och bombat en i taget.
Citera
2015-03-10, 15:32
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Tycker du verkligen att man ska behöva svara på en sådan fråga första gången man testar en ny drog? Svaret är nog självklart, men tack ändå! Planerar som sagt inte att tjacka bort mig idag utan att få en hum om det.

Ja det var nödvändigt att fråga. För att slösa bort knark på det viset är onödigt dutta inte för mycket nu. Mvh
Citera
2015-03-10, 15:40
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Kör en redig dos och känn på ruset istället för att sitta och smådutta, det är inget att vara rädd för svenskt tjack. Har du köpt det från utlandet så ska du nog vara lite mer försiktig.

1g i ca åtta lika stora högar är bra nybörjardoser skulle jag påstå om tjacket är av någorlunda kvalité. Själv skulle jag delat det i fyra lika högar och bombat en i taget.

Det blir inatt i så fall!

*edit*

Men vänta lite nu. Sitter du verkligen och rekommenderar en förstagångstjackare att bomba i sig totalt 1g? Nu kan jag ju tjack väldigt dåligt men det låter som en värdelös idé av vad jag läst och mina andra erfarenheter av droger. Nu råkar jag vara välbekant med mdma och E men vad du vet så har jag aldrig rört någon drog utöver alkohol och kanske CB.

Av vad jag läst så skulle jag i så fall börjat med en 200mg bomb och sedan fyllt på kanske en eller två gånger i snoken medan ruset börjar komma. Totalt 1g skulle jag nog inte dra i mig första gången. Men jag kanske är ovanligt förståndig.

Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Ja det var nödvändigt att fråga. För att slösa bort knark på det viset är onödigt dutta inte för mycket nu. Mvh

Jag uppskattar din omtanke
Senast redigerad av TraeHitler 2015-03-10 kl. 16:10.
Citera
2015-03-11, 18:04
Medlem
Ovcharkas avatar
Bästa medicin mot risig mage när man bombar? Det börjar bubbla i magen och pressa på i tarmen direkt. Skitjobbigt. Bara att trycka nån diareetablett eller? Någon bättre än annan i sammanhanget?
Citera
2015-03-11, 19:38
Medlem
Ovcharkas avatar
Kan man lösa tjack i cola? Det är en tanke jag har. Jag tänker att man löser en mängd i en flaska, så har man en flaska Cola-Cola med lite "mer" i än orginal. Men det förutsätter som sagt att tjacket löser sig för man kan inte skaka flaskan varje gång man häller upp...

Jag tänker:
1,5l Coca-Cola i en flaska
En sipp cola: 2dl
En liten dos tjack: 50mg

Alltså 50mg tjack per 2dl cola.

Så om vi avrundar neråt blir det 7x50mg tjack som ska ner i en flaska. Då innehåller varje 2dl cola typ 0,04g (40mg) tjack.

Skitsamma. Går det lösa tjack i cola? Coca-Cola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in