2026-09-20, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Undrar om fler i communityt som inte varit här och läst tidigare hittar hit nu.

Vore kul att veta. Synd att man inte kan lägga in en knapp eller något som alla nya kan trycka på för att visa att dom är här 😂
Många läser ju med skriver inte och kanske inte ens har ett konto. Vi är ju väldigt få personer som skriver om man jämför med hur många som laddat ner hennes dom, 650 personer i detta nu.
Citera
2026-09-20, 11:27
Medlem
Det sjunker prenumeranter redan 13 st på några timmar, de har nog läst här kanske 🤔
Citera
2026-09-20, 11:32
Medlem
Sprungit på ortopeden ? Hon har vart där en gång den sista tiden och hämtat en gipssko .
Sanningen ?
Jadu Alice . Men kommentera då gärna din dom tidigare i år om svår personlighetsstörning och svårbedömd anorexia LPT. Du skrev ( såklart ) ngt helt annat då allt hände . Vet ens din mamma vad du vårdades för ? Är den också fel?

Tror ej mamma H vet allt om Alice . Mkt men inte allt . A döljer förmodligen vissa stories för sin mamma .
Och Exempelvis vad A gör timmarna då kollektivet sover .
En mamma är ju en mamma . Så man kan ej begära mer av mamma H. Medberoende och mamma är ingen bra kombo .
Och hon kan ju såklart säga till A flera ggr om dagen att hon ej ska gå så mkt , det vet vi ju inget om .

A får nog tänka över sitt konto .
Det är ju liksom inte konstigt att folk reagerar på att hon ” gåspringer” ute mkt då hon samtidigt klagar på tvonbrutka tår , ständig smärta osv
Jag vet också att rörelse ÄR bra för smärta
Men skriv och prata om DET då . Så folk förstår varför hon är ute så mycket under morgonen , fm och em.
Hon döljer, är motsägelsefull, kontot lovar för mkt men allt hon skriver hålls inte och sådant skaver .
Skriv exempelvis inte att du ska göra massa saker som du inte gör den dagen . Enkelt . Eller lägg en story till ” jag orkar inte i kväll så att det kommer då jag hunnit ”= enkelt

Eller var tydligare : receptet kommer i veckan om några dagar . Skriv inte idag .

Skriv inte att alla eller community får följa med på ALLT. Det är ju en utopi . Skriv en del av min sjukresa. Nu skriver du bara motsägelsefullt. Blir irritation .
Ta hjälp av mamma ?
Men snälla
Gör en ärlig film om varför du uppfattas som du gör och gör det själv
Du behöver inte ens be H filma dig . Det kan du enkelt ordna själv . Ha inte massa filter så man bara gamla insta suddiga foton
Var genuin o ärlig istället
Du är en söt tjej
Det skulle inge mer respekt
Nu kommer det babblas om ngn stalker !? Istället
Är ju dock tragiskt om man är förföljd av en stalker . Det önskar jag ingen för det verkar förfärligt. .

Var ärlig, följ upp allt du skriver o säger .
Ganska enkelt
Bättre med lägre tempo o profil

Lova inget du inte kan hålla eller dök upp med nu story .
Hon måste förstå att det blir mkt motsägelsefullt att skriva tårdrypande story om sjukdom smärta och följande fem stories är ute på stan i full fart
För hon går FORT. Gåspringer.
Ha ETT? Nytt recept i veckan
Kan ju t.o.m. vara en specifik dag
Ha skola en dag i veckan
Osv
Skapa struktur
Nu är allt ett virr varr
MEN man förstår ju det samtidigt eftersom
Domen är glasklar tidigare i år .
It make sense .
Citera
2026-09-20, 11:34
Medlem
650 personer laddat ner domen
Tja
Citera
2026-09-20, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Det sjunker prenumeranter redan 13 st på några timmar, de har nog läst här kanske 🤔

Eller så tog Alice bort dom för hon inte gillade att dom ifrågasatte…
Citera
2026-09-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Sprungit på ortopeden ? Hon har vart där en gång den sista tiden och hämtat en gipssko .
Sanningen ?

Exakt. Folk börjar ju undra när de säger en sak och sen gör nåt helt annat. Fler och fler märker väl att det är nåt som inte stämmer. Sen hittar de tråden och kan dra egna slutsatser, de flesta som skriver här har ju både exempel och argument för det dom skriver.
Citera
2026-09-20, 11:45
Medlem
Citat:
Sanningen ?
Jadu Alice . Men kommentera då gärna din dom tidigare i år om svår personlighetsstörning och svårbedömd anorexia LPT. Du skrev ( såklart ) ngt helt annat då allt hände . Vet ens din mamma vad du vårdades för ? Är den också fel?

Tror ej mamma H vet allt om Alice . Mkt men inte allt . A döljer förmodligen vissa stories för sin mamma .
Och Exempelvis vad A gör timmarna då kollektivet sover .
En mamma är ju en mamma . Så man kan ej begära mer av mamma H. Medberoende och mamma är ingen bra kombo .
Och hon kan ju såklart säga till A flera ggr om dagen att hon ej ska gå så mkt , det vet vi ju inget om .

A får nog tänka över sitt konto .
Det är ju liksom inte konstigt att folk reagerar på att hon ” gåspringer” ute mkt då hon samtidigt klagar på tvonbrutka tår , ständig smärta osv
Jag vet också att rörelse ÄR bra för smärta
Men skriv och prata om DET då . Så folk förstår varför hon är ute så mycket under morgonen , fm och em.
Hon döljer, är motsägelsefull, kontot lovar för mkt men allt hon skriver hålls inte och sådant skaver .
Skriv exempelvis inte att du ska göra massa saker som du inte gör den dagen . Enkelt . Eller lägg en story till ” jag orkar inte i kväll så att det kommer då jag hunnit ”= enkelt

Eller var tydligare : receptet kommer i veckan om några dagar . Skriv inte idag .

