2025-05-06, 17:48
Medlem
Har kronofogden tagit grillen tro? 🤣 ser ut att vara en mer sliten och gammal grill än förra säsongen
Citera
2025-05-07, 13:47
Medlem
nintendoKalles avatar
HELVETE vilket jävla pinsamt, eller cringe som ungdomarna säger, senaste inlägg J gjort.
Lär er för helvete använda POV rätt också era sop-influencers.
Citera
2025-05-07, 13:55
Medlem
Och där la idioten upp en film när han utför ungefär liknande de sysslorna som han är sjukskriven för att göra. Dom skäms inte ens utan kör helt öppet
Citera
2025-05-07, 14:24
Medlem
Hur kan denna sjukskrivning lyckas passera både läkare och FK?!

Jag vet dom som blivit nekade ersättning från FL av olika anledningar men detta lyckas gå genom?
Är detta vad ”min” skatt går till?!

Tror det finns många mått finfint av att vara hemma, umgås med familjen, renovera, fixa i trädgården osv samtidigt som samhället försörjer en. Men det hade ju inneburit en kollaps om alla gjorde så!!
Citera
2025-05-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Och där la idioten upp en film när han utför ungefär liknande de sysslorna som han är sjukskriven för att göra. Dom skäms inte ens utan kör helt öppet

Det är anmärkningsvärt faktiskt! Att inte ens låtsas vara sjuk eller rörelsenedsatt när man är öppet sjukskriven! 🤯
Citera
2025-05-07, 19:18
Medlem
Ingen av dessa två personer är gjorda för att ha ett heltidsjobb och kämpa för sina pengar. De ska vara att glida runt på olika bidrag som gäller. Spännande att se hur länge det går att hitta olika sätt att få betalt samtidigt som man får vara hemma.
Citera
2025-05-08, 08:22
Medlem
Extremt begåvad att vlogga när man kör.. speciellt när hon känner att det är viktigt att ha ögonkontakt med kameran istället för att ha ögonen på vägen!
Citera
2025-05-08, 11:12
Medlem
Tvivlar på att en handläggare på Fk kollar deras sociala medier. Men det var skit smidigt att tipsa anonymt.
Citera
2025-05-08, 12:06
Medlem
chiaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Tvivlar på att en handläggare på Fk kollar deras sociala medier. Men det var skit smidigt att tipsa anonymt.

Hoppas de kollar innan det försvinner då
Citera
2025-05-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Extremt begåvad att vlogga när man kör.. speciellt när hon känner att det är viktigt att ha ögonkontakt med kameran istället för att ha ögonen på vägen!
Tror man kan tipsa polisen om detta
Citera
2025-05-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Hur kan denna sjukskrivning lyckas passera både läkare och FK?!

Jag vet dom som blivit nekade ersättning från FL av olika anledningar men detta lyckas gå genom?
Är detta vad ”min” skatt går till?!

Tror det finns många mått finfint av att vara hemma, umgås med familjen, renovera, fixa i trädgården osv samtidigt som samhället försörjer en. Men det hade ju inneburit en kollaps om alla gjorde så!!

Ärendet har nog inte kommit till FK än. Arbetsgivaren står ju för sjuklön de första 14 dagarna sedan startas handläggning hos FK som kan ta 30 dagar innan de godkänner.

Jag fattar inte ens varför det är så dumma att skriva öppet om sjukskrivningen. Ingen hade väl reagerat på att han plötsligt var hemma mer utan trott på föräldraledighet eller möjligen semester. Nu har de ju ögon på sig.
Citera
2025-05-09, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Ärendet har nog inte kommit till FK än. Arbetsgivaren står ju för sjuklön de första 14 dagarna sedan startas handläggning hos FK som kan ta 30 dagar innan de godkänner.

Jag fattar inte ens varför det är så dumma att skriva öppet om sjukskrivningen. Ingen hade väl reagerat på att han plötsligt var hemma mer utan trott på föräldraledighet eller möjligen semester. Nu har de ju ögon på sig.

Kul för arbetetsgivaren att se Joakim Hallerheim göra volter hemmavid medan han är sjukskriven för ryggvärk.

Men men, Joakim skaffade enbart denna anställning för att kunna suga ut diverse bidrag och sen suger sig fästingen fast på någon annan arbetsplats.

Inte för inget att Joakim och Patricia har en av fbs mest levande trådar, de är äckliga parasiter bägge två och förtjänar all skit de får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in