2025-05-09, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kul för arbetetsgivaren att se Joakim Hallerheim göra volter hemmavid medan han är sjukskriven för ryggvärk.

Men men, Joakim skaffade enbart denna anställning för att kunna suga ut diverse bidrag och sen suger sig fästingen fast på någon annan arbetsplats.

Inte för inget att Joakim och Patricia har en av fbs mest levande trådar, de är äckliga parasiter bägge två och förtjänar all skit de får.

Han kanske inte ens är sjukskriven för ryggen. Tror snarare han är sjukskriven för utmattning eller återfall av spel. Om inte annat lät han få återfall av att gå hemma och bossas under P.
Citera
2025-05-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Han kanske inte ens är sjukskriven för ryggen. Tror snarare han är sjukskriven för utmattning eller återfall av spel. Om inte annat lät han få återfall av att gå hemma och bossas under P.

Han är sjukskriven för diskbråck i nacken. Han har gjort ett inlägg om det på Instagram.
Citera
2025-05-09, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Han är sjukskriven för diskbråck i nacken. Han har gjort ett inlägg om det på Instagram.

Ja men jag tror inte det stämmer.
Citera
2025-05-09, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Ja men jag tror inte det stämmer.

Okej, nä man vet ju aldrig med dom där två. Inte mycket sanning från deras munnar.
Citera
2025-05-09, 16:48
Medlem
Varför vill hon hålla en tyst minut för allting? Vet hon inte att man gör det för folk som gått bort? Är inte det märkligt att någon som har förlorat ett barn missbrukar dödahandlingar?
Citera
2025-05-09, 19:10
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Brukar inte skriva här men kollar in hos P ibland och jag blir så jävla stressad bara av att se hunden jaga katten (stackars katt), ungarna drar och sliter i djuren, det byggs grejer, det renoveras varje dag, trädgårdspyssel, "jobb" osv. Är dom ALDRIG i stunden? Mer än när det grått över döda barnet eller tar en "tyst minut" för nått man inte fattar..
Citera
2025-05-09, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Brukar inte skriva här men kollar in hos P ibland och jag blir så jävla stressad bara av att se hunden jaga katten (stackars katt), ungarna drar och sliter i djuren, det byggs grejer, det renoveras varje dag, trädgårdspyssel, "jobb" osv. Är dom ALDRIG i stunden? Mer än när det grått över döda barnet eller tar en "tyst minut" för nått man inte fattar..

Nej de är aldrig u stunden. När de va färdiga med barn skaffade den katt som var viktigt att påstås va dotterns sen en hund med och de är inte första djuren de haft! Inga av deras djur har stannat hela livet hos dom!
Citera
2025-05-09, 19:26
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Nej de är aldrig u stunden. När de va färdiga med barn skaffade den katt som var viktigt att påstås va dotterns sen en hund med och de är inte första djuren de haft! Inga av deras djur har stannat hela livet hos dom!
Usch verkar som nån form av flykt istället för att stanna upp och njuta...
Citera
2025-05-09, 19:28
Medlem
Citat:
Usch verkar som nån form av flykt istället för att stanna upp och njuta...

Ja men de kan aldrig stanna upp och njuta av de dom har utan de ska hela tiden göras massa saker. Men tror inte ens hon kommer läsa till sjuksköterska eller vad hon babblade om heller.

Snart kommer de tröttna på hunden med ska du se
Citera
2025-05-09, 19:57
Medlem
Citat:

Inte bara katten…
Både hunden och katten visar ju att dom vill vara ifred…
Hunden tar sig loss från bebis och går några steg iväg och bebisen efter… några steg till iväg osv… hoppas inte hunden tröttnar totalt och ”säger” ifrån
Citera
2025-05-09, 20:01
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Inte bara katten…
Både hunden och katten visar ju att dom vill vara ifred…
Hunden tar sig loss från bebis och går några steg iväg och bebisen efter… några steg till iväg osv… hoppas inte hunden tröttnar totalt och ”säger” ifrån
Så är det nog. Jag är mer van vid katter så därför reagerade jag först på hur stressad den verkade. Känns inte som att den här familjen ska ha djur.
Citera
2025-05-09, 20:03
Medlem
Citat:
Så är det nog. Jag är mer van vid katter så därför reagerade jag först på hur stressad den verkade. Känns inte som att den här familjen ska ha djur.

Menade absolut inget illa/negativt mot dig utan mer fylla på din kommentar typ.

Men ja, både katten och hunden behöver ju ha möjlighet att gå undan och vara ifred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in