2015-02-24, 02:41
Medlem
Konstigt blomster tjack

Tjo.

Har lite funderingar om ett blomster tjack som jag tyckte var mycket märkligt.

Allt började med att jag och några polare köpte tjack, skulle tydligen vara blomster och riktigt potent. Vi drar hem till polaren och torkar det då det var väldigt blöt sedan börjar vi med några linor, alla blir dundertjackade käftarna gick i 200km/h ja, vi vet hur man blir (utan tvekan det bästa och testat). Vi sitter där i drygt 24 timmar. Sedan börjar jag dra mig hemåt och fortsätter där med 3 andra polare men det blev inte alls samma effekt. Vi blev pigga och pratglada men inte så som innan. Vi drar mer och mer men det händer inget mer. Dom blir mycket besvikna då jag sagt till dom att detta skulle vara de bästa de testat.

Sitter nu här 5 dagar efter och 2 dagar utan tjack ( sovit mycket ) och känner knappt något när jag drar nu. Förstår inte hur ett så bra tjack kan gå till ett så skittjack. Någon som har någon förklaring? Kan tillägga att jag ätit bra då det inte var något problem under ruset.
Citera
2015-02-24, 02:48
Medlem
noobz1337s avatar
Är du helt hundra på att det är tjo?
Citera
2015-02-24, 02:54
Medlem
Nix, inte helt hundra
Citera
2015-02-24, 03:22
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Det låter förbannat skumt tycker jag
Citera
2015-02-24, 07:19
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Konstigt blomster tjack infogad.

/Mod
Citera
2015-02-24, 14:43
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaHosMig
Jag har två frågor, 1) hur länge brukar ni vänta efter sista dosen innan ni lägger av? Alltså typ 6h innan sömn eller liknande. 2) Det känns som jag får en hinna uppe i bihålorna av allt pulvet, hur hanterar ni den? Det känns som att den hindrar nytt pulver från att få fäste och därmed inte ger någon nasal effekt utan rinner sakta men säkert ned i magen så effekten blir oral (vilket inte är önskat i mitt fall).

Fråga nr 2)

Spolar du näsan då och då mellan linorna?
Citera
2015-02-24, 14:58
Medlem
Kan man ta Diklofenak mot smärta samtidigt som man går på tjack? Inga monsterdoser dvs.

Mvh
Citera
2015-02-24, 19:19
Medlem
AsLongAsWeLives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Kan man ta Diklofenak mot smärta samtidigt som man går på tjack? Inga monsterdoser dvs.

Mvh

Personligen har jag utskriva diklo, men kan tycka att det neutraliserar, paracetamot ger det dock en liten knuff.
Citera
2015-02-24, 19:53
Medlem
Hej hej, har läst en stund nu men är jäkligt fundersam och osäker!

Har ätit citalopram på 20mg i 10 dagar, läst att effekten av mdma oftast försvinner.

Tjacket har bara slutat funka, fick fart från det i helgen senast.. Nu imorse drog jag i mig en stabil jävla lina, mycket större än vad jag brukar behöva då jag vet att detta är sämre än vanligtvis..NOLL effekt.. Brukar vanligtvis nöja mig med en nyckelspets eller två i näsan för att känna mig på topp ganska länge. Har de senaste 2 veckorna kört lite oftare och mer tätt inpå än vad jag vanligtvis gör, men bara i väldigt små doser. Dock inte flera dagar Irad utan med 2-3 dagars mellanrum och bara kört en jäkel på morgonkvisten för att vakna till de gångerna.

Påsen jag har varjävligt stor från början, många gram.
Det har somsagt gjort mig och de jag delat med mig till nöjda, för att sen helt sluta funka. Det har legat framme i sovrummet på ett fat från i fredags.
Skiten kan väl inte tappa värkan av det?? Eller??
Körde senast i lördags morse på det, med effekt!

Drog för några timmar sen i mig en ruskigt fet bomb, på tom mage dessutom, eftersom linan tidigare idag bara gjorde mig lite smått varm... Nu sitter jag med handsvett och små, alltså ytterst små känslor av att vara tjackad. Typ pillrig i fingrarna och lite högre puls. Har mina depåer blockats/tömts eller fegar jag? Känns sjukt ovärt att köra mer om det inte händer något..
För det lär väl hålla mig vaken även om jag inte känner ruset...?

En annan grej jag undrar över är om det är vanligt att bli så snorig att det känns svårstoppat som näsblod. Kör alltid nasalt men blir aldrig snorig, snarare tvärtom. Detta tjo har, de två, tre sista nasal intagen fått min ickesnuviga näsa att rinna på mindre än en minut. Så pass mycket att jag blitt tvungen att stoppa snor från att bokstavligen forsa ut med papper!!!?
Citera
2015-02-24, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polsek
Snälla, tänk efter. Det säljs inget bra tjack på evo annat än i undantagsfall, och då absolut inte till 'väldigt bra priser' - bra tjack kan säljas dyrt, och knarklangare sysslar inte med välgörenhet.

