Citat:
Fick dom inte nyss ett paket med tre lådor med proteinbars från snck? Nu ett till. Sjuka mängder.
Trevligt att vara influencer och få massa gratis grejer. Från Snck, Saltå Kvarn och något företag med popcorn är det jag kommer på nu, har väl samarbete med något företag med proteinpulver också?
Känns så oseriöst att ett företag skickar sånt till just Alice.
Och stör mig orimligt mycket på att H alltid ska öppna, döp om instagram till något annat. Alice är ju bara filmare och håller sig bakom.
Trevligt att vara influencer och få massa gratis grejer. Från Snck, Saltå Kvarn och något företag med popcorn är det jag kommer på nu, har väl samarbete med något företag med proteinpulver också?
Känns så oseriöst att ett företag skickar sånt till just Alice.
Och stör mig orimligt mycket på att H alltid ska öppna, döp om instagram till något annat. Alice är ju bara filmare och håller sig bakom.
Jag börjar nästan tro att de själva köper in en massa extra produkter och lottar ut som de inte får via dem de samarbetar med.
Och jag kan inte förstå hur dessa proteinbar‑företagen inte gör ordentliga bakgrundskontroller på Alice (och vissa andrade samarbetar med). Hon äter ju i princip bara dessa bars för att kunna hålla stenkoll på sitt kaloriintag. Det är knappast bra PR för ett företag att ha ett samarbete med någon som använder produkten på det sättet.Om man dessutom ska tro på allt Alice skriver att man får tillgång till som guldmedlem, så framstår hon som någon slags superexpert som kan göra dig till världsmästare i både matlagning, bakning och numera även sminkning. Det blir nästan komiskt hur brett hon försöker sträcka sig.
Jag vill inte bidra till hennes sjukvård om jag inte får se papper på vilka sjukdomar hon faktiskt påstår sig ha, samt att hon börjar behandla vården med åtminstone 1 msk fluffig respekt. För nyss mådde hon ju bättre? Allt “började ordna sig” och energin “var tillbaka”. Behöver man verkligen sjukvård då? Det är svårt att förstå vad som är sant och vad som är ännu en vändning i hennes berättelser som ändrar sig var och varannan sekund.