2014-10-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Dog en liten dos amfetamin för att orka studera på en fredag. Men vad kan jag göra för att kunna somna senare? Är det kört om jag inte har benso? Hatar sömnlösa AT nätter.
herre jesus, man får inte AT av en låg-dos en gång. däremot tar du det sent på kvällen kan du räkna några timmar innan du kan somna.
Citera
2014-10-18, 00:15
Medlem
JerkZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Dog en liten dos amfetamin för att orka studera på en fredag. Men vad kan jag göra för att kunna somna senare? Är det kört om jag inte har benso? Hatar sömnlösa AT nätter.

Man tar väl oftast tjack för att man inte vill sova? Eller har jag fel? (Har aldrig provat tidigare själv, men är öppensinnad liksom)
Citera
2014-10-18, 00:49
Medlem
Big.Bangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerkZ
Man tar väl oftast tjack för att man inte vill sova? Eller har jag fel? (Har aldrig provat tidigare själv, men är öppensinnad liksom)
Jo eller om man vill koncentrera sig.
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
herre jesus, man får inte AT av en låg-dos en gång. däremot tar du det sent på kvällen kan du räkna några timmar innan du kan somna.
Med AT i det här fallet så menar jag sömnlös natt. Men nåväl, får väl räkna får i natt.
Citera
2014-10-18, 01:17
Citat:
Ursprungligen postat av JerkZ

Vet inte riktigt, men vissa kanske tar den för att uppleva dess effekter.
Citera
2014-10-18, 01:43
Medlem
g0dspirits avatar
Behöver fan hjälp.

Tjena, har börjat experimentera en del och har kommit in på en s.k rövpanna. (Man tar tjacket in i röven helt enkelt)

Jag har testat med en såndär 5 ml spruta, (utan nål förstås) och det gick hyfsat, dock gjorde det ju så förbannat ont att föra in den eftersom det sitter en plasthylsa vid mynningen som river nå förbannat i arslet. Den är trasig nu och därför testade jag följande metod:

Jag hade en tratt hemma som egentligen är till en ångmaskin som man typ stryker kläder och gör rent textiler med, i botten av tratten sitter en sillikon slang som är fastlimmad som är drygt 10 cm lång.
Den är extremt elastisk och det tog närmare 10 - 15 minuter att föra upp den i arslet när jag låg där på badrummsgolvet med fötterna i luften, när den var helt inne hällde jag helt enkelt i tjacket som jag blandade ut med ljummet vatten rätt ner i tratten. Det jag inte kan begripa är vart ifrån det läcker, eftersom jag fick tjackvatten som rann längs hela ryggen, golvet, händerna, kuken - ja överallt i stortsett. Jag misstänker att det kommer inne från röven eftersom tratten är helt inakt.

Finns det någon som kan hjälpa mig så jag kommer igång? Något annat man kan ta? Jag har inga verktyg hemma eftersom jag alltid annars snortar eller bombar.

/ frustrerad, Ps. Jag är jävligt tjack-kåt och ser gärna att någon kvinna skriver till mig, vi kan typ prata hela natten och berätta häftiga historier för varandra. (Är inte gay om du tänker på rövpannan) söker bara efter en ny kick helt enkelt.
Citera
2014-10-18, 02:02
Medlem
Blir ej kåt av tjack längre?!

God kväll allesammans.

Förstår verkligen inte varför, men jag blir inte det minsta kåt längre när jag tar tjo. Är kanske egentligen inte ett jättestort problem men tycker det är lite tråkigt.
Någon som varit med om samma "problem"?

EDIT: råkade posta samma inlägg i Tripp- och rusrapporter.
Citera
2014-10-18, 02:05
Medlem
Rowenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyckeromallt
God kväll allesammans.

Förstår verkligen inte varför, men jag blir inte det minsta kåt längre när jag tar tjo. Är kanske egentligen inte ett jättestort problem men tycker det är lite tråkigt.
Någon som varit med om samma "problem"?

EDIT: råkade posta samma inlägg i Tripp- och rusrapporter.

Även om du försöker väcka killen eller bara generellt?
Citera
2014-10-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rowena
Även om du försöker väcka killen eller bara generellt?

Generellt skulle jag säga, är inte ens sugen. När jag sedan börjar tänka på detta blir jag typ besviken på mig själv, eller vad man ska kalla det.
Citera
2014-10-18, 03:23
Medlem
g0dspirits avatar
Sådär har jag oxå fått en sväng av någon gång ibland.

För mig har det kunnat blivit så av följande:

- Du har något som du grubblar på vilket sabbar din kåt-het undermedvetet.
- Du är hungrig, du är i behov av näring alt vätska.
- Du är helt enkelt för snål med tjacket. Ta en fräsare till och lägg dig i sängen och tänk på någon skum fetich-porr du brukar runka till när du är tjackad. Precis som ja brukar
- Du kanske helt enkelt tycker att något annat för tillfället är mer spännande, eller så har du för bråttom. Låt kåt-heten komma krypandes istället för att tvinga fram den.

Det var väl allt jag kunde komma med, trevlig kväll.
Citera
2014-10-18, 05:00
Medlem
Du kanske måste gå djupare ner i porr världen, hitta något nytt!

Eller så måste du ta en liten paus från tjacket. Jag läste om att man blir kåt av meth men om man tar det under en längre tid så försvinner kåtheten, vet inte om det är samma sak med tjack.
Citera
2014-10-18, 08:12
Medlem
jonness avatar
gör uppehåll en dag eller två
Citera
2014-10-18, 16:27
Medlem
Hur länge mår ni bra på amfetamin egentligen? För min kompis Kallä så är det ett skönt energigivande rus i ~2 timmar och sen dalar det neråt, han känner fortfarande av drogen under flera timmar men på något sätt så känns det inte så bra längre, borde det inte boosta humöret längre än 2 timmar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in