oscar är så sjukt obehaglig. Smöra på framför hennes mamma. Börja kalla sig själv för svärson. Det andra killarna har långsamt lutat sig fram och kanske sagt att de vill kyssas varpå det har kyssts. Medans han bara sträckte sig fram och det såg otroligt forcerat ut. Synd hon skickade ut Emil före Oscar. Även om de båda två för omogna så tror jag Emil var mer intresserad av Sonja än Oscars är av tv tid.
Visade trailern i dagens avsnitt att Oscar kommer att få fan för att han pussat Sonja trots att hon inte ville? Åker han ut pga detta "övergrepp"? Eller handlar alltihop egentligen om att hon fått reda på att han satt på hennes mamma?
Och i trailern till "Killarna avslöjar inte ett skit"? Hörde jag rätt att ngn av deltagarna skall ha haft sex med TVÅ kvinnor på planet hem? Var det William? Eller Emil?
Först i den gröna bikinin!
Sedan när hon tog på den svarta, genomskinliga kaftanen över den!
Och efter att man fått se detta tidigare gör hon entré i huset i en vit sidenaktig klänning med knäppning hela vägen fram!
KLASS, BABY!
Att få lägra Sonja vore i sanning en nåd att stilla bedja om.
Visade trailern i dagens avsnitt att Oscar kommer att få fan för att han pussat Sonja trots att hon inte ville? Åker han ut pga detta "övergrepp"? Eller handlar alltihop egentligen om att hon fått reda på att han satt på hennes mamma?
Och i trailern till "Killarna avslöjar inte ett skit"? Hörde jag rätt att ngn av deltagarna skall ha haft sex med TVÅ kvinnor på planet hem? Var det William? Eller Emil?
Spänningen är olidlig.
Vill du ha svaren? Vill ej spoila om du hellre vill se det själv.
Det säger i så fall en hel del saker om mamman, bara negativa, bl.a. att hon är en omogen kvinna trots åldern.
Inga problem!
Ja, blev lite besviken faktiskt. Lite stereotypen av en äldre kvinna som blir alldeles till sig när en ung karl är snäll och flörtig. Det var dock otroligt krystat och det hade man trott att hon skulle se igenom, men uppenbarligen inte. Tror hon tände på honom lite o ville se mer helt enkelt.
Ur en mammas perspektiv kunde hon valt någon av de äldre mindre lalliga killarna tänker man..
Ja, blev lite besviken faktiskt. Lite stereotypen av en äldre kvinna som blir alldeles till sig när en ung karl är snäll och flörtig. Det var dock otroligt krystat och det hade man trott att hon skulle se igenom, men uppenbarligen inte. Tror hon tände på honom lite o ville se mer helt enkelt.
Ur en mammas perspektiv kunde hon valt någon av de äldre mindre lalliga killarna tänker man..
Precis.
Som mor hade jag valt Patrick i första hand, det enda negativa jag ser med honom är att han har barn och bor i Eskilstuna medan Sonja vill bo kvar. Vem hade du valt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!