2015-07-08, 22:19
Medlem
Skriuws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Metabankat. Med det menade jag amfetamin som är utblandat med metamfetamin. Kanske borde varit tydligare där.

Var länge, längesedan jag fick det dock. Men det kanske är som de säger. Man jagar första kicken.
Njae oftast är det antingen enbart bankad meta för att likna tjack, rätt sällan dessa blandas faktiskt men jag förstår vad du menar.

Jo första gångerna är alltid magiska helt klart
Citera
2015-07-09, 04:35
Medlem
Om man utnyttjat flesta platserna, finns det någon som har tips på hur man slår i sig tjacket utan göra för stort märke av det på handen ? blir alltid en röd liten prick i någon dag nu på senare tid...
Citera
2015-07-09, 15:37
Medlem
McNutty3.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldveinsdogone
Om man utnyttjat flesta platserna, finns det någon som har tips på hur man slår i sig tjacket utan göra för stort märke av det på handen ? blir alltid en röd liten prick i någon dag nu på senare tid...

Men hur svårt är det att bortförklara märken på händerna om man inte är en byråkratfitta?
Citera
2015-07-09, 15:41
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
När jag satt i handen har jag använt dom korta gråa (0.4 x 19mm) nålarna och de har funkat bra i början, tills man varit igång några dagar och skakar som om man hade parkinson...
Citera
2015-07-09, 19:32
Medlem
heiss avatar
Någon som har koll på hur mycket procent vikt som försvinner när man torkar klet i rumstemp?
Citera
2015-07-10, 18:38
Medlem
Misstänker att jag skadat mina njurar av mitt användande. Tagit ett par öl och sitter på mycket. Vågar man ta sig en dos ändå? Pissar skum ifall jag har druckit alkohol regelbundet, även just nu.
Citera
2015-07-11, 17:14
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outtagetme
Misstänker att jag skadat mina njurar av mitt användande. Tagit ett par öl och sitter på mycket. Vågar man ta sig en dos ändå? Pissar skum ifall jag har druckit alkohol regelbundet, även just nu.

Ta dig en dos du och njut.
Citera
2015-07-11, 17:20
Medlem
Redlinezs avatar
Har tagit amfetamin nu i 3 dagar, tänkte ta sista dosen inatt tror jag. Vågar man smälla i sig mdma imorgon? Trevlig lördag på er flashbackare!
Citera
2015-07-11, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Någon som har koll på hur mycket procent vikt som försvinner när man torkar klet i rumstemp?

Beror ju på hur kletigt det är, jag har blivit av med allt från ca 50% (då vart man nöjd! ) till någon knappt märkbar skillnad.
Citera
2015-07-13, 01:47
Medlem
Fick nyss en halv gubbe meta av en polare men har dragit sub i 3 dagar nu. Vågar man blanda eller bör vänta ett dygn?
Citera
2015-07-13, 04:40
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
När mina vener fortfarande var friska och fina kunde jag nästan slå i mig en förbered lösning, nästan utan att ens behöva titta. Att göra en lösning av en dos tjack tills dosen passerat hjärn/blodbariärren tog mellan två-högst tre minuter. Hade jag en av laddad pump med kanyl så så har jag klarat mig utomhus i mörker på 15 sekunder. Det sjukaste var när jag hade träffat en brud på nätet (som var helt anti-droger och väldigt skötsam) så brukade vi sitta i timmar med webkameran på MSN (detta var några år sedan) Kameran stod på soffbordet, på en hög böcker. Precis innan hon ville video-chatta hade jag precis färdigställt en rejäl lösning och såg till att verktyget inte syntes i bild. Men hon var en sån pladderkvarn att och ville hela tiden se mig i sin dator. Jag började bli mer och mer besvärad pga att jag hade tänkt att ta dosen precis innan hon naturligtvis satte igång sin jävla computer på andra sidan sverige. Så jag hade verktyget dolt i handen och låstades tappa nåt på golvet. Böjde mig ner så att mitt armveck låg ur kameravinkeln och körde in en rejäl dos på några sekunder. När jag sen tryckt in dosen kände jag : Oh shit. Reste mig upp i normal sittställning och ögonen höll på att ploppa ur och fick inte fram ett ord för att rushen var så kraftig. Bruden såg lite undrande ut. Sen gick det så jävla fort alltihop att jag kaskadspydde över hela soffbordet.

Fan hon blev livrädd och väldigt undrande, jag sa att det var vinterkräksjukan. I augusti..
Citera
2015-07-13, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scoones
Fick nyss en halv gubbe meta av en polare men har dragit sub i 3 dagar nu. Vågar man blanda eller bör vänta ett dygn?

Har blandat subutex och amfetamin, och det är en mycket trevlig blandning, så Meta borde också vara det tycker jag.

Kör på du är mitt tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in