2023-11-21, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Här är texten hon la ut i alla fall

Hon går igång på kommentaren hon får där personen är rädd för att bli besviken om det blir en pojke, vill framhäva att hon är en pojkmamma som önskat sig killar. Det är dock helt normalt att önska sig ett kön, det håller jag med om. Men knappast att göra abort för den sakens skull. Jag vill inte tro att det är sant.

Hon och denna bebisen har ju samma ovanliga immunisering, ingen skillnad mot förra graviditeten? Förutom att det var kortare tid efter I.
Senast redigerad av granskottet80 2023-11-21 kl. 07:17.
Citera
2023-11-21, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Ja, nån la upp en print tidigare i tråden men det verkar som att bilden kan ha försvunnit? Har inte kollat. Kan ha varit i den tidigare tråden också om Patricia som låstes.

Ja den finns nånstans. Har även kvar printen på telefonen så man glömmer aldrig vad hon skrev🥺
Citera
2023-11-21, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Hon går igång på kommentaren hon får där personen är rädd för att bli besviken om det blir en pojke, vill framhäva att hon är en pojkmamma som önskat sig killar. Det är dock helt normalt att önska sig ett kön, det håller jag med om. Men knappast att göra abort för den sakens skull. Jag vill inte tro att det är sant.

Hon och denna bebisen har ju samma ovanliga immunisering, ingen skillnad mot förra graviditeten? Förutom att det var kortare tid efter I.

Hon förösker nog bara ”rädda” upp situationen att hon är en Pojkmamma. Hon vill nog ha en dotter denna gång för de förmodligen känns som Ilse även om hon inte kommer komma åter.

Men göra abort för att man vill ha sin dotter är för mig helt sjukt
Citera
2023-11-21, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Ja, just det. Men blev den inte påkörd? Och så hade det blivit något fel på autogirot på betalningen av försäkringen? Så de sålde av möbler för att få ihop pengar till katten plus bad om donationer.... Fast då hade de väl precis byggt ett stort hus som de inredde? Så lite tjåligt att inte ha råd med kattens olycksfall i relation till den utgiften liksom...

Men, men, stackars djur. De blir inte långvariga hos dem, utan lite mer slit och släng, som flera utav Ps hobbys.

Klart som fasen dom hade råd att själva betala för katten. Men ville väl lägga pengar på botox och charkbricka istället. Utnyttjade sina följare - precis som P gjort flera gånger efter det
Citera
2023-11-21, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Ja den finns nånstans. Har även kvar printen på telefonen så man glömmer aldrig vad hon skrev🥺

Kan du lägga upp printen på tex https://imgbb.com/ och dela länken här? Syns din bild eller namn någonstans på printen så måla över
Citera
2023-11-21, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Kan du lägga upp printen på tex https://imgbb.com/ och dela länken här? Syns din bild eller namn någonstans på printen så måla över

Jag är totalt oteknisk så jag hopps jag lyckades. Och jag tror inte någon personlig information om mig kom med, meddela gärna då så jag kan dölja.

Här är länken
https://ibb.co/1f6RCsd
Citera
2023-11-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Jag är totalt oteknisk så jag hopps jag lyckades. Och jag tror inte någon personlig information om mig kom med, meddela gärna då så jag kan dölja.

Här är länken
https://ibb.co/1f6RCsd
Undrar vilka svar hon fick i änglagruppen, att känna besvikelse över ett visst kön man har i magen, bland en massa föräldrar som förlorat barn.
Senast redigerad av granskottet80 2023-11-21 kl. 13:21.
Citera
2023-11-21, 14:01
Medlem
Citat:
Undrar vilka svar hon fick i änglagruppen, att känna besvikelse över ett visst kön man har i magen, bland en massa föräldrar som förlorat barn.

Så hade denna i magen mee blivit kille hade de gjort abort efter abort tills de blev en dotter?
Citera
2023-11-21, 14:28
Citat:

Hon fick nåt enstaka svar bara innan inlägget togs bort. Det var inga negativa svar i alla fall.
Citera
2023-11-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Så hade denna i magen mee blivit kille hade de gjort abort efter abort tills de blev en dotter?

Jag är så cynisk så jag tror faktiskt det. Men de hade ju säkert skyllt på något annat och kanske sagt att det var immuniseringen igen, eller att de fortfarande inte var redo.
Citera
2023-11-21, 15:46
Medlem
Om det är sant att hon skrivit sådär och att problematiken med immuniseringen är samma för förra fostret som för det i magen nu, så är det ju fruktansvärt.

Fattar heller inte var alla pengar kommer till fina middagar, chark, hotellvistelser, högar med paket som ska visas upp och en extremt hög boendekostnad? På en lön plus Instagram samarbeten?
Citera
2023-11-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Jag är så cynisk så jag tror faktiskt det. Men de hade ju säkert skyllt på något annat och kanske sagt att det var immuniseringen igen, eller att de fortfarande inte var redo.

Då får man ju skydda sig om man ej är redo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in