2025-01-24, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Förstår inte varför dom alltid åker till Leos.. varför inte bara klä på sig bra kläder (exempelvis dom hon fick i samarbetet med Pop) och gå ut till en lekplats.. en ettåring har inte större krav än så
De har en liten lekplats i trädgården tom 😅
Citera
2025-01-24, 13:11
Medlem
Citat:
Förstår inte varför dom alltid åker till Leos.. varför inte bara klä på sig bra kläder (exempelvis dom hon fick i samarbetet med Pop) och gå ut till en lekplats.. en ettåring har inte större krav än så

För att H.T själv vill leka på Leos.
Citera
2025-01-24, 13:11
Medlem
Citat:

Dom har ju inget köpcentrum i närheten där.. doh
Citera
2025-01-24, 13:12
Medlem
Citat:
Jag håller med dig, men bättre att de är där än inomhus hemma.
Citera
2025-01-24, 13:37
Medlem
10% av ett leende lyckades HT få av Lars i rutschkanan….
Citera
2025-01-24, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Håller med. De allra flesta vet väl bättre än att ge småbarn sötade drycker. Ytterligare bevis på Hs sjuka matvanor, om hon tror det där är normalt/sunt.

Undrar om hon fått fler frågor om sin sminkrutin än om varför hon ger Lars festis. Min gissning är att det är ganska många som reagerar på det.
Citera
2025-01-24, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
10% av ett leende lyckades HT få av Lars i rutschkanan….

Jag såg det, riktigt imponerande. Men Hanna ler stort iaf!
Citera
2025-01-24, 15:37
Medlem
Men snälla rara??? En FESTIS????
Klagar ni på att hon ger festis till sitt barn SNÄLLA? Får era barn inget socker över huvudtaget, vet inte om jag tror på det.

Jag drack säkert en festis när jag var liten, eller ett glas läsk , oboy eller så.
förmodligen många jag känner också absolut inget fel på mig i vuxen ålder😂😂

Snacka om att försöka hitta fel i allt! Till en pinsam nivå!
Citera
2025-01-24, 15:38
Medlem
Citat:
Det är väl okej om dom ändå åker till Malmö och stannar på Leos på vägen, men deras närmaste Leos ligger i Halmstad en tim resa på varje håll. Och igår var dom väl på Gekås 40 min bort. Nu får vi se om dom kan hålla sig hemma resten av helgen! 😆
Citera
2025-01-24, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Klagar ni på att hon ger festis till sitt barn SNÄLLA? Får era barn inget socker över huvudtaget, vet inte om jag tror på det.

Jag drack säkert en festis när jag var liten, eller ett glas läsk , oboy eller så.

Håller med dig i detta. Många som kommenterar drack säkert det själva utan att de minns det
Citera
2025-01-24, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123

Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Håller med dig i detta. Många som kommenterar drack säkert det själva utan att de minns det

Klart man drack oboy eller festis som liten, men inte när man va 15 månader? Och för att svara på din fråga, nej mitt barn får inga söta drycker, inget godis, inga kakor, inga bullar, ingenting. Varför? För att hon är 15 månader. Skulle aldrig falla mig in att ge henne en festis.

Och bara för att man gjorde en sak förr i tiden betyder inte det att det är något bra.
Senast redigerad av FruPelargon 2025-01-24 kl. 16:00.
Citera
2025-01-24, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Klart man drack oboy eller festis som liten, men inte när man va 15 månader? Och för att svara på din fråga, nej mitt barn får inga söta drycker, inget godis, inga kakor, inga bullar, ingenting. Varför? För att hon är 15 månader. Skulle aldrig falla mig in att ge henne en festis.

Och bara för att man gjorde en sak förr i tiden betyder inte det att det är något bra.
+1 på den. Snacka om att ge sitt barn dåliga vanor. Jag fick säkert socker när jag var liten men mina föräldrar visste väl inte bättre då än man vet nu. Det finns forskning som visar på att flytande socker är det mest onödiga man kan få i sig och som i längden ökar risken för obesitas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in