Vilken härlig människa Jessie Diggins är.
Dessutom duktig skidåkare.
Diggins är ju amerikan och de är ju alltid "glada". Diggins gnäller däremot rätt mycket på andra åkare som kommer i kontakt med henne i lopp men ser inte själv sitt eget fel när hennes yviga stil påverkar många andra åkare. Säger inte att hon kör fult men hon ber inte om ursäkt när hon krokar i andra men blir väldigt arg när någon krokar i henne