Skriv inte att alla eller community får följa med på ALLT. Det är ju en utopi . Skriv en del av min sjukresa. Nu skriver du bara motsägelsefullt. Blir irritation .
Ta hjälp av mamma ?
Men snälla
Gör en ärlig film om varför du uppfattas som du gör och gör det själv
Du behöver inte ens be H filma dig . Det kan du enkelt ordna själv . Ha inte massa filter så man bara gamla insta suddiga foton
Var genuin o ärlig istället
Du är en söt tjej
Det skulle inge mer respekt
Nu kommer det babblas om ngn stalker !? Istället
Är ju dock tragiskt om man är förföljd av en stalker . Det önskar jag ingen för det verkar förfärligt. .

Var ärlig, följ upp allt du skriver o säger .
Ganska enkelt
Bättre med lägre tempo o profil

Lova inget du inte kan hålla eller dök upp med nu story .
Hon måste förstå att det blir mkt motsägelsefullt att skriva tårdrypande story om sjukdom smärta och följande fem stories är ute på stan i full fart
För hon går FORT. Gåspringer.
Ha ETT? Nytt recept i veckan
Kan ju t.o.m. vara en specifik dag
Ha skola en dag i veckan
Osv
Skapa struktur
Nu är allt ett virr varr
MEN man förstår ju det samtidigt eftersom
Domen är glasklar tidigare i år .
It make sense .

Jag vet inte om du har dyslexi, men dina texter är verkligen otroligt svåra att läsa 😂 kolla gärna igenom text innan du publicerar. ”Du är en söt tjej” känns också lite konstigt att skriva här, i hennes Flashback-tråd.
Citera
2026-09-20, 11:49
Medlem
Citat:
Sanningen ?

Sen får man nog vara korrekt om man ska ifrågasätta någon, hon har varit där iallafall tre ggr. Först röntgen, sen när hon fick gipsskon, sen ytterligare en röntgen.

Det är inte ett heltidsjob eller en ursäkt, men några gånger har hon varit där!
Citera
2026-09-20, 11:52
Medlem
Chinospullans avatar
Så tröttsamt att se A’s milslånga kommentarer runt om på Instagram. Om någon lägger upp om en tragedi, trauma, sorg eller sjukdom… då är hon där med sina utlägg och får det tillslut att handla om henne.

Saxat från en av hennes noveller:
”Är så förbannat trött på hur människor på sociala medier framförallt kärringar skriver påhopp, påståenden, konspirationsteorier, förtal och otrevliga kommentarer överlag.”
Citera
2026-09-20, 12:09
Medlem
Det som gör mig mest irriterad är när hon gång på gång påstår att man får sååå mycket om man är med i community. Man får ju för fan ingenting?! Vadå bakskola? En gång (?) detta år har de lagt upp ett klipp på när mamma bakar. Och jag har skrivit många gånger och ställt frågor som jag 90% av gångerna inte får svar på. Egentligen inte ens för att jag undrar nåt utan för att se om man verkligen får den där snabba experthjälpen hon så fint beskriver att man får för "bara 39 kr". Och de där chatterna hon skapar gång på gång, hon skriver ju ingenting där. Varför skulle vi i community vilja skriva med varandra? Man är väl med där för att "följa och stötta" henne? Att få hennes "proffstips"?
Hon är säkert sjuk, hon har säkert många problem men det är faktiskt inte okej att lura in folk att betala och det sen visar sig att ingenting av det man skulle få får man.
Och nåt som stör sönder mig är dessa jäkla "ska jag klippa mig och bli blond?". 🤦‍♀️ Eftersom du har funderat på detta i typ flera år, så klipp dig! Färga håret!
Jag har nog lite pms idag, haha 😂
Citera
2026-09-20, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LilaHibiskus
Det som gör mig mest irriterad är när hon gång på gång påstår att man får sååå mycket om man är med i community. Man får ju för fan ingenting?! Vadå bakskola? En gång (?) detta år har de lagt upp ett klipp på när mamma bakar. Och jag har skrivit många gånger och ställt frågor som jag 90% av gångerna inte får svar på. Egentligen inte ens för att jag undrar nåt utan för att se om man verkligen får den där snabba experthjälpen hon så fint beskriver att man får för "bara 39 kr". Och de där chatterna hon skapar gång på gång, hon skriver ju ingenting där. Varför skulle vi i community vilja skriva med varandra? Man är väl med där för att "följa och stötta" henne? Att få hennes "proffstips"?
Hon är säkert sjuk, hon har säkert många problem men det är faktiskt inte okej att lura in folk att betala och det sen visar sig att ingenting av det man skulle få får man.
Och nåt som stör sönder mig är dessa jäkla "ska jag klippa mig och bli blond?". 🤦‍♀️ Eftersom du har funderat på detta i typ flera år, så klipp dig! Färga håret!
Jag har nog lite pms idag, haha 😂
Man får inte ett skit.. hennes senaste inlägg är 3 år gammalt på någon underbakt kaka..Och hur kan hon ens tänka tanken att blondera sitt hår då hon har håravfall 😂Men gört..bara gör det så vi kan få slippa hennes tjat om det nångång..
Citera
2026-09-20, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanjagbaravara
Jag vet inte om du har dyslexi, men dina texter är verkligen otroligt svåra att läsa 😂 kolla gärna igenom text innan du publicerar. ”Du är en söt tjej” känns också lite konstigt att skriva här, i hennes Flashback-tråd.

Ja jag har dyslexi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in