2014-07-27, 17:57
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Ja alltså jag kör tjack nästan varje fredag och nu när jag har haft semester lite oftare. Måste köra på fredagen för att vara normal sen när jag jobbar igen på måndag, men känner sammtidigt att det är värt det. Är så mycket mer givande att gå ut på tjo än att vara full, har förstört alkohol helt faktist och kan inte tänka mig att gå ut och bara dricka. Antingen tjack eller så är det ikto(i rätt mängd då), annars känner jag att det är bortkastad tid och pengar som slängs i sjön.

Dygnade nu för jag vill helst undvika benso så mycket som möjligt, men har alltid haft fuckt sömn hela mitt liv så det påverkar inte mig nämvärt faktist. Nu har jag misskött min kost också så är väl inte helt 100 imorgon heller men det gör inget då jag ändå är ledig. Hatkärlek är rätt ord fast är nog mer kärlek än hat hos mig än. Men märker att det är rätt påfrestande för kroppen så det håller ju inte i längden om jag ska leva och jobba med det jag gör nu.

Hur länge har du använt tjack? Förstår inte hur du orkar köra varje fredag. Men alla är olika också. Har en kompis som älskar centralstimulerande och har kört det till och från i 10 år. Han får dock inte samma biverkningar som jag får. Bieffekter på droger är faktiskt en bra sak tycker jag. Orkar inte köra CS-droger speciellt ofta pga bieffekterna. Det är väl också av den anledningen man förstår varför folk relativt lätt fastnar i opioid-beroende.
Citera
2014-07-27, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Hur länge har du använt tjack? Förstår inte hur du orkar köra varje fredag. Men alla är olika också. Har en kompis som älskar centralstimulerande och har kört det till och från i 10 år. Han får dock inte samma biverkningar som jag får. Bieffekter på droger är faktiskt en bra sak tycker jag. Orkar inte köra CS-droger speciellt ofta pga bieffekterna. Det är väl också av den anledningen man förstår varför folk relativt lätt fastnar i opioid-beroende.
Så länge tjacket är bra får jag inga bieffekter. Skjuter IV och sover varannan natt funkar bra.
Citera
2014-07-27, 18:14
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans

Inte så himla länge, pröva det för första gången för kanske 2-3 år sen men kört mer regelbundet senaste 3-4 månaderna kanske? Har inte så stor koll om jag ska vara ärlig men inte så länge i alla fall. Jag tycker bieffekterna från tjacket blivit lindrigare när jag kört det lite mer nu under semestern, fast det har kanske med toleransen att göra också. Nog får jag också bieffekter av det och blev jävligt avskräckt första gången, men sen jag börjat använda olika bens mot atn har det blivit mer regelbundet. Känner personligen att benson är värre än tjacket, jävlar vad snabbt toleransen ökar när man knaprar dom där små rackarna. Därför jag försöker skippa dom nu så gott jag kan, men då får jag ju ta lite at också.

Börjar bli rätt mosig i skallen nu och har precis tryckt i mig 2 propavan, om en timme eller så tänkte jag äta 2-3 stillisar sen sova så länge jag bara kan. Sen håller jag mig borta från tjack tills nästa festtilfälle vilket lär bli tidigast på onsdag nu under semestertider, men förmodligen ända till fredag om jag inte får med mig någon ut på onsdag .
Citera
2014-07-27, 21:04
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanf
Så länge tjacket är bra får jag inga bieffekter. Skjuter IV och sover varannan natt funkar bra.
Jag kör också exakt såhär. Pangar skiten, kör varje dag (Men undantag när det tar slut...), sover varannan natt, direkt när jag vaknar så tar man en dos. Brukar panga i mig skiten innan jag ens har vaknat, hahahha.
Citera
2014-07-28, 02:46
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare! Jag droppade lite theralen för att sova, lite mindre än halva doseringsröret eftersom att jag kände mig lite uppe i varv trots att jag snart har varit vaken i två dygn! Grejjen är den att något viktigt inträffade och jag måste hålla mig vaken i ytterligare några timmar, då tänkte jag ju genast att dos är lösningen, dock så känner jag mig som en zombie nu!(har redan intagit dom båda)

Finns det några faror med detta? Jag har klarat av att sova bort det värsta utav några at's förut, men då har ju mycket bumset lagt sig!

Sorry om jag skriver som en kratta men det känns lite habbat atm typ!
Citera
2014-07-28, 03:14
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Tjenare! Jag droppade lite theralen för att sova, lite mindre än halva doseringsröret eftersom att jag kände mig lite uppe i varv trots att jag snart har varit vaken i två dygn! Grejjen är den att något viktigt inträffade och jag måste hålla mig vaken i ytterligare några timmar, då tänkte jag ju genast att dos är lösningen, dock så känner jag mig som en zombie nu!(har redan intagit dom båda)

Finns det några faror med detta? Jag har klarat av att sova bort det värsta utav några at's förut, men då har ju mycket bumset lagt sig!

