Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Mycket bra synpunkt, och det är givetvis samhällets fel att 20-åringar kan ta lån som möjliggör sådana flyttar

Normala människor börjar ju plugga el jobba först så de har lön el CSN innan de skaffar lägenhet och köper möbler
Citera
2025-01-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Mycket bra synpunkt, och det är givetvis samhällets fel att 20-åringar kan ta lån som möjliggör sådana flyttar
Så lätt att skylla på att det är för lätt att få lån....men de allra flesta 20-åringar kan stå emot dessa frestelser och kan försörja sig på sin lön!
Citera
2025-01-29, 02:37
Medlem
Joakim har ju (enligt sig själv) aldrig haft en vettig fadersfigur, hans biologiska far drog sig ur faderskapet innan JH ens kunde krypa.
Det är absolut inte Joakim Hallerheims fel, han valde aldrig att bli född in i sånt osäkert föräldraskap.

Tyvärr så återspeglar sig dock Jockes usla erfarenhet av faderskap på den första sonen, den sonen Joakim säkerligen älskar men måste glömma om han ska vara Patricia till lags.
För Patricia har såpass usel självkänsla att absolut ingen bastardunge får stå/ingå i hennes nya drömfabrik/familj.
Det ser verkligen inte bra ut att ha nån okänd unge där på fotot där Patricia gång på gång ska behöva förklara familjekonstellationen.
Hade Patricia haft lite självkänsla så hade hon bara skrattat bort alla frågor och sagt "tomten är far till alla barnen" hahaha.. och sen ett samarbete med Hello Fresh vars portioner mättar halva familjen.

Men, istället för att bara göra humor om alla svårigheter/den knepiga familjekonstellationen så försöker detta numera sunkig influenserpar dölja och försköna sin tillvaro genom att ignorera frågor, blockera hejvilt från A-Ö etc etc.

Jag saknar verkligen den gamla Patricia Karlsson ( ja, hon har inget överklass namn längre sen hon lämnade sin bästa babydaddy för att gänga sig med sitt billigare Tinder-ragg)

Nu hoppas jag verkligen att Pannan lyfter sitt konto med saker man vill influeras av, dvs inte massa hat och likdoft.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-01-29 kl. 02:58.
Citera
2025-01-29, 12:52
Medlem
”Ni som inte virkar, börja virka, ni kommer inte ångra er”

Skulle vilja kontra med;
Ni som inte betalar räkningar och skulder, börja med det, ni kommer inte ångra er!
Citera
2025-01-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54

Skulle vilja kontra med;
Ni som inte betalar räkningar och skulder, börja med det, ni kommer inte ångra er!

Hahaha gör det!
Citera
2025-01-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54

Skulle vilja kontra med;

😂 Haha, mitt i prick! 🎯
Citera
2025-01-29, 20:05
Medlem
Har bara lite svårt att tro på att garnet INTE är ett samarbete?
Citera
2025-01-29, 23:02
Medlem
Kan man virka sina följare till tristessdöd.
Jättefint att ha en hobby men är man influenser kanske man ska visa upp lite mer.
Citera
2025-01-29, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan man virka sina följare till tristessdöd.
Jättefint att ha en hobby men är man influenser kanske man ska visa upp lite mer.
Ja hon är ju nästan besatt av att virka. Men hon vill inte sälja för att det går inte att ta betalt för den tid det tar, men det spelar väl ingen roll om hon älskar att hålla på med det. Jag har svårt att tro att alla konstnärer kan ta betalt för den tid dom lägger ner. Det finns ju ändå en gräns för hur mycket man kan virka för eget behov. Jag har en väninna som virkar väldigt mycket och även på beställning och tar då mest betalt för materialet bara för att ha något att pyssla med. Hon virkar även sånt som hon ger bort i presenter. Det blir spännande att se vad som blir Pannans nästa mani, sist var det ju att måla tavlor och dom kunde hon ju tydligen sälja! 😆
Citera
2025-01-30, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja hon är ju nästan besatt av att virka. Men hon vill inte sälja för att det går inte att ta betalt för den tid det tar, men det spelar väl ingen roll om hon älskar att hålla på med det. Jag har svårt att tro att alla konstnärer kan ta betalt för den tid dom lägger ner. Det finns ju ändå en gräns för hur mycket man kan virka för eget behov. Jag har en väninna som virkar väldigt mycket och även på beställning och tar då mest betalt för materialet bara för att ha något att pyssla med. Hon virkar även sånt som hon ger bort i presenter. Det blir spännande att se vad som blir Pannans nästa mani, sist var det ju att måla tavlor och dom kunde hon ju tydligen sälja! 😆

Ja det vore ju inte helt otippat om hennes nya katt råkar ut för någon hemsk olycka och de har ju såklart inte hunnit betala försäkringen så nu måste alla virkade plagg säljas till högstbjudande.

Pannan är en bedragare av rang, hon vet exakt hur hon ska lura både oss skattebetalare och sina följare. Men trots denna egenskap så klarar hon inte minsta mothugg utan att blockera direkt. Aldrig att hon skulle våga ställa en motfråga till en missnöjd följare.

Förhoppningsvis så drar sig folk att ge henne mer pengar då den båten redan gått ett antal gånger.

Förresten, vart är alla hennes miljoner bästa vänner hon pratar om? Det var i somras senast hon träffade någon annan "bästa vän" än den där NG?
Citera
2025-01-30, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja det vore ju inte helt otippat om hennes nya katt råkar ut för någon hemsk olycka och de har ju såklart inte hunnit betala försäkringen så nu måste alla virkade plagg säljas till högstbjudande.

Pannan är en bedragare av rang, hon vet exakt hur hon ska lura både oss skattebetalare och sina följare. Men trots denna egenskap så klarar hon inte minsta mothugg utan att blockera direkt. Aldrig att hon skulle våga ställa en motfråga till en missnöjd följare.

Förhoppningsvis så drar sig folk att ge henne mer pengar då den båten redan gått ett antal gånger.

Förresten, vart är alla hennes miljoner bästa vänner hon pratar om? Det var i somras senast hon träffade någon annan "bästa vän" än den där NG?

Jag undrar snarare vart alla J:s egna vänner är någonstans!? Har han en enda vän sen innan? Det är så tydligt hur pannan klippt alla hans relationer.
Citera
2025-01-30, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jag undrar snarare vart alla J:s egna vänner är någonstans!? Har han en enda vän sen innan? Det är så tydligt hur pannan klippt alla hans relationer.

Ja relationen verkar inte alls sund och P är helt klart den sjuka av dom två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in