2026-08-31, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Men vad är detta!!? Hon tycker att hon kommit på nåt genialiskt verkligen. Nu är jag ingen storkonsument av bars, men de jag haft i mina väskor har inte blivit mos. Ska hon ta patent på det här tror hon? Jöösssessss....

Förstår inte heller hur hon skulle lyckas göra mos av dom. Hoppar hon på sin väska? Lägger hon den längst ner och stoppar ner vattenflaskor, tegelstenar och skakar väskan?

Undra hur länge hon är på gymmet och hur många bars hon äter om dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Är väl samma "vän" som 3Dprintat fågelholkarna de har på balkongen.

Hon sa i någon video att hon brukar lägga fågelmat där i och att syskonbarnen tycker det är roligt, eller något liknande.
Brukar man lägga fågelmat i fågelholkar? Aldrig hört det innan.
Dom använder väl bara fågelholkar till att göra sina bo för att lägga ägg och föda upp sika ungar. Vissa kan nog söka skydd där och sova där i också på vintern tex.
Dessutom lär väl inte plast vara ett bra material för en holk. Men är nog bara något hon tycker är gulligt och tror ingen fågel kommer använda den.

Borde kanske göra ett fågelbo eller foderautomat istället.
Citera
2026-08-31, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Mm nån Martin. 40+ ish. Stark aura av att gilla Miss woz

Varför tar hon bort så mycket inlägg?
Hon hade ett inlägg uppe med fågelholken där hon frågade vilken färg andra hade velat ha och att dom kanske kan lotta ut en. Varför ta bort det när folk lägger tid på att svara?
Citera
2026-08-31, 18:28
Medlem
Sa hon inte igår att det var sista dagen att tävla för att vinna proteinbars? Idag sa hon samma. Men kan minnas fel.

Vilken tid tror ni hon går och lägger sig för att orka gå upp vid 4 tiden? Är det för att hon vill gå till gymmet så tidigt eller varför går hon upp så tidigt?
Om vi nu ska anta att hon ljuger om att hon aldrig sover alltså😂

Varför tog hon bort sitt inlägg om avloppet hon la ut igår?

Lådan till Ninja-maskinen ser verkligen trasig ut.
Hur länge ska hon mjölka att den ska lottas ut? Ska hon dra en vinnare imorgon eftersom man skulle gå med innan september för att vara med? När nämnde hon ens den första gången? Känns som månader sen.

Slut på lång meddelande🫡
Citera
2026-08-31, 18:31
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll
Fodral till proteinbars? Really?

Hahaha jag dör verkligen så nödvändig produkt
Citera
2026-08-31, 18:41
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Sa hon inte igår att det var sista dagen att tävla för att vinna proteinbars? Idag sa hon samma. Men kan minnas fel.

Vilken tid tror ni hon går och lägger sig för att orka gå upp vid 4 tiden? Är det för att hon vill gå till gymmet så tidigt eller varför går hon upp så tidigt?

Hur länge ska hon mjölka att den ska lottas ut? Ska hon dra en vinnare imorgon eftersom man skulle gå med innan september för att vara med? När nämnde hon ens den första gången? Känns som månader sen.

Slut på lång meddelande🫡

När jag var ätstörd och underviktig vaknade jag också så tidigt. Inte för att jag ville, vaknade alltid av mig själv helt klarvaken. Gissar att det är kroppen/hjärnan som säger åt en att man måste fixa mat och inte kan slösa tid på att sova.
Citera
2026-08-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
När jag var ätstörd och underviktig vaknade jag också så tidigt. Inte för att jag ville, vaknade alltid av mig själv helt klarvaken. Gissar att det är kroppen/hjärnan som säger åt en att man måste fixa mat och inte kan slösa tid på att sova.

Detta hade jag ingen aning om, intressant. Så även om du gick och la dig vid 23-00 tiden vaknade du alltid så tidigt ändå?

Tack för att du delar med dig. Hoppas du är helt frisk idag och mår bra.
Citera
2026-08-31, 19:34
Medlem
Ni som aldrig fått era bars mosade, hur gör ni? Mina blir alltid mosade i väskan. Har ni typ inget i väskan?
Citera
2026-08-31, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fysik34
Ni som aldrig fått era bars mosade, hur gör ni? Mina blir alltid mosade i väskan. Har ni typ inget i väskan?

Nä inte mosade... mer om det varit varmt så har de smält liksom. Men det är ett annat problem
Citera
2026-08-31, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Nä inte mosade... mer om det varit varmt så har de smält liksom. Men det är ett annat problem
Snart på ett instakonto nära dig "Ta da! En minikylväska till era proteinbars! Maaaagiskt!"
Citera
2026-08-31, 20:12
Medlem
Citat:

Slut på lång meddelande🫡
Varför blev den inte utlottad när den var aktuell 1:a gången??
Citera
2026-08-31, 20:50
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Detta hade jag ingen aning om, intressant. Så även om du gick och la dig vid 23-00 tiden vaknade du alltid så tidigt ändå?

Tack för att du delar med dig. Hoppas du är helt frisk idag och mår bra.

Ja, det spelade ingen roll när jag gick och la mig. Vaknade alltid klarvaken vid ca 03-04 och kunde inte somna om oavsett om jag gått och lagt mig 21 eller 01. Vaknade då alltid med en massa energi. Det är ju lite spännande för energi är ju det sista kroppen har. Men det känns iaf lite som att vara manisk vilket vissa i tråden ju kallat Alice.

Jag mår superbra nu tack <3 det är 10 år sedan, är helt frisk och har precis fått en dotter.
Senast redigerad av Agentjosi 2026-08-31 kl. 20:59.
Citera
2026-08-31, 21:11
Medlem
Samma för mig. Som du säger. Är kortisol i kroppen som är igång för ja, kroppen vill ha mat.

Och man kan få epilepsianfall av ätstörningar. Hade en kompis med grov bulemi som också fick det. Förmodligen på grund av obalans i kroppen. Hon hade både aneroxi och bulemi. Älskade bakverk, var där hon spendera sina kalorier när hon åt och var mer restriktiv med annan mat. Då hon ville att kalorierna skulle vara värda. Kompenserades med enormt mycket promenader.

Jag var hennes motsats. Rädd för allt som hade med socker och onyttigheter att göra. När det var som värst fick jag ångest av gurka haha. Rakade mig för att väga mindre, rädd för bodylotion.

Hjärnan består till mestadels av fett. Svälter man sig tillräckligt länge börjar kroppen ta av den till slut. Så man blir på riktigt dum i huvudet av att äta för lite.

Haha var också besatt av att baka till andra, EXTRA ALLT!! Nu när jag är ”frisk” bakar jag aldrig. Det intresset försvann snabbt när jag gick upp i vikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in