2024-04-04, 16:25
Medlem
Starkt av Samir att inte gola ner någon annan.
Han tog en för laget.
Fan, vad Sonja sitter och ångrar sig nu!
Det kan hon ha, mallgrodan.
Citera
2024-04-04, 16:50
Medlem
Krickedixans avatar
Än en gång en tjej som är stöpt i en Stockholmsform
Det blir så tråkigt bara
Citera
2024-04-04, 17:59
Medlem
dialektikers avatar
Ha, ha Amir.
Definitionen av kränkt spänn-arab lever upp till sitt rykte.

"Jag hade ändå tänkt lämna."

Begrep inte vad hon pratade om. Tyckte han skötte det snyggt, när han hasplat sig ut att de ville klämma på tuttar.

Vilken tönt. Som en sjuåring ungefär.

Edit: Ser i kommentarerna att han blir än värre i Killarna avslöjar allt. Får kika på det.
Senast redigerad av dialektiker 2024-04-04 kl. 18:06.
Citera
2024-04-04, 18:43
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Kunde de ha hittat tråkigare killar än dessa???
Citera
2024-04-04, 19:03
Medlem
dialektikers avatar
Jag gillar Bacheloretten so far (har ju inte lärt känna henne än).

Jag tycker hon är naturlig. Det kan bli kul om hon ställer lite krav, som omväxling till dessa blown away-bacheloretter som kysser allt och alla utan urskiljning.

Killarna verkar redan bli lite skraja för henne.
Vi får se om det blir drygt, eller om hon lyckas sålla agnarna från vetet?

Riktigt drygt blir det med alla "se om killarna vågar bjuda på sig själva"-övningar dock.
Och luften går ju ur en då det blir "se om han är bra på att ta omhand om barn" på slutet.
Citera
2024-04-04, 19:03
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Vaa jag tycker hon är skitsöt. Har precis slagit på första avsnittet så kan inte säga så mycket än men hittills verkar hon rolig och gullig också. Återstår att se om jag ändrar mig.

Håller med dig!
Dessutom är hon inte konflikträdd utan tar upp sina frågor direkt!
Gillar henne jättemycket än så länge!

Har aldrig hört talas om Edvin Törnblom tidigare men än så länge tycker jag att han gör ett bra jobb som programledare och han är väldigt lyhörd och omtänksam mot Sonja!
Citera
2024-04-04, 19:22
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Så otroligt löjligt med denna moralpanik att en kille snackar uppmuntrande om stora tuttar. Till och med högerkonton på twitter agerar som gråtande sittkissande liberaler om detta. Svenska män är så jäkla ynkliga och fittpiskade. Riktigt patetiskt att se.

Fast trooo mig att det inte bara stannar vid att han gapar om att en tjej har stora tuttar. Tro mig bara.
Citera
2024-04-04, 20:05
Medlem
Nu har Amir (amiriibrahim) lagt upp en händelse på Instagram där han ber om ursäkt, och säger att han "strävar efter att vara en förespråkare för jämställdhet och att respektera alla". Han kanske uppnår det om några miljoner år med sin inställning han visade i eftersnacket.

Verkar som att vissa grabbar hänger efter programmet och hyllar varandra i kommentarerna, enligt den sedvanliga snokturnén på Instagram. Kul att se.
Citera
2024-04-04, 20:56
Medlem
Vet vem det blir i slutet. Smart av dom att visa sig tillsammans. Får dom ens göra det?
Citera
2024-04-04, 21:32
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Vaa jag tycker hon är skitsöt. Har precis slagit på första avsnittet så kan inte säga så mycket än men hittills verkar hon rolig och gullig också. Återstår att se om jag ändrar mig.

Citat:
Alla håller käft om Edvin, han är fan det l j u v l i g a s t e som gått på jorden.

Ja, men du är ju uppenbarligen kvinna (eller bög) och sådana har aldrig någon koll på vilka kvinnor som ser bra ut eller inte. Enbart kvinnor och bögar står ut med den vedervärdiga Edvin.
Citera
2024-04-04, 22:28
Medlem
Abelssuns avatar
Hur fan kan man vilja se sin blivande partner spöka ut sig till dragqueen? Sonja verkar vara äckligt PK och feministisk, röstar garanterat på V eller MP. Dum i huvudet är hon också anktruten.

Hade jag varit killarna, hade jag fullkomligt vägrat detta jippo och herregud vad hon överreagerade.
Citera
2024-04-04, 22:29
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Tips: Se henne utan smink... brrr, jag ryser av obehag. Hon verkar vara mentalt sjuk dessutom.
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-04-04 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in