2012-05-06, 04:34
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Någon som råkat ut för ett som påstås vara meta. Färg mellan vitt och rosa ? Det vägrar att lösa sig i vatten för iv, hälften är kvar i koppen som gegga. Nu är det ju inte bara det utbankade utan det man får ut är kasst för iv. Första där det ger bättre att snorta utan attt köra iv.

Eller har någon ett förslag hur man kan få det iv-vänligt ? Ids inte skicka in gegga i venerna. Testat att värma då blir det "explotioner" men det löser sig inte

Det är garanterat bankat med tabletter i så fall. Testa att lösa i kallt vatten och filtrera ordentligt (och tvätta händerna först), om du skall skjuta. Det är inte värt att proppa venerna fulla med laktosmonohydrat, mikrokristallin cellulosa och titandioxid eller vad det nu är för färgämne, eftersom knarket är det som kickar, inte "hjälpämnena" (eller eventuella infektioner).
Citera
2012-05-14, 23:10
Medlem
Tjena

Har kört ett litet race från ons-fredag på tjack. Märkt efteråt att jag har haft lite svårt att pissa.
Idag har jag bara pissat två gånger under dagen, och när jag väl pissar kommer det inte ut mycket urin.

Även, försvinner tjacket fortare ur kroppen om man häver i sig massvis med vatten och pissar ofta? nu syftar jag på urinprov.
Citera
2012-05-15, 06:12
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Tjena

Har kört ett litet race från ons-fredag på tjack. Märkt efteråt att jag har haft lite svårt att pissa.
Idag har jag bara pissat två gånger under dagen, och när jag väl pissar kommer det inte ut mycket urin.

Även, försvinner tjacket fortare ur kroppen om man häver i sig massvis med vatten och pissar ofta? nu syftar jag på urinprov.

Hade liknande problem efter en veckas supning. Läkaren sa att jag hade druckit för lite vatten så all vätska gick direkt ut i kroppen. Blåsan blev därför aldrig full. Kanske samma sak här?

Bara dricka mer vatten.
Citera
2012-05-17, 10:41
Medlem
Zipprans avatar
Citat:
Tjena

Samma sak för mig, ja körde i måndags å i tisdags, pissa bara en gång i tisdags Och nu är de fordrande sällan. :/ har de blivit bättre för dig nu?
Citera
2012-05-18, 16:59
Bannlyst
Citat:
Tjena

Du har nog för lite vätska i kroppen.

Tjacket slutar synas i urin efter bara tre dagar. Tror inte massa vatten får dig bli ren snabbare.
Citera
2012-05-19, 16:26
Medlem
Tjack första gången ikväll. Har 2g och ingen våg. Hur mäta upp enklast? dela upp till 1/20 och bomba det? vill börja försiktigt och sedan ev. ta det uppåt. Enda CS jag tagit förut har vart knappar, dock mycket tjack i några av dessa så inte helt grön på området. Tänkte gå och köpa lite yoghurto annan enkel mat så man inte går runt utan o äta, good right? samt tuggummi då jag får mycket käkspänningar.

Mer tips? Alla tips uppskattas MVH
Citera
2012-05-19, 16:27
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Tjack första gången ikväll. Har 2g och ingen våg. Hur mäta upp enklast? dela upp till 1/20 och bomba det? vill börja försiktigt och sedan ev. ta det uppåt. Enda CS jag tagit förut har vart knappar, dock mycket tjack i några av dessa så inte helt grön på området. Tänkte gå och köpa lite yoghurto annan enkel mat så man inte går runt utan o äta, good right? samt tuggummi då jag får mycket käkspänningar.

Mer tips? Alla tips uppskattas MVH

Varför inte göra små linor och snorta istället? Känna dig fram helt enkelt.
Citera
2012-05-19, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Varför inte göra små linor och snorta istället? Känna dig fram helt enkelt.
För att jag hört/läst att snorta MDMA är förjävligt och dödar din lukt för resten av kvällen ..

Fått tjacket nu f.ö., lukten påminner om en slags blomma, kanske pelagon, idk, ingen blomexpert..

tog pyttelite på fingret o drog in, upplever mig lite mer fokuserad nu, men aknske bara är placebo? Vill helst äta innan jag börjar för o undvika jobbig AT. Någon som kan posta en bild på hur en 2a ska se ut? MVH
Citera
2012-05-19, 17:57
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
För att jag hört/läst att snorta MDMA är förjävligt och dödar din lukt för resten av kvällen ..

Fått tjacket nu f.ö., lukten påminner om en slags blomma, kanske pelagon, idk, ingen blomexpert..

tog pyttelite på fingret o drog in, upplever mig lite mer fokuserad nu, men aknske bara är placebo? Vill helst äta innan jag börjar för o undvika jobbig AT. Någon som kan posta en bild på hur en 2a ska se ut? MVH
Blomster!

Tycker också du ska ta små små linor och jobba dig uppåt tills du är nöjd. Ät och drick ordentligt under ruset och ta gärna någon promenad emellanåt (om du tänkt vara inomhus). Har du magnesium att tillgå så hjälper det bra mot käkspänningar. 400 mg är en bra dos.
Citera
2012-05-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Blomster!

Tycker också du ska ta små små linor och jobba dig uppåt tills du är nöjd. Ät och drick ordentligt under ruset och ta gärna någon promenad emellanåt (om du tänkt vara inomhus). Har du magnesium att tillgå så hjälper det bra mot käkspänningar. 400 mg är en bra dos.
Haha men ska det lukta så eller? En kompis luktade nyss och sa "ja detta är speed"

Har magnesium men sist så funkade det inte, tog 200mg nyss iaf. Ska det intas med mat?
Citera
2012-05-19, 22:10
Medlem
Energis avatar
Citat:

Nja det tycker jag inte. Snorta en E så slår det snabbt och hårt som fasiken. Jävlar säger jag bara.

Fast har hört av många att man ska akta sig för det. Ska visst inte vara nyttigt.
Citera
2012-05-20, 02:54
Medlem
Hej! Har snart tatt 2g tillsammans med 2 vänner. Första gången ren AMF för mig. Hur blir nedturwn? Hur är jag för att minska den? Har tagit några pilsner också så dricker lite vatten nu. Med vänlig hälsning, skrive från mobilen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in