2026-08-06, 17:01
Medlem
Alice finns ju på Threads också och där lade hon upp detta den 14 /2-24 att Heidi opererades för bröstcancer tidigare på dagen,men att hon några timmar senare satt hemma i soffan med Alice. Jag vet inte om det bara är jag som fått intrycket att H bröstcancer var en " stor" sak. Missförstå mig nu inte det är inte så att jag förringar cancer vilken sort det än må vara.
Men om man opereras via öppenvårdskirurgi där man få gå hem några timmar efteråt, så kan det ju inte ha varit cancer av den akuta/dödliga sorten ? Eller vänta nu medans jag skriver kommer nog svaret till mig , det H gjorde var troligtvis en biopsi ingen operation som Alice skrev att det var. Men å andra sidan att överdriva om dramatisera allt är ju Alice modus operandus, inte sant ?
Citera
2026-08-06, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Jag blev också blockad på woxkontot och jag undrade också varför, men det är nog så som du skriver att det vill hon nog inte att folk ska se henne i tajta leggings och högklackat. För hon kan ju inte ha kläder som sitter åt och har så ont och gå. Sånt hyckleri😡 hon har säkert jobbat som eskort

Satt precis på och funderade ifall det finns en OnlyFans…
Citera
2026-08-06, 18:59
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hokuspokuskolasalt
Satt precis på och funderade ifall det finns en OnlyFans…
Om det finns är den troligtvis lika mycket scam som hennes prenumerant-content. Typ "kom se ALLT kära gubbar! Bara 409 kr/månad!" och så är det suddiga 12 år gamla foton på hennes knän och nacke?
Citera
2026-08-06, 19:28
Medlem
Jag har länge haft känslan av att hon sugardejtat.
Citera
2026-08-06, 20:01
Medlem
Mamsen har varit och handlat på Reko-ring o äggen än ”magiska”
Citera
2026-08-06, 20:28
Medlem
Domen har laddats ner över 400 gånger. Blev lite förvånad faktiskt. Trodde inte det skulle vara så många.

Ni som prenumererar och är med i hennes community, har hon sagt något spännande idag? Visst var det väl så att hon stängt ner chatten där nu? Har för mig jag läste det. Men om den är igång, någon som skrivit något som har med denna tråden att göra?
Citera
2026-08-06, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Domen har laddats ner över 400 gånger. Blev lite förvånad faktiskt. Trodde inte det skulle vara så många.

Ni som prenumererar och är med i hennes community, har hon sagt något spännande idag? Visst var det väl så att hon stängt ner chatten där nu? Har för mig jag läste det. Men om den är igång, någon som skrivit något som har med denna tråden att göra?

Inte ett knyst… Chatten är inte igång, det är nåt med Instagram som gör at man bara kan ha den aktiv i 30 dagar, sedan får en ny startas. Får se om det kommer någon ny alls framöver 😆
Citera
2026-08-07, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Om det finns är den troligtvis lika mycket scam som hennes prenumerant-content. Typ "kom se ALLT kära gubbar! Bara 409 kr/månad!" och så är det suddiga 12 år gamla foton på hennes knän och nacke?

Jamen ungefär så! Hand-på-lår-bilder…
Citera
2026-08-07, 07:33
Medlem
Nu jämför hon sin prenumeration med ett guldkort på Liseberg 😂 Alla pengar går till Inalicekitchen (Skattar hon på dem?) Och man stöttar henne för att ha råd med sin sjukvård?😂 Man får även sminktips..Hur ska hon visa dem när hon aldrig visar sig själv?
Hon är verkligen desperat efter prenumeranter!

Många frågar vad som ingår när man prenumererar för endast 39 kr.
Tänk dig ett guldkort på Liseberg – man får full tillgång till allt och man får en lila 💜👑 vid sitt namn som visar att man är guldmedlem och får möjligheten att testa de produkter vi testar då vi får hemskickat mycket och det delar vi ut spontant till olika prenumeranter när vi får hem någon produkt som kan vara allt från proteinpulver till bestick 🍴, matvaror, smink, hårvård, hudvård, snacks, produkter. Allt möjligt!
Du får full tillgång till:
Alla recept (kokboken plus får recept skickade på DM)
Podcast (låsta avsnitt)
Vloggar (live i community, följa med på allt vi gör)
Extra giveaways (större chans att vinna i alla giveaways)
Tips och tricks (sminktips, matlagning)
Bakskola, matlagningsskola
Gratis kurser med mig i bakning
Fri tillgång till rådgivning av mig kring bakning/matlagning
Community-gruppchatt och möjlighet att prata med andra medlemmar
Dina DMs hamnar i en egen inkorg för prenumeranter
Detta och mycket mer för endast 39 kr och alla pengar går direkt till inalicekitchen för att kunna utveckla sidan mer för er och ha råd att fortsätta ha inalicekitchen. Genom att prenumerera stöttar du mig också i min sjukdomsresa för att ha råd med min sjukvård. ❤️
Citera
2026-08-07, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Nu jämför hon sin prenumeration med ett guldkort på Liseberg 😂 Alla pengar går till Inalicekitchen (Skattar hon på dem?) Och man stöttar henne för att ha råd med sin sjukvård?😂 Man får även sminktips..Hur ska hon visa dem när hon aldrig visar sig själv?
Hon är verkligen desperat efter prenumeranter!

Många frågar vad som ingår när man prenumererar för endast 39 kr.
Tänk dig ett guldkort på Liseberg – man får full tillgång till allt och man får en lila 💜👑 vid sitt namn som visar att man är guldmedlem och får möjligheten att testa de produkter vi testar då vi får hemskickat mycket och det delar vi ut spontant till olika prenumeranter när vi får hem någon produkt som kan vara allt från proteinpulver till bestick 🍴, matvaror, smink, hårvård, hudvård, snacks, produkter. Allt möjligt!
Du får full tillgång till:
Alla recept (kokboken plus får recept skickade på DM)
Podcast (låsta avsnitt)
Vloggar (live i community, följa med på allt vi gör)
Extra giveaways (större chans att vinna i alla giveaways)
Tips och tricks (sminktips, matlagning)
Bakskola, matlagningsskola
Gratis kurser med mig i bakning
Fri tillgång till rådgivning av mig kring bakning/matlagning
Community-gruppchatt och möjlighet att prata med andra medlemmar
Dina DMs hamnar i en egen inkorg för prenumeranter
Detta och mycket mer för endast 39 kr och alla pengar går direkt till inalicekitchen för att kunna utveckla sidan mer för er och ha råd att fortsätta ha inalicekitchen. Genom att prenumerera stöttar du mig också i min sjukdomsresa för att ha råd med min sjukvård. ❤️
Det hon kan lära ut om bakning o matlagning - är inte värt 10:-
Citera
2026-08-07, 13:30
Medlem
Fick dom inte nyss ett paket med tre lådor med proteinbars från snck? Nu ett till. Sjuka mängder.
Trevligt att vara influencer och få massa gratis grejer. Från Snck, Saltå Kvarn och något företag med popcorn är det jag kommer på nu, har väl samarbete med något företag med proteinpulver också?

Känns så oseriöst att ett företag skickar sånt till just Alice.
Och stör mig orimligt mycket på att H alltid ska öppna, döp om instagram till något annat. Alice är ju bara filmare och håller sig bakom.
Citera
2026-08-07, 14:14
Medlem
När hon och Heidi snackar om de billiga parfymerna.. har Alice försökt dölja Heidis bröst genom en textruta? 😂 Misslyckas rätt bra med tanke på nästa video 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in