2024-04-04, 04:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Edvin r riktigt bra. Hade noll frvntningar men han grejar det galant. Kul att se!

Tycker han med gitarren som lagar mat och ser bra ut. Vilket kap. Wow!!
Hller med om han med gitarren, Robin. Klart snyggaste killen i r 😍 Tror dock att han r alldeles fr lugn fr Sonja, men hade jag varit Bachelorette (och 20 r yngre) hade jag utan tvekan valt honom.

Jag frstr inte hajpen med Edvin. Tycker han r som alla andra fjollor, fast fetare ocg fulare. Som en parodi p en bg, som ngon annan skrev.

F hatar jag vilket feministprogram detta blivit! Tycker inte alls att killarnas kommentarer var s farliga. Ngot som man hr i varje grabbgng, men inget som betyder att killarna skulle vara ngra kvinnotande svin. Usch fr PK.

EDIT: Humor ocks att en som heter Osama snackar om att han hoppas p explosioner...
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-04-04 kl. 05:06.
Citera
2024-04-04, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad r den svarta randen ver lppen?
Skugga pga fillers.
Citera
2024-04-04, 08:46
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Visste hon p riktigt inte vad trav r? Hon trodde att man ker p en pulka efter hsten?
Killen nmnde inte trav. Han sa att hans satt i en sulky bakom hsten. Inte alla som vet vad en sulky r.
Citera
2024-04-04, 08:48
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Alla de dr bortfrklaringarna.. varfr inte bara earn it, erknn att de blev fel.
Jag tror det engelska uttryck du sker efter hr r "own it".
Citera
2024-04-04, 10:21
Medlem
Jag tycker att Sonja r en vacker, seris och hrlig tjej. Mngas kommentarer hr inne r orttvisa och spekulerande. S diskuterar man sllan mns utseende, endast kvinnors. Dremot tror jag att Sonja behver en riktig man dvs en maskulin gentleman med erfarenheter i bagaget som gr att han r redo fr en framtid med en tjej som Sonja, vilket kommer visa sig vem som hller mttet.
Citera
2024-04-04, 11:07
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Jag tycker att Sonja r en vacker, seris och hrlig tjej. Mngas kommentarer hr inne r orttvisa och spekulerande. S diskuterar man sllan mns utseende, endast kvinnors.
Du diskuterar ju sjlv hennes utseende. Mste man uttrycka sig positiv till nns utseende i en trd som denna?

Och jo, killars utseende diskuteras p exakt samma stt. Jmfr med Sergio och Rasmus i Love is blind.
Citera
2024-04-04, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Killen nmnde inte trav. Han sa att hans satt i en sulky bakom hsten. Inte alla som vet vad en sulky r.

Nej, uppenbarligen...
Citera
2024-04-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Du diskuterar ju sjlv hennes utseende. Mste man uttrycka sig positiv till nns utseende i en trd som denna?

Och jo, killars utseende diskuteras p exakt samma stt. Jmfr med Sergio och Rasmus i Love is blind.

Om du lser hela trden och andra trdar r uttrycket som att 'hon har gtt ner sig' eller andra negativa kommentarer om tjejers kroppar vanligt terkommande. Jag ser d inte samma kommentarer om mns kroppar.

Jag skrev att hon r vacker och d r det en helhetsbild jag har utav henne, personligheten inrknad. Du frstr vad jag menar med att man objektifierar kvinnor speciellt och inte i samma utstrckning mn.
Citera
2024-04-04, 11:48
Medlem
Tycka vad man vill om hanteringen kring Amir-situationen. Dock har den grejen skapat mer rubriker n vad resterande avsnitt kommer gra tillsammans, detta har frstrt programmet istllet fr att hypa upp den. F brydde sig om sjlva programidn innan, nnu frre nu. Dligt sktt. Om ngon vecka kommer inte ngon komma ihg varken Sonja eller ngon annan i programmet, bortsett frn Edvin d. Om ett halvr kommer de ngra att det frsta folk fr upp nr de googlar deras namn r att de varit deltagare i detta program. Tragiskt men sant.
Senast redigerad av paradisehoe 2024-04-04 kl. 11:52.
Citera
2024-04-04, 12:40
Medlem
Jag fick lite mean girls-vibbar nr Edvin bad killarna att vara tysta nr Sonja pratade i samband med drag showen. Som om hon r nn jvla prinsessa och dom ska kyssa hennes ftter. Nt med henne som knns s jkla konstlat, kan inte stta fingret p vad det r..

Tror de flesta som r med i dessa program nu fr tiden mest ser det som ett stt att bli knda. Kan ju vara bra underhllning nd, men det fr inte knnas fake.
Citera
2024-04-04, 13:31
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Gillar programmet so far.
Osama, lskar hans pondus.
Emil, har nog aldrig sett en sdan sjlsfrnde. Extremt stel - 10/10.
Joar, har han varit med i ngot annat? Knner igen honom som fan, med namnet dessutom 🤔 kan ha matchat med honom ngon gng eventuellt.
Citera
2024-04-04, 16:03
Medlem
r inte bde bacheloretten och killarna ovanligt trkiga? Har svrt att bli riktigt intresserad av den hr ssongen.

Sen var det ju inte bara Amir och hans kommentarer om bde dragshowen och tjejen i produktionen, flera av killarna hade mrkbara bekymmer med dragshowen. Och med tanke p kalibern p de hr killarna, hur tnkte produktionen nr de slngde in drag? Sklart att det inte skulle funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in