2024-04-03, 14:53
Medlem
S otroligt ljligt med denna moralpanik att en kille snackar uppmuntrande om stora tuttar. Till och med hgerkonton p twitter agerar som grtande sittkissande liberaler om detta. Svenska mn r s jkla ynkliga och fittpiskade. Riktigt patetiskt att se.
Citera
2024-04-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulaa
Edvin och Johanna Nordstrm r feta, fula, och motbjudande personer som endast likasinnade gillar.
Edvins stt pminner om en parodi p gaykultur.
Bara ngot mer trovrdig n Robert Gustafsson.
Citera
2024-04-03, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BicOriginal
Ser tyvrr ut som allt fr mnga svenska tjejer med det typiska svenska utseendet, nedgngna efter ngra r i vuxenlivet.
Varfr kan dom aldrig ta hand om sig? Fr att de inte behver, uppenbarligen har hon ftt ansiktet och hret och d kan man som tjej leva p det vldigt lnge, man mrker att hon inte har ngot annat att komma med d hennes intellektuella frmga r begrnsad i konversationerna och hon r van att "leva p" utseendet istllet. Ingen prestigeutbildning att titulera sig med utan valt att kasta bort ungdomsren som r de mest produktiva p att troligtvis suga kuk p krogen? Hon har inte valt att ta hand om sin kropp och man sg att hon blivit lite klassiskt "sprittjock" av att hngt p krogen sen 18-rs ldern och inte valt att uppgradera sitt yttre genom att ta hand om sig sjlv.
Sonja (som jag knner litegrann IRL) r totalt brnd i skallen och har haft en hel del ltsasjobb i sin "karrir", det r helt korrekt. Men att snacka om att ngon som trnar ofta och hrt (bara att stalka hennes Instagram) och som krt en massa totalt ondiga ansiktsbehandlingar sedan typ 23-24 r sprittjock och inte tar hand om sitt yttre blir fnigt.

Hon lgger snarare fr mycket tid p det (liksom sin mamma).

Du har ocks rtt i att en och annan kuk kt mellan de fillerpumpade lpparna.
Citera
2024-04-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
r hon inte vldigt lik en skdis? Som jag inte kommer ihg namnet p

Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Mia Malkova?

Jag tnkte p Sofia Kappel
Citera
2024-04-03, 21:07
Medlem
Str mig som fan p Sonja och Edvins jargong. Det knns extremt oserist och fr internt
Citera
2024-04-03, 22:00
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gggroovy
Sonja (som jag knner litegrann IRL) r totalt brnd i skallen och har haft en hel del ltsasjobb i sin "karrir", det r helt korrekt. Men att snacka om att ngon som trnar ofta och hrt (bara att stalka hennes Instagram) och som krt en massa totalt ondiga ansiktsbehandlingar sedan typ 23-24 r sprittjock och inte tar hand om sitt yttre blir fnigt.

Hon lgger snarare fr mycket tid p det (liksom sin mamma).

Ser ju ut som mnniskan har mustasch. Lshr anvnder hon tydligen ocks, enligt Instagram.

https://www.instagram.com/livbom/p/C1bo9_WMcmh/
https://www.instagram.com/upplandsga...l/C5Q13btC1Ze/
Citera
2024-04-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ser ju ut som mnniskan har mustasch. Lshr anvnder hon tydligen ocks, enligt Instagram.

https://www.instagram.com/livbom/p/C1bo9_WMcmh/
https://www.instagram.com/upplandsga...l/C5Q13btC1Ze/
Ingen mustasch, det r efter fillers.
Citera
2024-04-03, 22:38
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Ingen mustasch, det r efter fillers.

Vad r den svarta randen ver lppen?
Citera
2024-04-03, 22:38
Medlem
Har fr mig att andemeningen i programmet frn brjan var att bachelorn/batcheloretten var en hgpresterande karrirmnniska som inte hade tid att dejta och drmed vnder sig till programmet fr att hitta sin andra hlft. Knner inte att en 20-nnting customer success manager p fretaget Godsmak passar in p den beskrivningen. Tnk Bonde sker fru - dr behver ju bnderna hjlp med sitt dejtande d de jobbar i princip dygnet runt med sin verksamhet och hinner inte springa p krogen. Plus att de lever en speciell livsstil som kan gra det svrt att hitta en likasinnad livskamrat. Skapar man ett dejtingprogram utifrn premissen att en trkig medelsvensson ska dejta 20-30 andra lika trkiga medelsvenssons samtidigt s finns det ingen vidare spnning i programmet.
Citera
2024-04-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gggroovy
Med tanke p att hon r 28 r s fr vi vl hoppas fr hennes skull att det r s. Vore konstigt annars.
Vi bor i Sverige och det r 2024 nu.
Citera
2024-04-04, 01:50
Avstngd
nidbilds avatar
Citat
Publicerad 3 april 2024 kl 19.34
KULTURNYHETER. Det blev feministiskt kaos i dokuspan "Bachelorette Sverige" nr en av de manliga deltagarna kommenterade en kvinnas stora brst. Programledaren Malin Stenbck fick ett vredesutbrott och lxade upp mnnen.

Dela artikeln

I "Killarna avsljar allt" visades ett klipp ur Bachelorette dr deltagaren Amir Ibrahim brjar prata med andra deltagare om en kvinnlig medarbetare i produktionen.

Vilka jvla tuttar hon hade d, what the fuck mannen? sger han och fortstter:

Vilka vattenmeloner. Man fick bara ha med sig 40 kilo hit, mannen. Vad var det dr? Kolla det dr r 60 allts. vervikt mannen, hon betalade mycket fr att komma hit allts.
Efter att klippet visats upp fick programledaren Malin Stenbck, 37 som sjlv r verviktig ett vansinnesutbrott. Hon ger de yngre mnnen en feministisk avhyvling.

Man br ett ansvar som man och som killar i grupp. Och att vara tyst, d sger man ingenting, dundrar Malin Stenbck.

Amir frgar d: "Men vad hade du sagt?"

Jag hade bett dig att hlla kften, svarar Malin Stenbck.

Om du hade pratat sdr om mig kropp eller om ngon jag knner s hade jag bett dig att hlla kften fr du har ingenting med det att gra.

Klippet har spridits p sociala medier och skapat debatt.

Sjlv hnvisar Amir Ibrahim till att han hade druckit "bubbel" vid tillfllet.

En invandrare som beter sig olmpligt igen.
Citera
2024-04-04, 02:05
Medlem
fonders avatar
S bra att Amir fick ka hem, vilken tnt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in