2025-01-19, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrufen
Har killen tagit bort sin fina sida med sina snickerier?

Undrar också varför lösöre som säljs på Sociala medier inte blir utmätta av kronofogden?

Kronofogden har inte varit där på ett tag. Kanske dags att ta ett omtag med besök så de kan utmäta lösöret som inte behövs.
Citera
2025-01-19, 20:11
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrufen
Har killen tagit bort sin fina sida med sina snickerier?

Undrar också varför lösöre som säljs på Sociala medier inte blir utmätta av kronofogden?

Den finns kvar på @jhsnickeri
Citera
2025-01-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Den finns kvar på @jhsnickeri

Är julstjärnan med som objekt 😂
Citera
2025-01-20, 06:29
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är julstjärnan med som objekt 😂

Haha, något säger mig att han ändå inte är så stolt över den där tågolyckan
Citera
2025-01-20, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Haha, något säger mig att han ändå inte är så stolt över den där tågolyckan
Såg på nån bild/reel när de var ute att stjärnan stod kvar. Han är nog nöjd över sitt konstverk😂
Citera
2025-01-20, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Såg på nån bild/reel när de var ute att stjärnan stod kvar. Han är nog nöjd över sitt konstverk😂

Hahaha den där jäveln borde eldas upp. Kan han på riktigt inte se hur ful den är?

Den kanske lämnas kvar nu när de flyttar som ett minne över deras fantastiska kreativitet.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-20 kl. 17:07.
Citera
2025-01-20, 19:12
Medlem
Citat:
Hahaha den där jäveln borde eldas upp. Kan han på riktigt inte se hur ful den är?

Den kanske lämnas kvar nu när de flyttar som ett minne över deras fantastiska kreativitet.

Nya gävlebocken kanske 😂
Citera
2025-01-20, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Nya gävlebocken kanske 😂

Precis vad jag tänkte 😂
Tveksamt om de släpar med fanstyget till nya boendet iaf.
Lägger de ut detta fantastiska hantverk på Tradera så kommer jag iaf vara med och buda bara för den är så jäkla ful.
Citera
2025-01-20, 21:25
Medlem
Citat:

Den kommer säkert försöka säljas först va? 2000kr endast materialkostnad
Citera
2025-01-20, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Den kommer säkert försöka säljas först va? 2000kr endast materialkostnad

😂😂😂
Byggt av en feg idiot, det drar upp priset lite.
Citera
2025-01-21, 12:04
Medlem
Jaha, då var det dags för lite likbilder igen....rörliga till och med...men kan människan inte fatta att INGEN är intresserad av att se detta. Hon kan väl skriva om sin bottenlösa sorg efter barnet som inte blev utan att för den skull behöva trycka upp dessa hemska bilder i nyllet på sina följare, helt utan förvaring, nu ligger det till råga på allt som ett inlägg med! 🙄🙄🙄
Citera
2025-01-21, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jaha, då var det dags för lite likbilder igen....rörliga till och med...men kan människan inte fatta att INGEN är intresserad av att se detta. Hon kan väl skriva om sin bottenlösa sorg efter barnet som inte blev utan att för den skull behöva trycka upp dessa hemska bilder i nyllet på sina följare, helt utan förvaring, nu ligger det till råga på allt som ett inlägg med! 🙄🙄🙄

Jag håller faktiskt med dig. Jag har inga problem med att se på bilderna själv, men tycker att man hade kunnat visa lite respekt för sin omgivning och kanske lagt upp en varning innan eller lagt upp något annat till texten. Tycker också att det börjar bli väldigt tröttsamt att vi ältar det hela tiden. Samt upplever en del hyckleri där hon saknar dottern som gick bort, men de andra aborterade barnen (med "tio fingrar och tio tår" enligt henne själv) minns vi inte alls...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in