Citat:
Ursprungligen postat av
oldveinsdogone
Om man utnyttjat flesta platserna, finns det någon som har tips på hur man slår i sig tjacket utan göra för stort märke av det på handen ? blir alltid en röd liten prick i någon dag nu på senare tid...
När mina vener fortfarande var friska och fina kunde jag nästan slå i mig en förbered lösning, nästan utan att ens behöva titta. Att göra en lösning av en dos tjack tills dosen passerat hjärn/blodbariärren tog mellan två-högst tre minuter. Hade jag en av laddad pump med kanyl så så har jag klarat mig utomhus i mörker på 15 sekunder. Det sjukaste var när jag hade träffat en brud på nätet (som var helt anti-droger och väldigt skötsam) så brukade vi sitta i timmar med webkameran på MSN (detta var några år sedan) Kameran stod på soffbordet, på en hög böcker. Precis innan hon ville video-chatta hade jag precis färdigställt en rejäl lösning och såg till att verktyget inte syntes i bild. Men hon var en sån pladderkvarn att och ville hela tiden se mig i sin dator. Jag började bli mer och mer besvärad pga att jag hade tänkt att ta dosen precis innan hon naturligtvis satte igång sin jävla computer på andra sidan sverige. Så jag hade verktyget dolt i handen och låstades tappa nåt på golvet. Böjde mig ner så att mitt armveck låg ur kameravinkeln och körde in en rejäl dos på några sekunder. När jag sen tryckt in dosen kände jag : Oh shit. Reste mig upp i normal sittställning och ögonen höll på att ploppa ur och fick inte fram ett ord för att rushen var så kraftig. Bruden såg lite undrande ut. Sen gick det så jävla fort alltihop att jag kaskadspydde över hela soffbordet.

Fan hon blev livrädd och väldigt undrande, jag sa att det var vinterkräksjukan. I augusti..