Tycker det är lite osmakligt av Svan att försöka pressa Ribom på svar om vad som verkar vara privata anledningar till att hon haft ett kämpigt år. Är inte heller första gången han gör det.
Citat:
Ursprungligen postat av
rainbowia
Någon som vet varför Hennig DNFade?
Sjukdomskänning när hon vaknade så valde att stå över.