2015-07-30, 23:35
Medlem
flashgrenades avatar
Har en snabb fråga som kräver snabbt svar. Vad tycker ni är effektivast: att blanda ut tjacket i vatten och dricka upp det - eller att lägga det i lite papper och svälja som en bomb?

Vad ger starkast och bäst effekt?

Tack på förhand, partyboys

*
Citera
2015-07-31, 00:16
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Har en snabb fråga som kräver snabbt svar. Vad tycker ni är effektivast: att blanda ut tjacket i vatten och dricka upp det - eller att lägga det i lite papper och svälja som en bomb?

*
Effektmässigt är det exakt samma men pappret döljer smaken medans vattnet kommer smaka som ett spann morgonpiss från ett kinesiskt horhus.
Citera
2015-07-31, 13:35
Medlem
Tack för alla svar. Näsan är fortfarande rätt fuckt men blir lite lite bättre för varje dag. En till fråga som säkert ha ställts, brukar ni dela upp linan så ni tar hälften i varje näsborre? Eller kör ni hela linan i en näsborre? Jag känner att de är mindre jobbigt om det svider i ena näsborren endast men att det har tendens att lättare rinna ner i halsen då.
Citera
2015-07-31, 16:56
Medlem
Kejsarensnyakladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade

*

Ett starkt rekommenderat alternativ till bomb, panna eller näsa är att blanda i din vägda dos amfetamin i en lite över normalt stark kopp kaffe tillsammans med en tesked socker, eller två.
En fin fin kombo som också heller inte smakar illa. Kaffet är rätt så beskt (stavning?) och tar bort all oönskad bismak, tycker jag.
Citera
2015-07-31, 17:11
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashp0st
Tack för alla svar. Näsan är fortfarande rätt fuckt men blir lite lite bättre för varje dag. En till fråga som säkert ha ställts, brukar ni dela upp linan så ni tar hälften i varje näsborre? Eller kör ni hela linan i en näsborre? Jag känner att de är mindre jobbigt om det svider i ena näsborren endast men att det har tendens att lättare rinna ner i halsen då.
När jag var fast brukade jag dra hela linan i samma näsborre. Nuförtiden snittar jag på mindre än en gång om året, men metodiken sitter kvar av gammal vana Får du ner pulver i halsen så har du snortat för hårt - dra som ett långsamt, normalt andetag för att slippa detta.
Citera
2015-07-31, 20:31
Medlem
LoungeIsLounges avatar
Pratade med några kompisar om det här med amfetamin uppblandat med metamfetamin angående lite vi fick tag i som var riktigt bra.
Hur vanligt är det egentligen?

Har alltid tänkt mig metamfetamin som en amerikansk företeelse nämligen.
Citera
2015-08-01, 14:18
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Har ni också varit med om när man är jävligt skev på tjack och andra personer märker det och medvetet jävlas med en, mindfucka bla annat med ljud och gå fram och tillbaka ur ens synfält och riktigt respektlöst prata om än?.

Hur ska man hantera dessa lowlives på bästa sätt?

Någon som upplevt detta mer än mig?.

Är på en festival just nu och har märkt av ett par trash som försöker sig på detta.
Citera
2015-08-01, 14:35
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Har ni också varit med om när man är jävligt skev på tjack och andra personer märker det och medvetet jävlas med en, mindfucka bla annat med ljud och gå fram och tillbaka ur ens synfält och riktigt respektlöst prata om än?.

Är på en festival just nu och har märkt av ett par trash som försöker sig på detta.

Har du ätit, druckit och sovit tillräckligt? Antagligen inte då det är festival. Du misstolkar nog situationen då hjärnan är trött. Se till att vila lite innan du konfronterar konspiratörerna för jag tror att du inbillar dig en hel del vilket kan bli pinsamt i efterhand. Släng i dig några benso, tvinga i dig en kebab och sov ett par timmar om du kan så ska du se att det känns bättre.
Senast redigerad av snuptik 2015-08-01 kl. 14:42.
Citera
2015-08-01, 14:38
Medlem
Fitipaldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse

Ät någonting, försök få tag på någon benso och lägg dig och sov ett tag. Så ska du nog se att det blir bättre
Citera
2015-08-03, 08:27
Medlem
Har ett gulaktigt och fuktigt tjack som är svårsnortat och har en obehaglig smak samt bränner lite. Det verkar inte torka mer än vad det redan har gjort så jag undrar om det finns andra tips på vad man kan göra för att få det snortbart?

Dextrosol har jag hört är vanligt att banka tjack med, är det att rekommendera? Vill få tjacket mer pulveraktigt och inte lika klumpigt men även lite lägre potens på det. "Smakar" dextrosol-bankat tjack, typ sött?
Citera
2015-08-04, 01:42
Medlem
Okej, jag tjackade och eade varje dag under emmaboda men tuggade knappt någonting, har istället börja spänna tungan uppåt och bakåt (för att jag får så ont i käkarna) och har nu fått extremt ont i typ hela ansiktet haha, finns det något som hjälper mot detta? Är ju inne på vecka 2 nu och avslappningsövningar har inte tagit mig någonstans. Är liksom svullen långt ner i halsen och musklerna värker liksom. Tveksamt att det skulle vara uttorkning av något slag då jag drack i snitt 4 liter vatten per dag under emmaboda och kanske 6-7 nu. Gillar vatten ja

OCH

Jag känner inte av tjack och dyl längre? Jag får alla bieffekter men jag blir inte glad eller får det där "ruset" utan blir mer "go", delvis samma med e och koks. Tar jag för mycket får jag bara konstiga muskelryckningar och blir jättevarm. E kan ge lite eufori i 20 min av kanske. Kan tilläggas att jag tjackar+ear varje helg, oftast en dag men ibland 3. Ear ibland under sex men i regel på koks så om man säger i snitt 2 gånger i veckan, kan det vara att jag behöver ta en paus? Konstigt bara för e som man borde behöva ta "paus" ifrån kan jag köra på med utan problem men främst tjacket känner jag inget av längre. Kan dra en fet lina och gå och lägga mig dirr efter liksom. Får inga välbehagskänslor av koks heller men använder det inte på det sättet ändå så det gör mig inte så mycket.

Eller jo, ibland när jag drar några linor när jag rökt, kanske 0,5g i alla fall kan jag få lite välbehagskänslor osv men det är ju ingen partystämning direkt haha.

Okej väldigt ostrukturerat kanske, sorryyyyy
Citera
2015-08-04, 01:56
Medlem
Komma hem ensam, tjackad, uttråkad. Tips på era udda, spännande, underhållande tidsfördriv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in