2024-06-07, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Det låter någorlunda osannolikt
Nah. Hans grabbgäng bestående av Valentin, Lucas, Christoffer, Joar var alla med som vanligt. Hört att alla de brukar hänga och med Sonja. Hade jag varit William hade jag absolut inte velat hänga med min tjej och alla hennes killar hon en gång dejtat och kysst
Citera
2024-06-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Vart kan jag läsa om att de tog en paus i vintras?
Aftonbladet Plus
Citera
2024-06-07, 22:10
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Nah. Hans grabbgäng bestående av Valentin, Lucas, Christoffer, Joar var alla med som vanligt. Hört att alla de brukar hänga och med Sonja. Hade jag varit William hade jag absolut inte velat hänga med min tjej och alla hennes killar hon en gång dejtat och kysst

Trodde han menade "vevade" som i slagsmål, aldrig hört det användas på något annat sätt
Citera
2024-06-07, 23:22
Medlem
Ganja-Hannahs avatar
Mathias alltså, you go! Stod inte ut med hur Sonja och Edvin verkligen hånlog åt han i sista avsnittet.
och Edvin alltså, vem tror han att han är? Lyssnade lite på hans podd förr i tiden men slutade när jag upptäckte hur mycket full av skit han var. Han ger killarna skit för att dom beter sig sexistiskt när han själv kan snacka offentligt om att han vill bli packad där bak av olika personer i hans närhet, spekulerar kring kändisars kukstorlek osv. Dubbelmoral så det skriker om det.
Citera
2024-06-07, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exlxi
Samma med han Sandor. Han är dömd flera gånger, bland annat för att ha lurat sitt ex på pengar och penningtvätt.
Vet du om han är dömd för något nyligen? Han verkar vara den ende kille som inte var med i KAA eller eftersnacket. Kan han ha varit inlåst då?
Citera
2024-06-07, 23:34
Medlem
Valentin sa i en podd att han och Sonja inte sov tillsammans på drömdejten..
Citera
2024-06-08, 10:08
Medlem
Vilken skräpsäsong. Edvin är en extremt skadlig representation av homosexuella, Sonja är en ointellektuell och självgod kvinna med ett alltför medelmåttigt och plastigt utseende för att bara en Bachelorette, sen väljs såklart William som precis som precis som Sonja ger ett ointellektuellt och förortsaktigt uttryck. Dom passar varandra, men det är för låg nivå för att vara Bachelorette. Det är kändes mer som en finare version av Paradise hotel. Vilken besvikelse. Tur att hon inte valde Valentin. En utbildad och intellektuell man hade tröttnat på henne efter 1 månad.
Citera
2024-06-08, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaum
Vet du om han är dömd för något nyligen? Han verkar vara den ende kille som inte var med i KAA eller eftersnacket. Kan han ha varit inlåst då?

Sandor var utomlands
Citera
2024-06-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har du någon länk/bildexempel?

Om du går in på hennes mammas instagram Aaselivbom finns det tex en bild några rader ner när Sonja står med sin bror.
Citera
2024-06-08, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Okej.
Hon har gjort en "analys". Suck. Att ens ställa upp i TV4:s skitsåpa tycker jag säjer allt om henne.
Och hennes mediakåta sk "beundrare". Ytligt, tillrättalagt och styrt av skitkanalens prod.team. Och du...det är många som har haft en "skituppväxt" men som inte har behovet av att visa upp sej i TV. De har fixat livet på ett bra sätt ändå.

Ja, det är inte vem som helst som ställer upp i den här typen av program. Hon sökte dock inte själv utan kom in sent i rekryteringsprocessen tack vare tips (till produktionsbolaget) från en kompis som jobbar som tv-fotograf. Jag tycker att Sonja verkar genuin & att det finns en samstämmig bild från flera mediekällor (låt vara att mycket kan vara tillrättalagt). Hon har inte, under Bachelorette-tiden, gjort något stort nummer av sin taskiga uppväxt & trassliga ungdom & inte verkat vilja gå in på detaljer. Det har kommit fram på annat sätt.
Som ung människa kan man välja att bryta mönster i sin tillvaro & ändra det man inte är nöjd med eller fortsätta i samma hjulspår som andra i sin omgivning för att det är ”normalitet”. Det kan gälla t.ex. att utbilda sig, förhållandet till våld (eller andra övergrepp) i nära relationer eller, som i Sonjas (mammas) fall, att skaffa barn oöverlagt för tidigt med någon som sedan sticker.
Det jag inte blir klok på är kombinationen av hennes skönhetsingrepp & att hon säger sig inte bry sig om (andras?) utseende eller uttalandet om att hon inte är satt på Jorden för att vara någon Barbie-docka att glo på.
Citera
2024-06-08, 12:26
Medlem
Tycker inte det säger så mycket att de fortfarande är tillsammans. William känns lite som en pojke i mans-kostym.

Har en kille på mitt jobb som påminner om honom till sättet, hur han för sig, hur han pratar och hur han är i utstrålning. Till och med lik till utseendet, skulle inte vara förvånad om det finns något släktband.

Han har varit med samma kvinna i närmare tio år men det hans partner inte vet om är att han halvöppet på jobbet slår till tjejer på rumpan och det går längre i avskilda kvarter. Utåt sett går det bra att vara tillsammans/gift med någon länge och de plockar på sidan.
Citera
2024-06-08, 12:58
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har du någon länk/bildexempel?

Väldigt mycket smalare överläpp på den här bilden. Konstigt att hon inte står för att hon fyllt överläppen när den är så uppenbart sprängfylld. Bra exempel på jättefina naturliga läppar som sabbats med fillers.

https://www.instagram.com/p/CWrBb-zM...NlMjFrZTRqYmM4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in