2025-12-31, 16:52
  #1309
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Kommer hon tillbaka med framsidan denna gång då?
Gott Nytt År
Nei da, blir lekkerstussen igjen selvsagt. Godt nytt år til deg og dine også
Citera
2025-12-31, 16:55
  #1310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Mycket bra, trodde den var borttagen. Kul med en tävling som gäller något imorn då!
Japp 20 km klassiskt!
Citera
2025-12-31, 16:56
  #1311
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Någon som vet varför Hennig DNFade?
Det gjorde hon inte hon DNSade!
Citera
2025-12-31, 16:58
  #1312
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Det gjorde hon inte hon DNSade!

Ja, jag skrev fel. Ska bättra mig till nästa år.

Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Jo, hon är OS-klar.
Låter fint. De hade väl någon kvalgräns på t-15 i vc vill jag minnas.
Citera
2025-12-31, 17:00
  #1313
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nu ilar Moa!!
Den var bra!
Citera
2025-12-31, 17:04
  #1314
Medlem
FNLSs avatar
Snöfall a la Davos imorgon och gruppetton går ikapp diggins och Kläbo
Citera
2025-12-31, 17:15
  #1315
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHJS
Den var bra!

Den är gammal.

(FB) Världscupen i Ruka 2023
Citera
2025-12-31, 17:27
  #1316
Moderator
Hjv9s avatar
Typiskt norska damlandslaget att kollektivt underprestera när det är ett snabbt och ganska lättkuperat fristilslopp.
Citera
2025-12-31, 17:49
  #1317
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Den är gammal.

(FB) Världscupen i Ruka 2023

Hen skrev ju inte ”den var ny”
Citera
2025-12-31, 18:25
  #1318
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumping
Vilken härlig människa Jessie Diggins är.
Dessutom duktig skidåkare.

Diggins är ju amerikan och de är ju alltid "glada". Diggins gnäller däremot rätt mycket på andra åkare som kommer i kontakt med henne i lopp men ser inte själv sitt eget fel när hennes yviga stil påverkar många andra åkare. Säger inte att hon kör fult men hon ber inte om ursäkt när hon krokar i andra men blir väldigt arg när någon krokar i henne
Citera
2025-12-31, 18:37
  #1319
Medlem
Rätt kul format men jag skulle vilja ha lite tuffare bana.
Sen undrar man ju vad kommentatorerna höll på med idag😂
Citera
2025-12-31, 18:57
  #1320
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Rätt kul format men jag skulle vilja ha lite tuffare bana.
Sen undrar man ju vad kommentatorerna höll på med idag😂

Bättre format än väntat som sagt, roligt att det gick så fort hela vägen och att tuff körning lönade sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in