2026-08-07, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Fick dom inte nyss ett paket med tre lådor med proteinbars från snck? Nu ett till. Sjuka mängder.
Trevligt att vara influencer och få massa gratis grejer. Från Snck, Saltå Kvarn och något företag med popcorn är det jag kommer på nu, har väl samarbete med något företag med proteinpulver också?

Känns så oseriöst att ett företag skickar sånt till just Alice.
Och stör mig orimligt mycket på att H alltid ska öppna, döp om instagram till något annat. Alice är ju bara filmare och håller sig bakom.

Jag börjar nästan tro att de själva köper in en massa extra produkter och lottar ut som de inte får via dem de samarbetar med.
Och jag kan inte förstå hur dessa proteinbar‑företagen inte gör ordentliga bakgrundskontroller på Alice (och vissa andrade samarbetar med). Hon äter ju i princip bara dessa bars för att kunna hålla stenkoll på sitt kaloriintag. Det är knappast bra PR för ett företag att ha ett samarbete med någon som använder produkten på det sättet.Om man dessutom ska tro på allt Alice skriver att man får tillgång till som guldmedlem, så framstår hon som någon slags superexpert som kan göra dig till världsmästare i både matlagning, bakning och numera även sminkning. Det blir nästan komiskt hur brett hon försöker sträcka sig.
Jag vill inte bidra till hennes sjukvård om jag inte får se papper på vilka sjukdomar hon faktiskt påstår sig ha, samt att hon börjar behandla vården med åtminstone 1 msk fluffig respekt. För nyss mådde hon ju bättre? Allt “började ordna sig” och energin “var tillbaka”. Behöver man verkligen sjukvård då? Det är svårt att förstå vad som är sant och vad som är ännu en vändning i hennes berättelser som ändrar sig var och varannan sekund.
Citera
2026-08-07, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
När hon och Heidi snackar om de billiga parfymerna.. har Alice försökt dölja Heidis bröst genom en textruta? 😂 Misslyckas rätt bra med tanke på nästa video 😅

Jag tänkte också på det 😂, ingen bh eller ens nippel covers 🤣, dessutom ser de misstänkt ut som om Heidis bröst är implantat med tanke på hur de sitter " i sär " men ändå " fylliga" ...... Det må vara vars och ens ensak ,men om man ska visa upp ngt på internet se då till att ha bh eller åtminstone nippel covers.
Citera
2026-08-07, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av India73
Jag tänkte också på det 😂, ingen bh eller ens nippel covers 🤣, dessutom ser de misstänkt ut som om Heidis bröst är implantat med tanke på hur de sitter " i sär " men ändå " fylliga" ...... Det må vara vars och ens ensak ,men om man ska visa upp ngt på internet se då till att ha bh eller åtminstone nippel covers.
Jo jag håller med 😂 100% opererat!
Citera
2026-08-07, 18:01
Medlem
Dansa fredagsdansen med kollektivet. Endast mamman som dansar runt 😅

https://vm.tiktok.com/ZN8RNEcev/
Citera
2026-08-07, 18:08
Medlem
Verkligen avsaknad av BH i de filmerna. De hade min dotter aldrig fått lägga ut på mig. Har morgonrock över när jag går utan BH. Värsta nipplarna också.
Citera
2026-08-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgranen123
Dansa fredagsdansen med kollektivet. Endast mamman som dansar runt 😅

https://vm.tiktok.com/ZN8RNEcev/

Oj. Varför lägger man upp en så gammal video?

Visste inte att dom hade tiktok också så blev tvungen att kolla lite.
En video där dom är på biltema och någon har kommenterat "vad i hela botoxberget är en snöskrapa". Tyckte det var lite kul.
Citera
2026-08-07, 18:37
Medlem
Jag är premium och kan säga att det man betalat för denna veckan är:
- de var ute och det började regna. De klagade på vädret.
-samma recept som tidigare publicerats några gånger. (Även när jag inte var premium)
- de shoppade skor på skopunkten och frågade "Vilka skor använder ni?"
Och dessa utlottningar av gratis produkter som man inte ens behöver göra något för att vara med i utlottningen. Så ofrivillig tävling?
Alice påstår att man kan chatta med henne direkt - hon svarar aldrig på DM. Kanske bara svarar extrema människor som är helt förblindande.
Och nu att mamma tog på sig eyepatches "Nu är du en riktig influencer!"
Citera
2026-08-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.M1725
Jag är premium och kan säga att det man betalat för denna veckan är:
- de var ute och det började regna. De klagade på vädret.
-samma recept som tidigare publicerats några gånger. (Även när jag inte var premium)
- de shoppade skor på skopunkten och frågade "Vilka skor använder ni?"
Och dessa utlottningar av gratis produkter som man inte ens behöver göra något för att vara med i utlottningen. Så ofrivillig tävling?
Alice påstår att man kan chatta med henne direkt - hon svarar aldrig på DM. Kanske bara svarar extrema människor som är helt förblindande.
Och nu att mamma tog på sig eyepatches "Nu är du en riktig influencer!"

Upplevt samma. Var ett bra tag sedan jag skrev till henne nu men gjort några gånger tidigare. Inga svar. Också att hon på jul och andra högtider brukar säga att ingen ska behöva sitta ensam, hör av dig till mig så är vi mindre ensamma. Typ. Nu kanske hon har tusentals som skriver till henne och då blir det svårt att hinna svara. Men då kanske man inte ska trycka så hårt på att man svarar sina följare utan kanske något om att man försöker svara så gott man kan.
Citera
2026-08-07, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under10
Jag börjar nästan tro att de själva köper in en massa extra produkter och lottar ut som de inte får via dem de samarbetar med.
Och jag kan inte förstå hur dessa proteinbar‑företagen inte gör ordentliga bakgrundskontroller på Alice (och vissa andrade samarbetar med). Hon äter ju i princip bara dessa bars för att kunna hålla stenkoll på sitt kaloriintag. Det är knappast bra PR för ett företag att ha ett samarbete med någon som använder produkten på det sättet.Om man dessutom ska tro på allt Alice skriver att man får tillgång till som guldmedlem, så framstår hon som någon slags superexpert som kan göra dig till världsmästare i både matlagning, bakning och numera även sminkning. Det blir nästan komiskt hur brett hon försöker sträcka sig.
Jag vill inte bidra till hennes sjukvård om jag inte får se papper på vilka sjukdomar hon faktiskt påstår sig ha, samt att hon börjar behandla vården med åtminstone 1 msk fluffig respekt. För nyss mådde hon ju bättre? Allt “började ordna sig” och energin “var tillbaka”. Behöver man verkligen sjukvård då? Det är svårt att förstå vad som är sant och vad som är ännu en vändning i hennes berättelser som ändrar sig var och varannan sekund.

Ja det är svårt att förstå vilken sjukvård hon behöver 😅 hon lär ha frikort nu. Sparar hon pengar för en resa till Tyskland kanske?
Citera
2026-08-07, 20:54
Medlem
Har hon skrivit nåt i community om provsvaren från infektionskliniken? Eller hon är frisk nu så då är det kanske inte så viktigt 🙂
Citera
2026-08-07, 21:44
Medlem
Hon har lagt upp på Misswox att hon är inbjuden till riksdagen. Men hon suddade ut datumet på inbjudan.
Citera
2026-08-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Hon har lagt upp på Misswox att hon är inbjuden till riksdagen. Men hon suddade ut datumet på inbjudan.

Det är så konstigt, varför inte lägga ut det på sin vanliga? Är det för det är hennes ”delulu” Instagram där hon bara postar drömmar och fantasier?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in