2025-04-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Har ni varit dumma mot henne igen nu? På tal om inlägget där hon skriver om alla som blockerats.
Hon blockade mig men det måste berott på att jag aldrig gillat eller kommenterat nåt. Man kan ju visst se vilka man interagerar med. Det står dock alla fritt att beskåda/kommentera när man vill vilket jag gör då och då.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-04-23 kl. 22:09.
Citera
2025-04-24, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Jag skulle nog ändå vilja sticka ut hakan och säga att hon ser väldigt fin ut nu när hon tagit ut sina implantat!

Jag håller med. Mycket snyggare är hon. Frågan är bara om den fantastiska pojkvännen tycker detsamma.
Citera
2025-04-24, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hela inlägget osar osäkerhet.
Hon och J är säkert här inne och läser minst en handfull ggr per dag och tråden kommer för alltid finnas kvar på nätet för allmän beskåndan.
Inget man kan blockera eller radera

Pannan har inte koll på någonting. Hon har "hängt ut" mig såå många gånger och jag är alltid olika personer, aldrig att dumskallen träffat rätt.
Men det är skitsamma då hon som "offentlig person" faktiskt får leva med att det kommer pratas om henne trots att hon blockar halva instagram.

Tråden förtjänar sin plats bland topp tio av idiotiska influenser, och där kommer den stanna tills familjen bidragsbrott gör rätt för sig, tex betalar sin förskoleavgift från 2020 och framåt.
Citera
2025-04-24, 10:23
Medlem
Fräscht att det står ett glas rött vin på matbordet på Hallerheims instagrams lilla morgonfilm på barnet 🙄
Citera
2025-04-24, 12:37
Medlem
Varför skulle personalen stå öppet på Subway och ”dividera” huruvida P är syster eller kompis till sin dotter? Brukar man diskutera kunders släktskap? 🤣
Citera
2025-04-24, 12:58
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Fräscht att det står ett glas rött vin på matbordet på Hallerheims instagrams lilla morgonfilm på barnet 🙄

Men han är ju värd det för han är ju så sjuk, stackarn
En annan har lärt sig att man absolut inte ska dricka alkohol när man är sjuk utan bara dricka vatten då alkoholen dels försämrar immunförsvaret men även är vätskedrivande.
Passande namn på vinet han dricker dessutom.
Citera
2025-04-24, 15:59
Medlem
Är man en beroendeperson ersätts det ena beroendet m det andra (ang. det ständiga vinpimplandet )
Deras hus har sin solsida mot en av Bålstas mest trafikerade vägar Hörs tydligt på filmerna utomhus Det finns även en tankstation alldeles nedanför dem
Så att sitta och njuta av solen i lugnan ro är tveksamt Dröjer inte länge tills huset inte längre är perfekt
Citera
2025-04-25, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan

Han låter bra lullig så det kanske behövdes en rejäl hut redan vid 09 tiden.
För ingen nykter person skulle missa att redigera bort ett stort rödvinsglas bredvid en bebis oavsett tidpunkt.
Citera
2025-04-25, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Men han är ju värd det för han är ju så sjuk, stackarn
En annan har lärt sig att man absolut inte ska dricka alkohol när man är sjuk utan bara dricka vatten då alkoholen dels försämrar immunförsvaret men även är vätskedrivande.
Passande namn på vinet han dricker dessutom.

Utan att vara den, men jag skulle leva på boxvin om jag tvingades tillbringa 24/7 med fem ungar som inte var mina samt en narcissistisk partner 😅
Citera
2025-04-25, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solensgava
Är man en beroendeperson ersätts det ena beroendet m det andra (ang. det ständiga vinpimplandet )
Deras hus har sin solsida mot en av Bålstas mest trafikerade vägar Hörs tydligt på filmerna utomhus Det finns även en tankstation alldeles nedanför dem
Så att sitta och njuta av solen i lugnan ro är tveksamt Dröjer inte länge tills huset inte längre är perfekt

Då Pannan blivit vräkt/flyttat sju gånger de senaste 10 åren så kommer detta hus snart vara ett minne blott.
Fanns liksom en anledning till att Pannan och Hallerheim ,med sina miljonskulder, fick hyra detta schabrak till hus.
Citera
2025-04-25, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammapalandet
Varför skulle personalen stå öppet på Subway och ”dividera” huruvida P är syster eller kompis till sin dotter? Brukar man diskutera kunders släktskap? 🤣

Denna hamnar bland saker och ting som aldrig hänt. Pannan börjar känna sig gammal och sliten, kanske hon får mindre hjärtan i kommentarerna och mannen hennes verkar ständigt berusad.
Då får man hitta på för att verka mer omtyckt än man egentligen är.
Citera
2025-04-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Denna hamnar bland saker och ting som aldrig hänt. Pannan börjar känna sig gammal och sliten, kanske hon får mindre hjärtan i kommentarerna och mannen hennes verkar ständigt berusad.
Då får man hitta på för att verka mer omtyckt än man egentligen är.

Jag tror att du slår huvudet på spiken där! Genomskinligt…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in