2024-08-14, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Eller så är hon tyst för att dom i måndags drog ut hela familjen sjuk och hämtade hem bilen som dom absolut skulle häva. Varför man nu inte kunde åka en frisk vuxen o göra det själv. Nu följer jag inte henne stenhårt så kan ha missat, men har hon skrivit något om det? Att bilen är hemma igen? Ursäktar mig isåfall om jag missat det.
Nej det har nog inte framgått om dom har hämtat den eller inte. Det enda som sagts var att dom inte hade hittat något fel på bilen. Jag misstänker dock att dom hämtade den redan i slutet av förra veckan då dom uppenbarligen var i Värnamo där bilen troligen hade varit inlämnad. Bilder som hon lagt ut från bilen senaste dagarna ser också ut att vara från deras bil.
Citera
2024-08-14, 11:40
Medlem
Jag tror att hon åter igen har varit här inne och läst och sett att vi skrivit om hennes fokus på sin sjukdom så därför nämner hon den inte nu. Så hon har varit väldigt tyst ett tag nu. Men som vanligt så tar hon inte till sig av kritiken i övrigt och försöker leverera bättre, endast mindre.
Så kom igen Hanna, vi väntar på en massa uteblivet material.
Vi är nyfikna på det ni köpte på Ikea, hur fint blev det i lägenheten nu då?
Sover ni fortfarande i vardagsrummet?
Har ni möblerat om i alla rummen?
Många frågor men inga svar.....
Citera
2024-08-14, 11:42
Medlem
Eeeee va???
Den obligatoriska glassen medan man lagar mat 😳???

Är det bara jag eller???
Citera
2024-08-14, 11:43
Medlem
Storysarna idag lär enbart vara för att visa oss att hon är minsann hemma själv och behöver ingen vab hjälp.

Varför måste man annars så tydligt visa att man hänger tvätt och äter glass medan man lagar mat.
Citera
2024-08-14, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Eeeee va???
Den obligatoriska glassen medan man lagar mat 😳???

Är det bara jag eller???

Hahha nej vem fan äter glass medan man lagar mat???
Bra kosthållning att lära L också…
Citera
2024-08-14, 11:48
Medlem
Men alltså?! Glass medan man LAGAR MAT??
Jag skulle kunna släppa 7-åringen lös i köket och låta honom äta vad fan han vill i en vecka, han skulle ha miljoner gånger bättre kosthållning än Hanna.
Citera
2024-08-14, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kavelmassage
Hahha nej vem fan äter glass medan man lagar mat???
Bra kosthållning att lära L också…

Som sagt lars kommer vara gbp opererad i tonåren med tanke på vad hennes lata föräldrar har för kosthållning

Hts filmer är btw så fake när hon gungar runt lars i selen. Vi vet alla att när ht fått sina sekunder med content så hamnar lars i soffan framför yt fullpumpad med alvedon
Citera
2024-08-14, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vgjeekpf123
Storysarna idag lär enbart vara för att visa oss att hon är minsann hemma själv och behöver ingen vab hjälp.

Varför måste man annars så tydligt visa att man hänger tvätt och äter glass medan man lagar mat.
Synd att hon måste klaga över att hennes dotter är "gnällig". Sluta gnäll om att ditt sjuka barn är gnälligt, du är förälder, det är ditt jobb att ta hand om barnet oavsett hur gnälligt det är.
Citera
2024-08-14, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Men alltså?! Glass medan man LAGAR MAT??
Jag skulle kunna släppa 7-åringen lös i köket och låta honom äta vad fan han vill i en vecka, han skulle ha miljoner gånger bättre kosthållning än Hanna.
Väldigt märklig kosthållning minst sagt. Undrar varför hennes hälsa sviktar...
Citera
2024-08-14, 12:15
Medlem
Krabbfisks avatar
Fånigt att gnälla över att hon ska "hinna fixa med all tvätt". Ja att sätta igång en tvättmaskin som sköter sig själv och sedan hänga den är ju verkligen enormt med jobb? Inte som att de är en familj med 4 barn direkt som har större mängder smutstvätt.

Och om nu L är så dålig (eller "gnällig" som hon skriver) att hon behöver konstant tillsyn pga febern, ge då henne det och skit i tvätten. Den kan väl K fixa när han kommer hem. Brist på kläder lär det ju knappast finnas i det hushållet.

Att lägga upp stories har hon ju dock tid för verkar det som, så allt faller ju verkligen platt.
Citera
2024-08-14, 12:19
Medlem
Krabbfisks avatar
Såg glassen nu också, herregud. Hur kan man välja att lägga upp det? Är väl helt förståeligt om man är lite hungrig innan maten att man tar en "väntmacka", en frukt eller nåt men inte en glass/efterätt/godis. Skulle personligen må väldigt illa om jag åt något sött på tom/hungrig mage, blir ju helt fel för kroppen.

Som ni andra har skrivit, blir intressant att följa hur L's kosthållning blir senare. Barn gör väl oftast som föräldrar gör och här finns ju inte direkt någon bra förebild.
Citera
2024-08-14, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Synd att hon måste klaga över att hennes dotter är "gnällig". Sluta gnäll om att ditt sjuka barn är gnälligt, du är förälder, det är ditt jobb att ta hand om barnet oavsett hur gnälligt det är.

Gnäller ett barn så är det något som inte är som det ska/ barnet mår inte bra.

Sen att lägga ut om barnets mående/känslor för allmänheten att se.. förstår mig inte alls på det.
Att försöka göra content på det..
håll det för dig själv känner jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in