2025-01-05, 13:44
Medlem
Fick också upp ”Kaididey” på Instagram innan och HERREGUD vad lik hon är HT. Jag vet att det nämnts tidigare här men det är helt sjukt vad lika dem är.
Citera
2025-01-05, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Vad har carmaliv med H att göra?

Jag nämnde henne. Jag sa att det hade varit roligt om Hanna fick ett lillasyskon likt deras.

Men på tal om andra influencers på samma tema. Är det inte lite kul att Hanna hade _så himla_ många fiiiina vänskaper i IVF-svängen innan men inte en jävel har träffat henne sen Lars kom?
Citera
2025-01-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Jag nämnde henne. Jag sa att det hade varit roligt om Hanna fick ett lillasyskon likt deras.

Men på tal om andra influencers på samma tema. Är det inte lite kul att Hanna hade _så himla_ många fiiiina vänskaper i IVF-svängen innan men inte en jävel har träffat henne sen Lars kom?

En sak jag ofta tänkt på, att ingen verkar dykt upp och träffat L sen hon föddes. Ok att inga foton togs på dessa men ingen har ens nämnts. Samma med föräldrar osv, när L kom så blev det knäpptyst på kontot. Jag hade trott att content skulle bli när mormor /farmor mm kom för att se på L osv. Men ingenting.
Citera
2025-01-05, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
En sak jag ofta tänkt på, att ingen verkar dykt upp och träffat L sen hon föddes. Ok att inga foton togs på dessa men ingen har ens nämnts. Samma med föräldrar osv, när L kom så blev det knäpptyst på kontot. Jag hade trott att content skulle bli när mormor /farmor mm kom för att se på L osv. Men ingenting.

Har farmor/farfar någonsin varit där och hälsat på till exempel? Absolut att de själva åker till Malmö men ska de aldrig hälsa på? Mina föräldrar bor långt bort men de kommer i alla fall 2-3 gånger om året för att hälsa på sitt barnbarn. Och så kommer vi till dem ibland.
Citera
2025-01-05, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Har farmor/farfar någonsin varit där och hälsat på till exempel? Absolut att de själva åker till Malmö men ska de aldrig hälsa på? Mina föräldrar bor långt bort men de kommer i alla fall 2-3 gånger om året för att hälsa på sitt barnbarn. Och så kommer vi till dem ibland.
Det har aldrig framgått att farmor varit hemma hos dom, men hon och även L:s farfar och K:s mormor och morfar var med på dopet. Farmor hade tidigare bilder på sin fb från dopet som bekräftar det, dom bilderna är dock inte kvar längre. Farmors föräldrar, alltså K:s mormor och morfar bor ju inte heller så långt från H och K, dom bor bara ca 30 min norr om Smålandsstenar. I somras fanns det bilder på farmors fb som visade att hon var och hälsade hos dom. Dom bilderna är också borta nu.
Citera
2025-01-05, 20:53
Medlem
Nu har dom bäddat på golvet igen framför tv:n.

Hanna måste ju vara tidernas största bebis.

Det där är sånt man gör som barn eller möjligtvis med lite större barn än L.
Men det där är ju för Hannas skull, är hon så pass omogen? Jag undrar faktiskt vad exakt som fattas henne. Det är så många märkliga saker som tyder på att hon inte är mogen i sitt tänk.
Citera
2025-01-05, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Nu har dom bäddat på golvet igen framför tv:n.

Hanna måste ju vara tidernas största bebis.

Det där är sånt man gör som barn eller möjligtvis med lite större barn än L.
Men det där är ju för Hannas skull, är hon så pass omogen? Jag undrar faktiskt vad exakt som fattas henne. Det är så många märkliga saker som tyder på att hon inte är mogen i sitt tänk.
Ja det är så sjukt, varför vill man göra så? Och att K är med på hennes vansinniga idéer! Då var det som vi tänkte...att hon prompt ville ha deras sovrum där nere för att lätt kunna flytta ut till vardagsrummet! 🙄🤪
Citera
2025-01-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det är så sjukt, varför vill man göra så? Och att K är med på hennes vansinniga idéer! Då var det som vi tänkte...att hon prompt ville ha deras sovrum där nere för att lätt kunna flytta ut till vardagsrummet! 🙄🤪

Ja så kul, sängen måste vara nära vardagsrummet!

För övrigt så hade de väl tv i sovrummet i lägenheten? Så verkligen ett mysterium varför det ska sova på golvet
Citera
2025-01-05, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Ja så kul, sängen måste vara nära vardagsrummet!

För övrigt så hade de väl tv i sovrummet i lägenheten? Så verkligen ett mysterium varför det ska sova på golvet
Ja dom hade TV i sovrummet. Det finns bara en enda rimlig anledning att sova i vardagsrummet och det är ju om dom ska börja måla väggarna i sovrummet! 😆
Citera
2025-01-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja dom hade TV i sovrummet. Det finns bara en enda rimlig anledning att sova i vardagsrummet och det är ju om dom ska börja måla väggarna i sovrummet! 😆

Jaa men precis det jag tipsade om när de flyttade in. Att de lika gärna kan sova i vardagsrummet tills målningen är klar.
Men självklart ska Hanna göra det så omständigt som möjligt och Kebab är för slö för att orka säga emot.
Citera
2025-01-05, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jaa men precis det jag tipsade om när de flyttade in. Att de lika gärna kan sova i vardagsrummet tills målningen är klar.
Men självklart ska Hanna göra det så omständigt som möjligt och Kebab är för slö för att orka säga emot.

Ingen av dom verkar vara vuxen och ta mogna beslut. Hon verkar vara lite som en trotsig unge som bara vill bestämma och så blir det rörigt och ostrukturerat och han är inte vuxen nog att sätta ner foten till allt trams.
Citera
2025-01-05, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Ingen av dom verkar vara vuxen och ta mogna beslut. Hon verkar vara lite som en trotsig unge som bara vill bestämma och så blir det rörigt och ostrukturerat och han är inte vuxen nog att sätta ner foten till allt trams.

Ingen högoddsare att ingen av de två förvuxna barnen hinner packa upp alla lådor innan det är dags för nästa flytt. Hanna kommer tröttna på lägenhetens utformning när det visar sig att Lars absolut inte vill leka själv på en trist ovanvåning när Hanna kollar på YT där nere.

De har rent krasst flyttat till mindre användbar yta än de hade förut. Och har fortfarande inget matbord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in