2024-04-04, 04:55
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Edvin är riktigt bra. Hade noll förväntningar men han grejar det galant. Kul att se!

Tycker han med gitarren som lagar mat och ser bra ut. Vilket kap. Wow!!
Håller med om han med gitarren, Robin. Klart snyggaste killen i år 😍 Tror dock att han är alldeles för lugn för Sonja, men hade jag varit Bachelorette (och 20 år yngre) hade jag utan tvekan valt honom.

Jag förstår inte hajpen med Edvin. Tycker han är som alla andra fjollor, fast fetare ocg fulare. Som en parodi på en bög, som någon annan skrev.

F ö hatar jag vilket feministprogram detta blivit! Tycker inte alls att killarnas kommentarer var så farliga. Något som man hör i varje grabbgäng, men inget som betyder att killarna skulle vara några kvinnotande svin. Usch för PK.

EDIT: Humor också att en som heter Osama snackar om att han hoppas på explosioner...
Senast redigerad av Flor-Ida 2024-04-04 kl. 05:06.
Citera
2024-04-04, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Vad är den svarta randen över läppen?
Skugga pga fillers.
Citera
2024-04-04, 08:46
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Visste hon på riktigt inte vad trav är? Hon trodde att man åker på en pulka efter hästen?
Killen nämnde inte trav. Han sa att hans satt i en sulky bakom hästen. Inte alla som vet vad en sulky är.
Citera
2024-04-04, 08:48
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Alla de där bortförklaringarna.. varför inte bara earn it, erkänn att de blev fel.
Jag tror det engelska uttryck du söker efter här är "own it".
Citera
2024-04-04, 10:21
Medlem
Jag tycker att Sonja är en vacker, seriös och härlig tjej. Mångas kommentarer här inne är orättvisa och spekulerande. Så diskuterar man sällan mäns utseende, endast kvinnors. Däremot tror jag att Sonja behöver en riktig man dvs en maskulin gentleman med erfarenheter i bagaget som gör att han är redo för en framtid med en tjej som Sonja, vilket kommer visa sig vem som håller måttet.
Citera
2024-04-04, 11:07
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
Jag tycker att Sonja är en vacker, seriös och härlig tjej. Mångas kommentarer här inne är orättvisa och spekulerande. Så diskuterar man sällan mäns utseende, endast kvinnors.
Du diskuterar ju själv hennes utseende. Måste man uttrycka sig positiv till nåns utseende i en tråd som denna?

Och jo, killars utseende diskuteras på exakt samma sätt. Jämför med Sergio och Rasmus i Love is blind.
Citera
2024-04-04, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Killen nämnde inte trav. Han sa att hans satt i en sulky bakom hästen. Inte alla som vet vad en sulky är.

Nej, uppenbarligen...
Citera
2024-04-04, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Du diskuterar ju själv hennes utseende. Måste man uttrycka sig positiv till nåns utseende i en tråd som denna?

Och jo, killars utseende diskuteras på exakt samma sätt. Jämför med Sergio och Rasmus i Love is blind.

Om du läser hela tråden och andra trådar är uttrycket som att 'hon har gått ner sig' eller andra negativa kommentarer om tjejers kroppar vanligt återkommande. Jag ser då inte samma kommentarer om mäns kroppar.

Jag skrev att hon är vacker och då är det en helhetsbild jag har utav henne, personligheten inräknad. Du förstår vad jag menar med att man objektifierar kvinnor speciellt och inte i samma utsträckning män.
Citera
2024-04-04, 11:48
Medlem
Tycka vad man vill om hanteringen kring Amir-situationen. Dock har den grejen skapat mer rubriker än vad resterande avsnitt kommer göra tillsammans, detta har förstört programmet istället för att hypa upp den. Få brydde sig om själva programidén innan, ännu färre nu. Dåligt skött. Om någon vecka kommer inte någon komma ihåg varken Sonja eller någon annan i programmet, bortsett från Edvin då. Om ett halvår kommer de ångra att det första folk får upp när de googlar deras namn är att de varit deltagare i detta program. Tragiskt men sant.
Senast redigerad av paradisehoe 2024-04-04 kl. 11:52.
Citera
2024-04-04, 12:40
Medlem
Jag fick lite mean girls-vibbar när Edvin bad killarna att vara tysta när Sonja pratade i samband med drag showen. Som om hon är nån jävla prinsessa och dom ska kyssa hennes fötter. Nåt med henne som känns så jäkla konstlat, kan inte sätta fingret på vad det är..

Tror de flesta som är med i dessa program nu för tiden mest ser det som ett sätt att bli kända. Kan ju vara bra underhållning ändå, men det får inte kännas fake.
Citera
2024-04-04, 13:31
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Gillar programmet so far.
Osama, älskar hans pondus.
Emil, har nog aldrig sett en sådan själsfrände. Extremt stel - 10/10.
Joar, har han varit med i något annat? Känner igen honom som fan, med namnet dessutom 🤔 kan ha matchat med honom någon gång eventuellt.
Citera
2024-04-04, 16:03
Medlem
Är inte både bacheloretten och killarna ovanligt tråkiga? Har svårt att bli riktigt intresserad av den här säsongen.

Sen var det ju inte bara Amir och hans kommentarer om både dragshowen och tjejen i produktionen, flera av killarna hade märkbara bekymmer med dragshowen. Och med tanke på kalibern på de här killarna, hur tänkte produktionen när de slängde in drag? Såklart att det inte skulle funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in