2025-12-29, 19:24
  #709
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Wow.
Diggins, Ilar, Ebba och Ribom i samma heat.
Frida får en massa sprinters inkl Hagström.

Nu finns det läge för åkare från samma land att köra för varandra md andra ord.
Citera
2025-12-29, 19:24
  #710
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjv9
Lisa Erikssons lopp


10: 67, + 3.00,0

Mycket sekundtapp mellan 3-5 och 8-10. Lisa kör likt Ebba & Frida Fischer.

Slind kör Fischer
Citera
2025-12-29, 19:25
  #711
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Vi får se när hon testas mot resten av världen på JVM. På senaste Ungdoms-OS-EM (eller vad det nu heter, det finns så många varianter) gjorde hon bra ifrån sig, men det var inga norskor med t.e.x.

Men tänk på att Malva är sen 08a. Finns ju lite tid för henne att bli bättre.
Citera
2025-12-29, 19:33
  #712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Slind kör Fischer
Fischer dominerade dagens lopp. Går inte att skylla på märket
Citera
2025-12-29, 19:38
  #713
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Men tänk på att Malva är sen 08a. Finns ju lite tid för henne att bli bättre.

Sant, men det gäller ju de andra 08rna också.

Hela mitt liv har 08r betytt Stockholmare. Och nu är de plötsligt elitidrottare som är födda år 2008. Man börjar bli gammal.
Citera
2025-12-29, 19:42
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhaa
Ebba åkte inte på landslagets slip under VM så den äran kan dom inte ta åt sig.

Visst var det Lorenz slip?
Citera
2025-12-29, 19:44
  #715
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokieknife
var hittar man heat-indelningen inför masstarten?

Kolla totalställningen.
Damerna
1-4-7-10-13-16-19-22 osv i samma heat
2-5-8-11-14-17-20-23 osv i samma heat
3-6-9-12-15-18-21-24 osv i samma heat

Herrarna
1-5-9-13-17-21-25 osv i samma heat
2-6-10-14-18-22-26 osv i samma heat
3-7-11-15-19-23-27 osv i samma heat
4-8-12-16-20-24-28 osv i samma heat
Citera
2025-12-29, 19:46
  #716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Visst var det Lorenz slip?

En känd svensk slipare var det så nog på rätt spår.
Citera
2025-12-29, 19:49
  #717
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Nu finns det läge för åkare från samma land att köra för varandra md andra ord.

Tror jag räknade fel innan.
Ebba, Ilar, Frida, Heidi Weng och Astrid i samma heat! Dödens grupp liksom.
Citera
2025-12-29, 19:52
  #718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Tror jag räknade fel innan.
Ebba, Ilar, Frida, Heidi Weng och Astrid i samma heat! Dödens grupp liksom.

Bör gå fort i alla fall!
Citera
2025-12-29, 19:53
  #719
Medlem
rainbowias avatar
Maja tillsammans med Coletta, Ribom, Drivenes, Hagström, Fosnäs.
Otur för Maja då hon nog hade kunnat vinna etappen med bättre indelning.
Citera
2025-12-29, 19:55
  #720
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunoo
Visst var det Lorenz slip?

Dont mention the WAR

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/e8Xv6l/sliparen-kritiserar-akarna-de-ar-fega
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in