2023-09-05, 13:33
Instagram: https://www.instagram.com/hannatheorin/, 69k följare.

Har följt Hanna ett tag och i princip varje story hon lägger ut på sin instagram skickar jag och en kompis till varandra. Tror att hon är otroligt osäker på sig själv då hon jämt gör fula miner, liksom kisar så att ögonen blir ett streck samtidigt som hon skjuter fram underkäken. Sen ska hon alltid göra någon mongodans, till exempel i sitt senaste samarbete.

Hon har förlorat ett barn i magen vilket är jättesynd. Hon och hennes kille har fått göra IVF och nu väntar dom sitt första levande barn. Barnet ska heta Lara… Under graviditeten har hon betett sig som att hon är den första kvinnan på jorden som är gravid, cravings hit och dit och hon skyller allt på ”Larisen” som barnet kallas.

Hanna verkar inte ha några kompisar. Hon gjorde tydligen en gastric by pass för några år sedan. Min teori är att hon varit extremt mobbad under sin uppväxt och att hon därför inte har några kompisar och att det är anledningen till hennes fula minspel och behov av att göra sig fulare än vad hon är.
Citera
2023-09-05, 21:35
Medlem
Följer också henne och upplever henne emellanåt som lite osympatisk. Hon är liksom lite snorkig.

Alltså den här jäkla graviditeten. Hon hade för fan foglossning i v 8 typ, började gå vaggande innan hon ens nåt halvvägs och nu bölar hon för att hon har ont. Nu har hon ju säkert ont på riktigt men lite löjligt att hon överdrev allt i början. Precis som att hon skulle bli mer gravid då.
Sen har hon ju i princip trott att hon ska föda vilken dag som helst sen v 20 🤦‍♀️ trots att graviditeten har fortlöpt fint.
Citera
2023-09-07, 17:59
Medlem
Hon har sovit sig igenom graviditet typ samt käkat snabbmat och snacks. Tror verkligen kommer ikapp henne när ”Larisen” är född. De enda hon verka umgås med är sin mamma. Såg hennes babyshower som andra instafolk som också har problem att bli gravida anordnade - inte en enda ”egen” kompis. Såg hennes inlägg om babayvöskan - herregud hon har packat som om de skall flytta in! Hur länge tror hon de får stanna? Det är inget hotell..
Citera
2023-09-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Hon har sovit sig igenom graviditet typ samt käkat snabbmat och snacks. Tror verkligen kommer ikapp henne när ”Larisen” är född. De enda hon verka umgås med är sin mamma. Såg hennes babyshower som andra instafolk som också har problem att bli gravida anordnade - inte en enda ”egen” kompis. Såg hennes inlägg om babayvöskan - herregud hon har packat som om de skall flytta in! Hur länge tror hon de får stanna? Det är inget hotell..

Eller hur?! Jag undrar faktiskt om hon ens kan laga riktig mat.
Och jag har aldrig stött på en människa som har så många tusen anledningar till att ständigt vila. Hon var ju likadan innan hon blev gravid.
Och all shopping, när tror hon att hon ska hinna använda allt. Sån sjuk konsumtion.
Citera
2023-09-07, 20:10
Medlem
Jag följer också henne.

Otroligt roligt att de lyckats med sin IVF och att det nu verkar gå vägen.

Kan vara så att hon har fööööörmycket fritid eftersom hon inte arbetar.

Hon kollar serier, gör naglar, äter hämtmat, handlar på Rusta/eko/öb/Ullared, vilar, sover, sminkar sig, lockar håret, och lägger upp instastories. Repeat på det.
Citera
2023-09-07, 22:54
Medlem
Fullständigt ointressant människa. Scrollade igenom hennes IG på denna trådens inrådan och det är verkligen rinse and repeat. Varken snygg, intressant eller unik på något sätt.

Måste ändå tacka för 10 förstörda minuter av mitt liv. Kommer aldrig kolla på henne igen.
Citera
2023-09-07, 22:58
Medlem
Det blir nog en chock när Larisen väl är här hehe även om jag är glad att allt gått så bra för dom! Har själv två barn och vet hur slutkörd man kan vara vissa dagar och då jobbar hon inte ens ... 😮‍💨
Citera
2023-09-08, 04:37
Medlem
Durochmolls avatar
Jag har väntat på en tråd om IVF-influenser-tjejen, men den är trådstarten kändes verkligen sorglig. Ska du hacka på henne för att hon saknar vänner? Det finns otroligt många människor som har inga eller väldigt få vänner. Som du skriver kan hon mycket väl varit mobbad under sin uppväxt, kanske pga sin vikt? Jag tycker hon är lite tjatig ibland, saknar gränsen för vad som är ok eller för den skull intressant att lägga upp, men jag tycker samtidigt hon verkar vara en genuint snäll person och hon och hennes sambo är verkligen söta tillsammans. Jämför henne med tråkiga Fannidays som verkar bo på kyrkogården (trots flera vänner).
Citera
2023-09-08, 07:00
Medlem
dekadentens avatar
Jag har en stark tro på att man blir lite knäpp om man inte har någon sysselsättning och Hanna verkar tyvärr ha fastnat totalt i IVF-livet med allt fokus på ägglossning, missfall, kyrkogården och "cravings". Det åks till Rusta för att köpa skit, Ullared för att köpa mer skit och sen levereras en mathaul från Willys och lite test av godis innan det ska vilas framför Hannah Montana.
Det finns många influencers där ute jag uppskattar och som jag tycker verkar ha en stimulerande vardag, men sen finns det mängder av dem som bara verkar rulla tummarna och testa gratisgrejer typ. Fattar inte hur man orkar leva så?

Känns helt bisarrt att hon är 25+? Tror hon behöver lyfta blicken och göra något mer med sitt liv, hon verkar minst sagt instabil.
Citera
2023-09-08, 10:09
Medlem
Receptet på hennes mammas köttfärssås då?!
Helt fantasilöst. Förstår om Hanna inte kan laga mat för hennes mamma verkar inte heller så bra på det.
Citera
2023-09-08, 12:37
Medlem
Tror ni hon upptäckt att det skapas en tråd nu? Vet att folk på bloggbevakning tidigare skrivit att hon ber Camilla plocka bort vissa kommentarer, så hon kanske är medveten om denna också.

Tror ni hon köper följare? Ser att hennes följarantal växt sen trådstart men det är kanske bara pga denna tråd??
Citera
2023-09-08, 12:46
Medlem
Borde vi inte ändra titel på denna tråd så att den generellt handlar om IVF-influencers och diskussion om varför det är problematiskt - så att vi även kan diskutera Fannidays m.fl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in