2014-10-15, 10:08
Medlem
DeltXs avatar
Låt oss säga att man har ett potent dos, där 50mg räcker för att bli fjuttad, det ger dock ingen speciell kick utan ruset är lungt och smyger sig på ungefär som amfetamin recipe. Många säger att det ska mixas med druvsocker då, funkar verkligen detta?
Citera
2014-10-15, 12:11
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeltX
Låt oss säga att man har ett potent dos, där 50mg räcker för att bli fjuttad, det ger dock ingen speciell kick utan ruset är lungt och smyger sig på ungefär som amfetamin recipe. Många säger att det ska mixas med druvsocker då, funkar verkligen detta?

Jag har aldrig sett några fakta på att druvsocker skulle hjälpa kroppen att ta upp amfetaminer på något sätt, eller att amfetaminet skulle fungera bättre på något sätt.. Det måste väl vara den bästa myten genom tiderna - vilken jävla kran vill inte att ni ska fortsätta tro att tjacket blir bättre om du får det utblandat? Ha ha
Det här kom Arko fram till..
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Nä, det där är bullshit. Druvsocker löser sig dock sämre i vatten än rent amfetamin, varför man måste ta mera vatten för att lösa druvsockerbankat tjack – och då löser sig mer amfetamin i vattnet också, vilket ger sken av att åstadkomma bättre effekt. Felet med många pundare är i själva verket otålighet. Låt tjacket lösas ordentligt och låt lösningen stå ett tag!

Bikarbonat är faktiskt skitbra! Det höjer pH-värdet i blodet, så att amfetaminet stannar längre. Bombar man det, så är bikarbonat också bra, eftersom det ökar biotillgängligheten i magen.

Om bikarbonat får roliga effekter i vatten, så är vattnet surt. Normalt sett skall det inte hända något särskilt med bikarbonat i tjacklösning.
Citera
2014-10-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeltX
Japp när du mixar med druvsocker blir amfetaminet omvandlat till super-mega-ultra-crystal-heisenberg-methamfetamin. Fan du hör väl själv hur tokigt det låter att det skulle göra skillnad med att lägga till druvsocker?
Citera
2014-10-15, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Jag har aldrig sett några fakta på att druvsocker skulle hjälpa kroppen att ta upp amfetaminer på något sätt, eller att amfetaminet skulle fungera bättre på något sätt.. Det måste väl vara den bästa myten genom tiderna - vilken jävla kran vill inte att ni ska fortsätta tro att tjacket blir bättre om du får det utblandat? Ha ha
Det här kom Arko fram till..
Även om bikarbonat skulle hjälpa kroppen ta upp amfetaminet skulle det förmodligen knappt bli en marginell skillnad. Det som påverkar upptaget av amfetamin bör vara levern. bästa att ta i snoken om man vill få ut max, eller köra rövpanna.
Senast redigerad av imfrondly 2014-10-15 kl. 13:00.
Citera
2014-10-15, 23:30
Medlem
AbsentMindeds avatar
Hur länge kan man förvara en färdig lösning i en pump? och isåfall vart ska jag förvara pumpen?

Snabba svar uppskattas!
MVH
URSÄKTA DÅLIG SVENSKA.
Citera
2014-10-16, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsentMinded
Hur länge kan man förvara en färdig lösning i en pump? och isåfall vart ska jag förvara pumpen?

Snabba svar uppskattas!
MVH
URSÄKTA DÅLIG SVENSKA.
Mörkt och kallt, Viktigaste är nog att det är mörkt och bakterier inte börjar växa i skiten. jag skulle dock aldrig lämna den längre än några min om du ska iv:a
Citera
2014-10-16, 18:59
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
har provat att ta 20-50mg högkvalitets amfetamin per dag, i 5 dagar i streck och har sedan den 6/7 dagen kännt mig ganska förstörd, lite lustigt då om jag kör under ett halvt gram på en festkväll så mår jag helt ok dagen efter, någon annan som har något att säga?
antar att det är för man hela tiden är på dopaminet och Noradrenalinet vilket leder till att man känner sig tömd även vid låga doser?
hur mår liksom folk som får dextroamfetamin dagligen efter ett par dagar?
Citera
2014-10-17, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
har provat att ta 20-50mg högkvalitets amfetamin per dag, i 5 dagar i streck och har sedan den 6/7 dagen kännt mig ganska förstörd, lite lustigt då om jag kör under ett halvt gram på en festkväll så mår jag helt ok dagen efter, någon annan som har något att säga?
antar att det är för man hela tiden är på dopaminet och Noradrenalinet vilket leder till att man känner sig tömd även vid låga doser?

Dels så är rent dextro mindre fysiskt påfrestande än racemiskt amfetamin, och dels så är doserna såpass små (förutsatt att man följer läkarens ordination) att någon eufori uteblir och därav så tror jag inte att det finns någon anledning att känna något särskilt. Åtminstone om man fått det utskrivet för att man faktiskt behöver det.
Citera
2014-10-17, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Även om bikarbonat skulle hjälpa kroppen ta upp amfetaminet skulle det förmodligen knappt bli en marginell skillnad. Det som påverkar upptaget av amfetamin bör vara levern. bästa att ta i snoken om man vill få ut max, eller köra rövpanna.

Eller IV om man känner för att prova en helt ny drog. Där har ni något man bör tänka igenom ett antal gånger innan man testar. För det blir inte "bara en gång".
Citera
2014-10-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
låter riktigt konstigt, skulle säga noceboeffekt på det. själv är det tvärtom, har gått på tjack ett tag varje dag och körde inte ena dagen av någon anledning. mådde dock inte dåligt, fast kanske hade benso i systemet, dock väldigt lite. Kommer fan inte ihåg.
Citera
2014-10-17, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
låter riktigt konstigt, skulle säga noceboeffekt på det. själv är det tvärtom, har gått på tjack ett tag varje dag och körde inte ena dagen av någon anledning. mådde dock inte dåligt, fast kanske hade benso i systemet, dock väldigt lite. Kommer fan inte ihåg.
är ungefär två veckor på nu.
Citera
2014-10-17, 21:26
Medlem
Big.Bangs avatar
Dog en liten dos amfetamin för att orka studera på en fredag. Men vad kan jag göra för att kunna somna senare? Är det kört om jag inte har benso? Hatar sömnlösa AT nätter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in