2025-02-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Det är hennes "kontor" som blivit deras sovrum nu. Man får söka sig igenom kommentarsfälten.
Hmm....men då faller ju argumentet med att ha en säng i Lars rum som hon kan sova i under tiden HT jobbar på sitt kontor i rummet intill... 🤔
Citera
2025-02-01, 17:35
Medlem
Jag blir så irriterad när hon ska filma och visa byte av sovrum och så lägger hon upp att hon och Lars bakar. Alltså morr.

Kul att dom bakar så klart men hon gör alltid så. Lovar att man ska få se och hänga med men man får inte se ett skit.
Senast redigerad av PMSmordin 2025-02-01 kl. 17:43.
Citera
2025-02-01, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hmm....men då faller ju argumentet med att ha en säng i Lars rum som hon kan sova i under tiden HT jobbar på sitt kontor i rummet intill... 🤔
Det är så oklart allting. Det innebär att larsas rum kommer stå för evigt tomt, för när ska hon vara där inne?
Citera
2025-02-01, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
Jag blir så irriterad när hon ska filma och visa byte av sovrum och så lägger hon upp att hon och Lars bakar. Alltså morr.

Kul att dom bakar så klart men hon gör alltid så. Lovar att man ska få se och hänga med men man får inte se ett skit.

Det ska redigeras sönder först, sen kommer hon på att linsskyddet var på under hela dagen och videon blir svart och vi andra bara.. 👀
Citera
2025-02-01, 17:51
Medlem
Citat:
Det ska redigeras sönder först, sen kommer hon på att linsskyddet var på under hela dagen och videon blir svart och vi andra bara.. 👀

😂
Citera
2025-02-01, 17:56
Medlem
Alla andra influencers klarar ju av att lägga ut filmsekvenser under dagen på vad de gör men Hanna måste filma, redigera, lägga på osynkat tal och sedan kommer filmen en vecka efteråt om den kommer alls. Kanske skulle öva upp sina färdigheter lite om hon skall fortsätta jobba med detta.
Citera
2025-02-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin

Verkligen så trist! L är ju jättesöt såklart där hon sitter men hennes content är dötrist.
Citera
2025-02-01, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

Fattar noll. Har de två sovrum uppe? Så de har sovrummet uppe nu och L rum är också uppe? Tänker hon då ha det stora därnere till "kontor"? Ska bli spännande att se vad det blir av det.
Citera
2025-02-01, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Eftersom reaktionen är så stark på Hannas samarbeten och att hon minsann aldrig använder produkterna. Om det är så unikt som ni får det att låta som så måste ni gjort jämförelsen med något och då är väl andra influensers det mest rimliga att jämföra med 🤷🏼‍♀️ hade ni inte tyckt att hon sticker ut hade det ju inte varit något att kommentera från första början

Klart reaktionerna blir starka med tanke hur kasst hon gör det.
Citera
2025-02-01, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Fattar noll. Har de två sovrum uppe? Så de har sovrummet uppe nu och L rum är också uppe? Tänker hon då ha det stora därnere till "kontor"? Ska bli spännande att se vad det blir av det.
Exakt så verkar planen vara! Och alla som tyckte att dom skulle gjort så från början fick äntligen rätt. 👍
Citera
2025-02-01, 19:01
Medlem
Citat:
Det är så oklart allting. Det innebär att larsas rum kommer stå för evigt tomt, för när ska hon vara där inne?

Samarbetet med jollyroom är väl färdigt så nu blir det väl säkert förråd för alla oanvända reklamprylar hon samlar på sig.

Tänk så mysigt det vore med en bild på när Lars badar med natusans produkter hon visade upp att hon fick häromdagen. Hade mycket hellre sett en glad Lars som plaskar i badskum än de bilderna hon lade upp på när hon satt i badet. Allt på Hannas konto handlar om Hanna och bara Hanna, förutom de gånger det är dags för reklam. Det är iallafall så det känns.
Citera
2025-02-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Så om jag har läst fler böcker än dig (jag läser varje dag, snittar på en bok i veckan minst), så är jag ändå sjuk som inte äger böckerna menar du? Jag har inte sagt att jag inte läser, men har svårt och se vitsen med att lägga massor av pengar på att köpa böcker som jag kan låna på biblioteket.
Folk har olika många böcker hemma men vi kan ju alla vara överens om att det inte kommer att bli många avklarade högskolepoäng för L i framtiden. Tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in