2024-12-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dewittalice
Vilken mamma lägger upp bilder på sitt gipsade barn i utelämnande situationer på akuten 🤮 Allt för likes?!
Samma mamma som lägger ut hundratals bilder och videos på sitt likstela barn och även lagt ut videos där en av flickornas underliv synts i olika frekvenser. Hon är inte frisk. Likes och uppmärksamhet är viktigare än allt annat, viktigare än barnens mående, integritet och säkerhet.
Citera
2024-12-03, 21:17
Medlem
Bloggbevakning kör ju typ en serie nu där även Pannan nämns som känslokall för att hon lägger ut bilder på sina barnlik och skadade barn helt utan tanke på vad barnen själva vill.
Citera
2024-12-03, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Samma mamma som lägger ut hundratals bilder och videos på sitt likstela barn och även lagt ut videos där en av flickornas underliv synts i olika frekvenser. Hon är inte frisk. Likes och uppmärksamhet är viktigare än allt annat, viktigare än barnens mående, integritet och säkerhet.

Snacka om att pedofilerna har fest när de slipper rota efter BP utan bara kan följa Pannans konto och vänta på nästa godbit 🤢🤮
Citera
2024-12-03, 22:02
Medlem
Gjorde inte Pannan stor affär om att hon minsann var där med dottern och var såå orolig mamma?

I hennes stories lägger hon ju upp att läkarna ringde "mamman" och berättade om dotterns diagnos?!
Man ringer inte en förälder som är närvarande utan Pannan lämnade dotterns vård till pappan och åkte hem till "den dubbelvabbande dödssjuka prematuren" och slappade istället för att att vara en mamma så fort hon fått sitt content.
Citera
2024-12-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Gjorde inte Pannan stor affär om att hon minsann var där med dottern och var såå orolig mamma?

I hennes stories lägger hon ju upp att läkarna ringde "mamman" och berättade om dotterns diagnos?!
Man ringer inte en förälder som är närvarande utan Pannan lämnade dotterns vård till pappan och åkte hem till "den dubbelvabbande dödssjuka prematuren" och slappade istället för att att vara en mamma så fort hon fått sitt content.

Säker på det? Jag uppfattade det faktiskt som att detta samtalet har ägt rum efter besöket på akuten.
Citera
2024-12-03, 23:06
Medlem
Men hon mjölkar definitivt det faktum att hennes dotter har brutit benet. Lite sjukt.
Citera
2024-12-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Säker på det? Jag uppfattade det faktiskt som att detta samtalet har ägt rum efter besöket på akuten.

Man brukar inte gipsas och få lämna sjukhuset förrän man fått röntgensvaret och blivit utskriven av en läkare. Har själv precis legat inne under ett par dagar pga ryggskada och det fanns inte en chans att jag fick lämna sjukhuset förrän fastställd diagnos och förhållningsregler.
Mycket svårt att tro ett barn skulle behandlas annorlunda. Gissar som sagt att pappa Linus var där under själva vårdtiden och att Pannan låg hemma med vindruvor.

Följer inte honom men andra har sagt att han lagt upp bilder från vårdvistelsen.
Citera
2024-12-04, 03:54
Medlem
Inga röntgenronder på helgerna. Helt normalt att läkare ringer och informerar om fortsatt behandling mm efteråt när patienten diskuterats på rond, precis som i detta fallet…
Citera
2024-12-04, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lje
Inga röntgenronder på helgerna. Helt normalt att läkare ringer och informerar om fortsatt behandling mm efteråt när patienten diskuterats på rond, precis som i detta fallet…

Exakt min tanke och det står "dt-undersökning höger fot och fotled från helgen skyltas på röntgenrond"
Citera
2024-12-04, 14:28
Medlem
Att pannan saknar omdöme är sen gammalt. Sorgligt att leva ett sånt innehållslöst liv att enbart existera och vara relevant på en faktiskt meningslös plattform.

Det vi ser framför oss är gräddrumpan 2,0. Oförmögen att arbeta, betala räkningar och totalt verklighetsfrånvänd. Hon misslyckas i livet totalt och jag ser trist nog inte hur hon ska rädda sin situation, det är bara en tidsfråga innan luftslottet fallerar.

MEN… Alla får göra som man vill men min genuina fundering är varför har P ett behov att basunera ut sina barns liv? Vad får hennes följare ut av att veta allt hon publicerar kring dem? Vilket behov tillfredsställs hos P och varför väger det upp över ens egna barns integritet.
Citera
2024-12-04, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Att pannan saknar omdöme är sen gammalt. Sorgligt att leva ett sånt innehållslöst liv att enbart existera och vara relevant på en faktiskt meningslös plattform.

Det vi ser framför oss är gräddrumpan 2,0. Oförmögen att arbeta, betala räkningar och totalt verklighetsfrånvänd. Hon misslyckas i livet totalt och jag ser trist nog inte hur hon ska rädda sin situation, det är bara en tidsfråga innan luftslottet fallerar.

MEN… Alla får göra som man vill men min genuina fundering är varför har P ett behov att basunera ut sina barns liv? Vad får hennes följare ut av att veta allt hon publicerar kring dem? Vilket behov tillfredsställs hos P och varför väger det upp över ens egna barns integritet.

Ursäkta, har jag missat något inlägg? Du får gärna fylla i. Det jag har sett är att pappan har publicerat exakt samma bilder som P. Men han blir inte kritiserad för att dela ”sexuella” bilder på ett gipsat ben eller för att han avslöjar sina barns privatliv. Jag undrar också, vad vet vi egentligen om deras barn? Såvitt jag vet ser vi sällan något om dem. Den enda vi ser på är mer eller mindre E som är liten, och jag vet många andra flunsor att jaga som istället avslöjar allt om sina barn. Jag kan tycka att det här påståendet är en aning löjligt och jag tror dom frågar sitt så pass stora barn före publicering.
Citera
2024-12-04, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss
Ursäkta, har jag missat något inlägg? Du får gärna fylla i. Det jag har sett är att pappan har publicerat exakt samma bilder som P. Men han blir inte kritiserad för att dela ”sexuella” bilder på ett gipsat ben eller för att han avslöjar sina barns privatliv. Jag undrar också, vad vet vi egentligen om deras barn? Såvitt jag vet ser vi sällan något om dem. Den enda vi ser på är mer eller mindre E som är liten, och jag vet många andra flunsor att jaga som istället avslöjar allt om sina barn. Jag kan tycka att det här påståendet är en aning löjligt och jag tror dom frågar sitt så pass stora barn före publicering.

Nu får du nog fylla i det jag har missat! Vilka sexuella bilder har P lagt upp? Det är inget jag noterat så snälla informera mig mer. När det gäller pappan så verkar han ha ett privat konto. Tillskillnad från P som är offentlig med väldigt många följare. Vet ej hur jag ska dumma ner min text mer så du kan begripa men frågan kvarstår. Vad för behov blir tillfreds av att publicera sina barns sjukdomshistorier. Då syftar jag från allt till likbilder, svårt herpessjuka barn och brutna ben. Varför är hennes följare så intresserade av detta? Det är en genuin fundering från en som faktiskt inte förstår syftet.

Sen som förälder har man ett vuxen ansvar. Hört talas om det? Det kan handla om att man fattat beslut för sina barns skull som dem själva inte är helt redo att ta på egen hand. Tex sätta gränser för vad som publiceras. Att lägga en extra tanke i varför man publicerar nått. Är det för medömkan och att få vara ett offer eller för att man vill förmedla något av värde.
Senast redigerad av Kaiser86 2024-12-04 kl. 16:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in