2026-08-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Har hon skrivit nåt i community om provsvaren från infektionskliniken? Eller hon är frisk nu så då är det kanske inte så viktigt 🙂

Nopp. Inget. Mer än att hon skulle göra en anmälan och byta läkare.
Citera
2026-08-08, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.M1725
Nopp. Inget. Mer än att hon skulle göra en anmälan och byta läkare.
Tack för att du är vårt eye in the sky
Citera
2026-08-08, 08:56
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Jo jag håller med 😂 100% opererat!
Trodde det var jag som inbillade mig men ni håller med alltså! De är ju hängiga som man kan förvänta sig hos en kvinna på minst 60, men de är så runda och fasta ändå på något vis? Lite suspicious. Man kan tro de skulle nämna något sådant med tanke på bröstcancern, men de gillar ju att framstå på ett jordnära sätt och där ingår ju inte avslöja plastikoperationer och uppenbara fillers. Vet någon om man kan operera bort bröstcancer utan besvär om det finns silikonimplantat? Vad jag minns tog hon bort en tårtbit så var ju inte hela bröstet som skulle bort.
Citera
2026-08-08, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Trodde det var jag som inbillade mig men ni håller med alltså! De är ju hängiga som man kan förvänta sig hos en kvinna på minst 60, men de är så runda och fasta ändå på något vis? Lite suspicious. Man kan tro de skulle nämna något sådant med tanke på bröstcancern, men de gillar ju att framstå på ett jordnära sätt och där ingår ju inte avslöja plastikoperationer och uppenbara fillers. Vet någon om man kan operera bort bröstcancer utan besvär om det finns silikonimplantat? Vad jag minns tog hon bort en tårtbit så var ju inte hela bröstet som skulle bort.
Eller kanske gjort om brösten efter canceroperationen?
Citera
2026-08-08, 08:58
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Har hon skrivit nåt i community om provsvaren från infektionskliniken? Eller hon är frisk nu så då är det kanske inte så viktigt 🙂
Förra veckan frågade jag om det och hon skrev att hon inte fått några provsvar ännu och inte står på antibiotika. Gäsp.
Citera
2026-08-08, 10:09
Medlem
Nu lade hon ut en bild från nov 2020, vad håller hon på med! Fattar inte att människor vill prenumerera på någon som bara lägger ut mest gamla saker. Vissa bakverk kan man gå tillbaka och hitta med recept som lagts ut för flera år sedan, som hon nu lägger ut i receptboken som människor betalar för.
Citera
2026-08-08, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja59
Nu lade hon ut en bild från nov 2020, vad håller hon på med! Fattar inte att människor vill prenumerera på någon som bara lägger ut mest gamla saker. Vissa bakverk kan man gå tillbaka och hitta med recept som lagts ut för flera år sedan, som hon nu lägger ut i receptboken som människor betalar för.
Hon är så pinsam, men ännu pinsammare är dock de som hjärtligt prenumererar och verkligen tycker att hon är duktig i köket...
Citera
2026-08-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Hon är så pinsam, men ännu pinsammare är dock de som hjärtligt prenumererar och verkligen tycker att hon är duktig i köket...
I dag skulle hon lägga ut 3 nya recept på blåbärspaj i kokboken 😂Vem som helst kan slänga i hop en smuldeg och fylla med olika ingredienser så hennes pajer är definitivt inte unika😂
Citera
2026-08-08, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou
Hon har lagt upp på Misswox att hon är inbjuden till riksdagen. Men hon suddade ut datumet på inbjudan.
Till riksdagen blir många inbjudna då föreningar och organisationer hyr rum där för tex olika föreläsningar så det är inte så att regeringen har bjudit in henne 😂Kan hoppas det är ett seminarium för att hon ska komma till insikt med sin psykiska ohälsa och hypokondri.
Citera
2026-08-08, 12:56
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Eller kanske gjort om brösten efter canceroperationen?
Hmm kanske. Men proteser hade inte regionen gett henne eftersom ingen mastektomi utfördes och hon figurerar ju hela tiden på kontot och jag kan inte minns att hon verkade så opererad/påverkad runt och efter cancertiden. Jag hade en kollega som gjorde pattarna och hon var rätt påverkad och stel i typ 1-2 veckor efteråt. Jag misstänker att det är äldre implantat. Svårt att se på gamla videos där kläderna är mer luftiga iofs...
Citera
2026-08-08, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
I dag skulle hon lägga ut 3 nya recept på blåbärspaj i kokboken 😂Vem som helst kan slänga i hop en smuldeg och fylla med olika ingredienser så hennes pajer är definitivt inte unika😂
Låt mig gissa, hon har smulat ner nån proteinbar i minst en av dem. Säkert mandelmjöl och rostad flagad mandel i någon.
Citera
2026-08-08, 16:45
Medlem
Portapottys avatar
Tog hon bort storyn om sin analkramp? Tyckte väl det var oväntat unhinged för att vara Inalicekitchen hahaha…

Och ja, hela kontot borde döpas om till Familjekollektivet för det är bara mor och bror man får se framför kameran ändå. Nej Alice, reposts av ett decennium gamla bilder gills inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in