Flashback bygger pepparkakshus!
2024-09-18, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Så kanske det är då Pannan gjorde en stor snyftis om hjärnskador etc, ja WTs bebis är yngre.
Wickmans bebis är inte född för tidigt, möjligen en eller två veckor för tidigt!
Citera
2024-09-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Wickmans bebis är inte född för tidigt, möjligen en eller två veckor för tidigt!

Ja? Men Pannans är, tror du läste lite snabbt där 😍
Citera
2024-09-18, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja? Men Pannans är, tror du läste lite snabbt där 😍
Det var någon som skrev att W:s bebis hänger med bättre trots att hon är yngre än E. Det kanske har att göra med att hon är fullgången. Dom var nog beräknade ungefär samtidigt!
Citera
2024-09-20, 15:37
Medlem
Lingonpinglans avatar
Ännu en busy dag, både mamma och pappa Fiskmås fick träna.
Wohoo! Hur många par med så många ungar kan gå på gymet tillsammans fredag fm?
Jag mår illa av dom.
Citera
2024-09-20, 17:00
Medlem
Och vem lägger pengar på gymkort och skiter i att betala förskoleavgift eller underhåll till sin son? Gymkort brukar knappast vara billigt…
Citera
2024-09-20, 19:06
Medlem
Tänker att deras middagar känns rätt kostsamma också, hade kunnat sparats in på några flankstek här och där för att få till avgiften för förskola eller underhåll till J:s första barn.. veckomenyn låter jättegod, det ger jag dem verkligen men känns som deras månadskostnad för just mat är rätt kostsam vilket såklart funkar om man har den ekonomin, men betalar men ej räkningar så har man inte den ekonomin enligt mig. Det hade då känts fel, och mer rätt att leva på lite billigare alternativt för ett tag.
Citera
2024-09-20, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Och vem lägger pengar på gymkort och skiter i att betala förskoleavgift eller underhåll till sin son? Gymkort brukar knappast vara billigt…

Sponsrat
Citera
2024-09-21, 07:39
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Tänker att deras middagar känns rätt kostsamma också, hade kunnat sparats in på några flankstek här och där för att få till avgiften för förskola eller underhåll till J:s första barn.. veckomenyn låter jättegod, det ger jag dem verkligen men känns som deras månadskostnad för just mat är rätt kostsam vilket såklart funkar om man har den ekonomin, men betalar men ej räkningar så har man inte den ekonomin enligt mig. Det hade då känts fel, och mer rätt att leva på lite billigare alternativt för ett tag.
Tänkte också på deras veckomeny, inget en vanlig barnfamilj serverar känns det som.
Makaroner och köttbullar…skulle kanske passa magarna och plånboken bättre.
Citera
2024-09-21, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars

Hon fick friskvårdsbidrag från hennes ”jobb”.. sjukt att man får det när man typ har jobbat i 10 minuter typ 😂
Citera
2024-09-21, 16:05
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Ännu en busy dag, både mamma och pappa Fiskmås fick träna.
Wohoo! Hur många par med så många ungar kan gå på gymet tillsammans fredag fm?
Jag mår illa av dom.

För att?
Citera
2024-09-21, 16:06
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det var någon som skrev att W:s bebis hänger med bättre trots att hon är yngre än E. Det kanske har att göra med att hon är fullgången. Dom var nog beräknade ungefär samtidigt!

Hur räknar du? Och varför räknar du?
Citera
2024-09-21, 16:20
Medlem
Ruo999s avatar
Dom sitter så jäkla hårt hos kronofogden, men får sponsrat så man kan göra x antal skönhetsingrepp. Jag kräks.
Tänk alla hennes följare som inte vet sanningen. Tror att de lever det "fina livet".
Jag vågar inte skriva nått för är inte blockad... Än.

Hatar folk som lever "lyxigt" med skulder. Hatar samhället som ger bidrag i all oändlighet.
Ryck upp dig och skaffa ett riktigt jobb. Gör rätt för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in