2024-04-04, 16:25
Medlem
Starkt av Samir att inte gola ner ngon annan.
Han tog en fr laget.
Fan, vad Sonja sitter och ngrar sig nu!
Det kan hon ha, mallgrodan.
Citera
2024-04-04, 16:50
Medlem
Krickedixans avatar
n en gng en tjej som r stpt i en Stockholmsform
Det blir s trkigt bara
Citera
2024-04-04, 17:59
Medlem
dialektikers avatar
Ha, ha Amir.
Definitionen av krnkt spnn-arab lever upp till sitt rykte.

"Jag hade nd tnkt lmna."

Begrep inte vad hon pratade om. Tyckte han sktte det snyggt, nr han hasplat sig ut att de ville klmma p tuttar.

Vilken tnt. Som en sjuring ungefr.

Edit: Ser i kommentarerna att han blir n vrre i Killarna avsljar allt. Fr kika p det.
Senast redigerad av dialektiker 2024-04-04 kl. 18:06.
Citera
2024-04-04, 18:43
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Kunde de ha hittat trkigare killar n dessa???
Citera
2024-04-04, 19:03
Medlem
dialektikers avatar
Jag gillar Bacheloretten so far (har ju inte lrt knna henne n).

Jag tycker hon r naturlig. Det kan bli kul om hon stller lite krav, som omvxling till dessa blown away-bacheloretter som kysser allt och alla utan urskiljning.

Killarna verkar redan bli lite skraja fr henne.
Vi fr se om det blir drygt, eller om hon lyckas slla agnarna frn vetet?

Riktigt drygt blir det med alla "se om killarna vgar bjuda p sig sjlva"-vningar dock.
Och luften gr ju ur en d det blir "se om han r bra p att ta omhand om barn" p slutet.
Citera
2024-04-04, 19:03
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Vaa jag tycker hon r skitst. Har precis slagit p frsta avsnittet s kan inte sga s mycket n men hittills verkar hon rolig och gullig ocks. terstr att se om jag ndrar mig.

Hller med dig!
Dessutom r hon inte konfliktrdd utan tar upp sina frgor direkt!
Gillar henne jttemycket n s lnge!

Har aldrig hrt talas om Edvin Trnblom tidigare men n s lnge tycker jag att han gr ett bra jobb som programledare och han r vldigt lyhrd och omtnksam mot Sonja!
Citera
2024-04-04, 19:22
Medlem
bellusorcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
S otroligt ljligt med denna moralpanik att en kille snackar uppmuntrande om stora tuttar. Till och med hgerkonton p twitter agerar som grtande sittkissande liberaler om detta. Svenska mn r s jkla ynkliga och fittpiskade. Riktigt patetiskt att se.

Fast trooo mig att det inte bara stannar vid att han gapar om att en tjej har stora tuttar. Tro mig bara.
Citera
2024-04-04, 20:05
Medlem
Nu har Amir (amiriibrahim) lagt upp en hndelse p Instagram dr han ber om urskt, och sger att han "strvar efter att vara en fresprkare fr jmstlldhet och att respektera alla". Han kanske uppnr det om ngra miljoner r med sin instllning han visade i eftersnacket.

Verkar som att vissa grabbar hnger efter programmet och hyllar varandra i kommentarerna, enligt den sedvanliga snokturnn p Instagram. Kul att se.
Citera
2024-04-04, 20:56
Medlem
Vet vem det blir i slutet. Smart av dom att visa sig tillsammans. Fr dom ens gra det?
Citera
2024-04-04, 21:32
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Vaa jag tycker hon r skitst. Har precis slagit p frsta avsnittet s kan inte sga s mycket n men hittills verkar hon rolig och gullig ocks. terstr att se om jag ndrar mig.

Citat:
Alla hller kft om Edvin, han r fan det l j u v l i g a s t e som gtt p jorden.

Ja, men du r ju uppenbarligen kvinna (eller bg) och sdana har aldrig ngon koll p vilka kvinnor som ser bra ut eller inte. Enbart kvinnor och bgar str ut med den vedervrdiga Edvin.
Citera
2024-04-04, 22:28
Medlem
Abelssuns avatar
Hur fan kan man vilja se sin blivande partner spka ut sig till dragqueen? Sonja verkar vara ckligt PK och feministisk, rstar garanterat p V eller MP. Dum i huvudet r hon ocks anktruten.

Hade jag varit killarna, hade jag fullkomligt vgrat detta jippo och herregud vad hon verreagerade.
Citera
2024-04-04, 22:29
Avstngd
Muslimfittas avatar
Citat:

Tips: Se henne utan smink... brrr, jag ryser av obehag. Hon verkar vara mentalt sjuk dessutom.
Senast redigerad av Muslimfitta 2024-04-04 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in