Sorry om jag skriver som en kratta men det känns lite habbat atm typ!

Jag blir då vaken en natt till verkar det som. Stillisar är sämst för att få en att somna efter tjack kan jag ju konstatera. Beställer hem 100 xanor nu till nästa gång så man slipper det här helvete. Tror jag missbrukat z-aloger för mycket så är väl en bidragande faktor till att dom vägrar bita på mig. 2 porpavan sen 2-3 timmar senare 3 sillisar, märker att jag inte blir trött så slänger i mig 2 till och nu sitter jag här igen... Har använt imovane och stilnoct i både rus syfte och för att landa från tjack men nu är det som att käka sockerpiller...
Citera
2014-07-28, 06:28
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Jag blir då vaken en natt till verkar det som. Stillisar är sämst för att få en att somna efter tjack kan jag ju konstatera. Beställer hem 100 xanor nu till nästa gång så man slipper det här helvete. Tror jag missbrukat z-aloger för mycket så är väl en bidragande faktor till att dom vägrar bita på mig. 2 porpavan sen 2-3 timmar senare 3 sillisar, märker att jag inte blir trött så slänger i mig 2 till och nu sitter jag här igen... Har använt imovane och stilnoct i både rus syfte och för att landa från tjack men nu är det som att käka sockerpiller...

Det MÅSTE dock inte bero på din tolerans då en vän till mig för ett tag sedan helt utan tolerans på sömnmedel lyckades lika bra med att döda ruset som dig! Om jag inte minns fel så såg jag ett innlägg här på fb där det stod samma sak för någon dag sedan!

Jag dog inte utav kombon btw! Dock så kändes det som om att jag fick hjärtattack men efter lite försök till att lugna ner mig så insåg att jag bara fick en p-å attack!
Citera
2014-07-28, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jag kör också exakt såhär. Pangar skiten, kör varje dag (Men undantag när det tar slut...), sover varannan natt, direkt när jag vaknar så tar man en dos. Brukar panga i mig skiten innan jag ens har vaknat, hahahha.
Ja det är inte mycket som slår att vakna alldeles för tidigt och sätta en rejäl panna och flyga igång på ett ögonblick.
Citera
2014-07-28, 17:46
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Hej!

Har en djävulsk AT. Tänkte försöka utan att använda mig av benso/opiater men pallar verkligen inte.. Nu är det nästan 24h sen senaste intag. Kan jag ta lågdos på tram? (Är det enda jag kan få tag på fort). Tänkte mig cirka 200-300mg under kvällen

Tacksam för snabbt svar, mvh
Citera
2014-07-28, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Hej!

Har en djävulsk AT. Tänkte försöka utan att använda mig av benso/opiater men pallar verkligen inte.. Nu är det nästan 24h sen senaste intag. Kan jag ta lågdos på tram? (Är det enda jag kan få tag på fort). Tänkte mig cirka 200-300mg under kvällen

Tacksam för snabbt svar, mvh
Tram + tjack kan ju orsaka ep-anfall samt kramper men eftersom det var 24 timmar sen du tog tjack så tror jag att de e lugnt med 4-500 men e fortfarande osäker =p

varför vill du inte använda benzo? spara på opiaterna.
Citera
2014-07-28, 19:08
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Tram + tjack kan ju orsaka ep-anfall samt kramper men eftersom det var 24 timmar sen du tog tjack så tror jag att de e lugnt med 4-500 men e fortfarande osäker =p

varför vill du inte använda benzo? spara på opiaterna.

Jo jag känner till detta. Men som du med skrev, var 24h sen sista intag. Klarar ganska höga doser på opiater utan att krampa. Har varit över 1000mg som mest under 6h period utan må dåligt/krampa.

har ingen erfarenhet öht på benzo och jag fick inte tag på någon kran som har benzo här i närheten. Så mitt enda alternativ var att må dåligt eller köpa mig en karta tram.

tog 200mg för 20min. känner av på väldigt låga doser. så lågt som 100mg.
Citera
2014-07-28, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Jo jag känner till detta. Men som du med skrev, var 24h sen sista intag. Klarar ganska höga doser på opiater utan att krampa. Har varit över 1000mg som mest under 6h period utan må dåligt/krampa.

har ingen erfarenhet öht på benzo och jag fick inte tag på någon kran som har benzo här i närheten. Så mitt enda alternativ var att må dåligt eller köpa mig en karta tram.

tog 200mg för 20min. känner av på väldigt låga doser. så lågt som 100mg.
då är det inga problem, du kan nog poppa 200 mg till om du känner att du behöver ifall ångesten hinner ikapp ruset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in