'65%' är så absurt att varningsklockorna ringer.

Jag menar inte att hacka på dig, men bäst tjack köper du av gamla pundare som skjuter IV på gatan eller deras langare. Det har sålts tjack inrikes som förmodligen hade dödat en IV-missbrukare. Nu tror jag inte de flesta som handlar på nätet är IV-missbrukare men ni får ju fortfarande i er samma skit.

Och som någon skrev tidigare, "pasta" är trams. Begreppet har kommit de senare åren av giriga becknare. Tjack ska vara snustorrt, är det vätska i det så ska säljaren kompensera för det med övervikt, annars blir ni blåsta.

Håller med dig. Dom där gamla medelålders IV-tjackisarna kan man alltid lita på vad det gäller bra tjack. Skulle gissa att flera av dom bara är ett eller två led bort från de som tagit in det i landet och har man tur så har det inte blandats ut alls då man får det i handen även om det lär vara sällan. Har köpt mycket tjack på nätet som t.ex. Flugsvamp, men har bara blivit nöjd EN enda gång - hur bra det än låter då de ska marknadsföra sin produkt samt omdömen så är det alltid samma visa, det 40-50 % tjacket är totalt värdelöst och ligger snarare max typ 5-10 % och är bankat med en massa skit som gör en skum som fan.
Citera
2015-02-24, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsLongAsWeLive
Personligen har jag utskriva diklo, men kan tycka att det neutraliserar, paracetamot ger det dock en liten knuff.

Tack! Du upplever alltså en liten boost av paracematol?
Citera
2015-02-26, 15:16
Medlem
Undrar om någon känner igen en tjack-variant som är beige/brun och klumpig men inte stenhårt. Man kan dra isär klumparna och dom är mer "sega" än stenhårda. Det verkar som att klumparna varit vitare men att dom blir gulbruna efter ett tag om dom ligger framme i rumstemperatur. Klumparna är mer ljusbeigea på ytan och har en "kärna" som har samma färg som farinsocker. Skiten påminner väldigt mycket om sånt där bränt socker (kommer inte ihåg vad det kallas, men bärnstensfärgade och lite glasigt till ytan) När man löser det i vatten som mosas bitarna lätt, för att sen ge lösningen en helt pissgul färg (som på en bakfylla). Luktar knappt något, smakar inget sött alls, utan en besk svidande kemisk smak om jag tar lite på tungspetsen. Men ändå ingen vanlig tjacksmak. Skumt.

IV-ade och får absolut ingen kick eller påslag alls. Däremot så kommer effekten efter ett tag. Vågade inte ta det mer med IV, då jag tyckte jag fick en surrande känsla i fingrarna på den armen jag sköt i det i. Så kört det i röva i stället.. Och får nästan bättre effekt eller i alla fall den samma som med IV. Det skumma är att jag känner mig aldrig påtänd på det. Inte speedad för fem öre, men jag kan vara vaken i ett par dygn, obefintlig aptit, tjack-kåt och kan inte riktigt bestämma mig om jag är euforisk eller dysforisk? Men om jag reser mig ur soffan och börjar pyssla med nåt så snöar jag in totalt. Kan gå närmare tio timmar mellan doserna, som är på kanske 0.3-0.4 gram. Men som sagt ingen påtänd, speedad och pladdrig känsla. Jag är nästan normal, fast utan sömn och aptit. Och det sjuka är att jag inte vill gå och sova på skiten heller, så jag återdoserar klockan 05 bara för att jag kan, typ..

Så har jag aldrig upplevt tjack innan. Jag har tjackat med IV i många år (periodare är jag) och det normala är att minst en gubbe går per dygn (inkl sex timmar sömn per dygn). Då påtänd och speedad. Med detta har jag sovit kanske sex timmar sedan söndags. På knappt 2.5 gram?! Men jag har aldrig ens varit i närheten av att dra igång dammsugaren. Suttit i soffan sen söndags, typ..

Så det slog mig om det kunde vara nåt annat en amfetamin. Nåt tjack-derivat eller nåt? Jag är inte så insatt i det mer tekniska kring olika amfetaminvarianter, men någon kanske känner igen sig med det här "tjacket"..?

Tvättade en gubbe med aceton. Max 0.1 löste sig och rensades ur. Det bruna blev vit-beige. Och bitarna blev knastriga och steniga. Innan var stenarna lite mjukare, mer som hård kåda, antagligen ett bakverk av någon okänd produkt. Kan ju vara vilekn cancerogen eller neurotoxisk derivat-smörja som helst?
Senast redigerad av ibex1 2015-02-26 kl. 16:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in