Den känslan jagar jag fortfarande de få gånger jag tar tjack. Men har bara upplevt det två gånger Tjacket här uppe i norrland är sällan bra
Som du säkert vet kan du ju lägga ner kaffe, energidrycker, droger en 3 månader om du klarar det så hjärnan återhämtar sig så kommer du sväva när du tar det h hi hi
ADHD/ADD är en medfödd diagnos. Så svaret på din fråga är nej man kan inte utveckla ADHD/ADD av ett amfetaminmissbruk.
Aa okej.
Min tanke var att dom med ADHD har brist på dopamin och noradrenalin och ifall man missbrukar amfetamin och bränner sönder sina dopamin receptorer så kan man utveckla nån sorts ADHD.
Min tanke var att dom med ADHD har brist på dopamin och noradrenalin och ifall man missbrukar amfetamin och bränner sönder sina dopamin receptorer så kan man utveckla nån sorts ADHD.
Ah man kan nog få andra sjukdomstillstånd/diagnoser av ett amfetaminmissbruk men inte ADHD inte... sen så som sagt ADHD är inget man kan ”utveckla” dvs antingen har man det och då kommer man alltid ha det eller så har man det inte och då kommer man aldrig att få de. Oavsett hur mycket man förstört sitt dopamin/noradrenalin system.
Tackar. Har aldrig använt förut och sugen på och testa.
Är det där för gröna nålar eller? Kör mest med orange och grå.
Du kan använda vilka kanyler som helst sen den här filtrerar du med först när du drar upp det i pumpen sen tar du av filtret från pumpen, sätter på valfri kanyl och injicerar som vanligt.
Du kan använda vilka kanyler som helst sen den här filtrerar du med först när du drar upp det i pumpen sen tar du av filtret från pumpen, sätter på valfri kanyl och injicerar som vanligt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!