2024-04-03, 14:53
Medlem
Så otroligt löjligt med denna moralpanik att en kille snackar uppmuntrande om stora tuttar. Till och med högerkonton på twitter agerar som gråtande sittkissande liberaler om detta. Svenska män är så jäkla ynkliga och fittpiskade. Riktigt patetiskt att se.
Citera
2024-04-03, 17:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Edvin och Johanna Nordström är feta, fula, och motbjudande personer som endast likasinnade gillar.
Edvins sätt påminner om en parodi på gaykultur.
Bara något mer trovärdig än Robert Gustafsson.
Citera
2024-04-03, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BicOriginal
Ser tyvärr ut som allt för många svenska tjejer med det typiska svenska utseendet, nedgångna efter några år i vuxenlivet.
Varför kan dom aldrig ta hand om sig? För att de inte behöver, uppenbarligen har hon fått ansiktet och håret och då kan man som tjej leva på det väldigt länge, man märker att hon inte har något annat att komma med då hennes intellektuella förmåga är begränsad i konversationerna och hon är van att "leva på" utseendet istället. Ingen prestigeutbildning att titulera sig med utan valt att kasta bort ungdomsåren som är de mest produktiva på att troligtvis suga kuk på krogen? Hon har inte valt att ta hand om sin kropp och man såg att hon blivit lite klassiskt "sprittjock" av att hängt på krogen sen 18-års åldern och inte valt att uppgradera sitt yttre genom att ta hand om sig själv.
Sonja (som jag känner litegrann IRL) är totalt bränd i skallen och har haft en hel del låtsasjobb i sin "karriär", det är helt korrekt. Men att snacka om att någon som tränar ofta och hårt (bara att stalka hennes Instagram) och som kört en massa totalt onödiga ansiktsbehandlingar sedan typ 23-24 är sprittjock och inte tar hand om sitt yttre blir fånigt.

Hon lägger snarare för mycket tid på det (liksom sin mamma).

Du har också rätt i att en och annan kuk åkt mellan de fillerpumpade läpparna.
Citera
2024-04-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Är hon inte väldigt lik en skådis? Som jag inte kommer ihåg namnet på

Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Mia Malkova?

Jag tänkte på Sofia Kappel
Citera
2024-04-03, 21:07
Medlem
Stör mig som fan på Sonja och Edvins jargong. Det känns extremt oseriöst och för internt
Citera
2024-04-03, 22:00
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gggroovy
Sonja (som jag känner litegrann IRL) är totalt bränd i skallen och har haft en hel del låtsasjobb i sin "karriär", det är helt korrekt. Men att snacka om att någon som tränar ofta och hårt (bara att stalka hennes Instagram) och som kört en massa totalt onödiga ansiktsbehandlingar sedan typ 23-24 är sprittjock och inte tar hand om sitt yttre blir fånigt.

Hon lägger snarare för mycket tid på det (liksom sin mamma).

Ser ju ut som människan har mustasch. Löshår använder hon tydligen också, enligt Instagram.

https://www.instagram.com/livbom/p/C1bo9_WMcmh/
https://www.instagram.com/upplandsgatan60/reel/C5Q13btC1Ze/
Citera
2024-04-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ser ju ut som människan har mustasch. Löshår använder hon tydligen också, enligt Instagram.

https://www.instagram.com/livbom/p/C1bo9_WMcmh/
https://www.instagram.com/upplandsgatan60/reel/C5Q13btC1Ze/
Ingen mustasch, det är efter fillers.
Citera
2024-04-03, 22:38
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ingen mustasch, det är efter fillers.

Vad är den svarta randen över läppen?
Citera
2024-04-03, 22:38
Medlem
Har för mig att andemeningen i programmet från början var att bachelorn/batcheloretten var en högpresterande karriärmänniska som inte hade tid att dejta och därmed vänder sig till programmet för att hitta sin andra hälft. Känner inte att en 20-nånting customer success manager på företaget Godsmak passar in på den beskrivningen. Tänk Bonde söker fru - där behöver ju bönderna hjälp med sitt dejtande då de jobbar i princip dygnet runt med sin verksamhet och hinner inte springa på krogen. Plus att de lever en speciell livsstil som kan göra det svårt att hitta en likasinnad livskamrat. Skapar man ett dejtingprogram utifrån premissen att en tråkig medelsvensson ska dejta 20-30 andra lika tråkiga medelsvenssons samtidigt så finns det ingen vidare spänning i programmet.
Citera
2024-04-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gggroovy
Med tanke på att hon är 28 år så får vi väl hoppas för hennes skull att det är så. Vore konstigt annars.
Vi bor i Sverige och det är 2024 nu.
Citera
2024-04-04, 01:50
Medlem
nidbilds avatar
Citat
Publicerad 3 april 2024 kl 19.34
KULTURNYHETER. Det blev feministiskt kaos i dokusåpan "Bachelorette Sverige" när en av de manliga deltagarna kommenterade en kvinnas stora bröst. Programledaren Malin Stenbäck fick ett vredesutbrott och läxade upp männen.

Dela artikeln

I "Killarna avslöjar allt" visades ett klipp ur Bachelorette där deltagaren Amir Ibrahim börjar prata med andra deltagare om en kvinnlig medarbetare i produktionen.

– Vilka jävla tuttar hon hade då, what the fuck mannen? säger han och fortsätter:

– Vilka vattenmeloner. Man fick bara ha med sig 40 kilo hit, mannen. Vad var det där? Kolla det där är 60 alltså. Övervikt mannen, hon betalade mycket för att komma hit alltså.
Efter att klippet visats upp fick programledaren Malin Stenbäck, 37 – som själv är överviktig – ett vansinnesutbrott. Hon ger de yngre männen en feministisk avhyvling.

– Man bär ett ansvar som man och som killar i grupp. Och att vara tyst, då säger man ingenting, dundrar Malin Stenbäck.

Amir frågar då: "Men vad hade du sagt?"

– Jag hade bett dig att hålla käften, svarar Malin Stenbäck.

– Om du hade pratat sådär om mig kropp eller om någon jag känner så hade jag bett dig att hålla käften för du har ingenting med det att göra.

Klippet har spridits på sociala medier och skapat debatt.

Själv hänvisar Amir Ibrahim till att han hade druckit "bubbel" vid tillfället.

En invandrare som beter sig olämpligt igen.
Citera
2024-04-04, 02:05
Medlem
fonders avatar
Så bra att Amir fick åka hem, vilken tönt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in