Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-21, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Berätta mer!

Det är en tjej som skulle vara med i hans säsong, som han träffade på en fest. Nu ska de bli föräldrar. Hon verkar ha varit rätt så målinriktad.
Citera
2024-12-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Så otroligt löjligt med denna moralpanik att en kille snackar uppmuntrande om stora tuttar. Till och med högerkonton på twitter agerar som gråtande sittkissande liberaler om detta. Svenska män är så jäkla ynkliga och fittpiskade. Riktigt patetiskt att se.

Osar inte direkt klass om sådana killar i grupp och visar på direkt låg intelligens. Det vet du mycket väl om och därför spelar du ut ett desperat kort om att ”svenska män är ynkliga och fittpiskade”. Vad fan är du själv då? En hårig invandrare som inte kan hålla händerna i styr när tjejer går runt i kjol på stan? Wow vad imponerad jag blir.

Vad hände med att vara gentleman?
Citera
2024-12-13, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ierapetra
Det är en tjej som skulle vara med i hans säsong, som han träffade på en fest. Nu ska de bli föräldrar. Hon verkar ha varit rätt så målinriktad.

Berätta vem, är inte heller förvånad att Valentin blir en frånvarande pappa. Sitter väl i generna.

Förövrigt har William och Emma blivit tillsammans. Hon e 10x bättre än Sonja.
Citera
2025-06-19, 18:20
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Citat
Publicerad 3 april 2024 kl 19.34
KULTURNYHETER. Det blev feministiskt kaos i dokusåpan "Bachelorette Sverige" när en av de manliga deltagarna kommenterade en kvinnas stora bröst. Programledaren Malin Stenbäck fick ett vredesutbrott och läxade upp männen.

Dela artikeln

I "Killarna avslöjar allt" visades ett klipp ur Bachelorette där deltagaren Amir Ibrahim börjar prata med andra deltagare om en kvinnlig medarbetare i produktionen.

– Vilka jävla tuttar hon hade då, what the fuck mannen? säger han och fortsätter:

– Vilka vattenmeloner. Man fick bara ha med sig 40 kilo hit, mannen. Vad var det där? Kolla det där är 60 alltså. Övervikt mannen, hon betalade mycket för att komma hit alltså.
Efter att klippet visats upp fick programledaren Malin Stenbäck, 37 – som själv är överviktig – ett vansinnesutbrott. Hon ger de yngre männen en feministisk avhyvling.

– Man bär ett ansvar som man och som killar i grupp. Och att vara tyst, då säger man ingenting, dundrar Malin Stenbäck.

Amir frågar då: "Men vad hade du sagt?"

– Jag hade bett dig att hålla käften, svarar Malin Stenbäck.

– Om du hade pratat sådär om mig kropp eller om någon jag känner så hade jag bett dig att hålla käften för du har ingenting med det att göra.

Klippet har spridits på sociala medier och skapat debatt.

Själv hänvisar Amir Ibrahim till att han hade druckit "bubbel" vid tillfället.

En invandrare som beter sig olämpligt igen.
Vem var medarbetaren i produktionen som Amir kommenterade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in