Citat:
Ursprungligen postat av
Vgjeekpf123
Men snälla rara??? En FESTIS????
Klagar ni på att hon ger festis till sitt barn SNÄLLA? Får era barn inget socker över huvudtaget, vet inte om jag tror på det.
Jag drack säkert en festis när jag var liten, eller ett glas läsk , oboy eller så.
förmodligen många jag känner också absolut inget fel på mig i vuxen ålder😂😂
Snacka om att försöka hitta fel i allt! Till en pinsam nivå!
Håller med till 100%!! Men passa dig för att tycka nåt annorlunda än illa om Hanna här, då blir du utskälld direkt 😅. ”Vi pratar faktiskt om hennes content” här säger man…
Jag tycker jag kan läsa väldigt mycket annat än content på kanalen här inne jag men…utseende på både mamma och barn, för få leenden på barnet, vad barnet äter, vad mamman äter, vad man gör och inte gör, hur man inreder eller inte inreder, om man åker bort eller inte, och man åker bort för mycket. Slitet hår, felaktig sminkning osv osv. Kan någon svara på vad det har med kanalens vintern att göra? Det handlar väl om vad hon publicerar, och att man tycker det är fattigt, och dåligt innehåll, och det är ju sin sak att tycka till om. Men det är ju det minska som diskuteras här inne. Det hänger verkligen ett stort gäng helt felfria och helt perfekta människor här. Perfekta hus, perfekt inredd, perfekta barn med perfekta sovvanor, och matvanor.