2025-05-09, 20:09
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Menade absolut inget illa/negativt mot dig utan mer fylla på din kommentar typ.

Men ja, både katten och hunden behöver ju ha möjlighet att gå undan och vara ifred
Jag tog inte illa upp alls, svårt ibland med det skrivna ordet att landa rätt 🙏 Tack för ditt tillägg!
Citera
2025-05-09, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Han kanske inte ens är sjukskriven för ryggen. Tror snarare han är sjukskriven för utmattning eller återfall av spel. Om inte annat lät han få återfall av att gå hemma och bossas under P.
Fast han nämnde att han fått veta att han hade diskbråck för snart två månader sedan så det kan nog stämma ändå, inget han bara hittat på nu.
Citera
2025-05-10, 01:50
Medlem
Jag tycker inte det ser så illa ut att hunden jagar katten, som jagar barnen, som jagar loppor etc. En helt vanlig dag hos familjen Fusk i Bålsta.
Däremot tycker jag det är ett jäkla fult hus de ockuperat, ser ut som en gammal sunkig industrilokal/bordell från 70-talet.
Att de tvingas betala nästa 20 000 per månad för ett ruckel, som de dessutom renoverar gratis- alltså vad är de för jäkla dumskallar?

Men men, har man miljonskulder och är samhällets bottenskrap så får man inte vara kräsmagad.
Citera
2025-05-10, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Varför vill hon hålla en tyst minut för allting? Vet hon inte att man gör det för folk som gått bort? Är inte det märkligt att någon som har förlorat ett barn missbrukar dödahandlingar?

Pannan hoppade av högstadiet och får be sina barn att översätta när det är engelsk språk/text. Därav missar Pannan massvis med information som vi andra tolkar och förstår.

Det Pannan däremot håller kärt är en ordspråksbok som hon ofta bläddrar i för att fylla ut sitt content. Och där nämns "en tyst minut" som Pannan tycker är svincoolt att använda trots att hon inte vet innebörden.

Blir lite tragisk av allting då stackarn inte har någon intelligens i sin närmaste omgivning, ingen är såpass "med" så denne kan förklara för Pannan att hon är en jävla dumskalle som inte förmår att prata/skriva/förstå svenska språket.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-05-10 kl. 02:22.
Citera
2025-05-10, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Pannan hoppade av högstadiet och får be sina barn att översätta när det är engelsk språk/text. Därav missar Pannan massvis med information som vi andra tolkar och förstår.

Det Pannan däremot håller kärt är en ordspråksbok som hon ofta bläddrar i för att fylla ut sitt content. Och där nämns "en tyst minut" som Pannan tycker är svincoolt att använda trots att hon inte vet innebörden.

Blir lite tragisk av allting då stackarn inte har någon intelligens i sin närmaste omgivning, ingen är såpass "med" så denne kan förklara för Pannan att hon är en jävla dumskalle som inte förmår att prata/skriva/förstå svenska språket.

Hon drar ofta utryck som blir helt fel i sammanhanget, stavar som en kratta och kan inte meningsuppbyggnader. Så ja, det märks tydligt att hon knappt klarade grundskolan.

Undra hur det går med studierna till ssk nu?🤭
Citera
2025-05-10, 16:36
Medlem
Herrn i familjen är sjukskriven för smärta i ryggen men trädgårdsarbete går bra 🤦‍♂️. Vilken lallare... hade nån kontaktat försäkringskassan? Jag menar är man så pass frisk att man studsar runt i en rolig sketch på instagram är man nog i skick att jobba..
Citera
2025-05-10, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Herrn i familjen är sjukskriven för smärta i ryggen men trädgårdsarbete går bra 🤦‍♂️. Vilken lallare... hade nån kontaktat försäkringskassan? Jag menar är man så pass frisk att man studsar runt i en rolig sketch på instagram är man nog i skick att jobba..

Jag kontaktade men ju fler desto bättre.. helt jävl sjukt!!!
Pappa blev utförsäkrad trots cancer, men dessa pajaser kan fan göra vad som helst!! Önskar dom verkligen inget gott utan att deras jävla beteende får konsekvenser!
Citera
2025-05-10, 21:54
Medlem
Aldrig kommenterat någonting på Flashback tidigare men kan inte hålla mig. Idag slutade även jag följa Patricia efter videon hon la upp på ilse kämpandes för sitt lilla liv på Instagram story. Att få sånt rätt upp i ansiktet oförberett blev för mycket. Jag förstår inte hur man kan lägga upp sånt för allmänheten 😭
Citera
2025-05-10, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbubbi
Aldrig kommenterat någonting på Flashback tidigare men kan inte hålla mig. Idag slutade även jag följa Patricia efter videon hon la upp på ilse kämpandes för sitt lilla liv på Instagram story. Att få sånt rätt upp i ansiktet oförberett blev för mycket. Jag förstår inte hur man kan lägga upp sånt för allmänheten 😭

Det där är en klassiker som Patricia kör med så fort hon känner sig lite förbisedd av sina följare.
Patricia måste få maximalt med uppmärksamhet varje dag, annars känner hon sig tom (vilket hon verkligen är).

Var glad att du slapp se likbilderna, de Patricia älskar att lägga upp helt random.
Dom är inte speciellt kul att få upp när man sitter och käkar frukost. Och faan ta dig om du på minsta sätt klagar över att Patricia gör content av sitt döda foster.
Citera
2025-05-11, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Jag kontaktade men ju fler desto bättre.. helt jävl sjukt!!!
Pappa blev utförsäkrad trots cancer, men dessa pajaser kan fan göra vad som helst!! Önskar dom verkligen inget gott utan att deras jävla beteende får konsekvenser!
Tror han blev sjukskriven runt den 28 april så han bör rimligen gå över till fk i morgon. Så fk bryr sig inte om anmälningar som inkommit innan hans sjukskrivning går över till dem.
Citera
2025-05-11, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jbubbi
Jag slutade följa för länge sen.. Fattar att det gör ont att förlora ett barn på det sättet MEN sånt håller man fan privat. Det är inte okej att lägga upp en gurglande prematur för omgivningen att se på. Det är inte bra content det är för privat och hemskt. Men spärrarna i den där finns inte. Kul för hennes syskon att se helt oförberett (dom har nog instagram)..

Pannan är läskig... å herrn med. Något osar så jäkla skumt om dom
Citera
2025-05-11, 08:23
Medlem
P försöker se arg ut och rynka pannan som förblir helt slät...botox alltså😏 men E tyckte det var kul iaf.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-11 kl. 08:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in