Behöver fan hjälp.
Tjena, har börjat experimentera en del och har kommit in på en s.k rövpanna. (Man tar tjacket in i röven helt enkelt)
Jag har testat med en såndär 5 ml spruta, (utan nål förstås) och det gick hyfsat, dock gjorde det ju så förbannat ont att föra in den eftersom det sitter en plasthylsa vid mynningen som river nå förbannat i arslet. Den är trasig nu och därför testade jag följande metod:
Jag hade en tratt hemma som egentligen är till en ångmaskin som man typ stryker kläder och gör rent textiler med, i botten av tratten sitter en sillikon slang som är fastlimmad som är drygt 10 cm lång.
Den är extremt elastisk och det tog närmare 10 - 15 minuter att föra upp den i arslet när jag låg där på badrummsgolvet med fötterna i luften, när den var helt inne hällde jag helt enkelt i tjacket som jag blandade ut med ljummet vatten rätt ner i tratten. Det jag inte kan begripa är vart ifrån det läcker, eftersom jag fick tjackvatten som rann längs hela ryggen, golvet, händerna, kuken - ja överallt i stortsett. Jag misstänker att det kommer inne från röven eftersom tratten är helt inakt.
Finns det någon som kan hjälpa mig så jag kommer igång? Något annat man kan ta? Jag har inga verktyg hemma eftersom jag alltid annars snortar eller bombar.
/ frustrerad, Ps. Jag är jävligt tjack-kåt och ser gärna att någon kvinna skriver till mig, vi kan typ prata hela natten och berätta häftiga historier för varandra.

(Är inte gay om du tänker på rövpannan) söker bara efter en ny kick helt enkelt.