Citat:
Ursprungligen postat av
Alkibiades
Tycker inte att det var så imponerande av Alvar.
Det var det jo. Å stake denne banen på de spesiallagde dp-skiene på den tiden, er han en av bare ytterst få som klarer.
Hvorvidt jeg applauderer at man får gå et klassisk renn uten verken å anvende klassisk-ski eller klassisk teknikk, er en annen sak.