2025-02-11, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Hur vet du att det sved? Har jag missat att hon försökt hänga ut folk igen?
Ja det försökte hon 👎
Citera
2025-02-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ja det försökte hon 👎
På instagram? Åh vad tråkigt att jag missade det
Citera
2025-02-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Ja det försökte hon 👎

Vad skrev/sa hon? Har nog missat detta.
Citera
2025-02-11, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
Givetvis med bubbel eftersom dom är alkoholister

Hahaha, jaa såklart ska det firas med alkohol och en madrass, klass är det på dessa människor 😂
En annan hade väl kanske bjudit sina närmaste på inflyttningsfest då föreningslokalen var färdigrenoverad.

Vem tog förresten hand om ungarna under tiden? Var det Joakim som fick stanna hemma medans Pannan firade med sina nya flammor?
Kanske Joakim fick ynnesten att titta på via messenger, som vanligt då Pannan sprätter med benen.

Den där madrassen får dom bränna innan dom flyttar in i huset..samt ta dit en katolsk präst som renar luften 😅😅
Citera
2025-02-11, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Vad skrev/sa hon? Har nog missat detta.

Missade också större delen av Pannans inlägg men det jag såg var det gamla vanliga, dvs att jag (krodilen) är jävligt dum och sen en massa påhitt om vem/vilka som skriver i hennes tråd.

Att hon kan bli så otroligt arg över en flashbacktråd är helt galet, Pannan som påstår stå över allt sådant och vara vår tids nya Astrid Lindgren vara aura lyser av godhet 😅.
Alla ska bara köpa det och skänka pengar till henne när hon kräver, lovar att det snart kommer en insamling för den nya kattens chippning/vaccination/sterlisering då hon redan, på fyllan, tappat bort stackarn ett par gånger.
Citera
2025-02-12, 00:02
Medlem
https://www.tv4play.se/program/28124...rnmisshandlare

Tips till alla som vill se baksidan av dessa fantastiska influenser "mammor".

Detta är en amerikansk förebild till Pannan som också skaffat massvis med barn bara för att kunna få reklamsamarbeten och slippa ta ett vanligt jobb.

Misshandel kan se olika ut, men att Pannan utsätter sina barn för en form av misshandel, det har ingen någonsin ifrågasatt.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-02-12 kl. 00:09.
Citera
2025-02-13, 17:23
Medlem
Hon skrev precis att hon får samarbeten där hon då kan lägga dom på huset "kostnadsfritt". Hon kan ju ha noll koll på att man behöver skatta sammarbeten
Citera
2025-02-13, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Hon skrev precis att hon får samarbeten där hon då kan lägga dom på huset "kostnadsfritt". Hon kan ju ha noll koll på att man behöver skatta sammarbeten

Det var snabbt. Hon hänger här för att kunna skicka in egna frågor att svara på när vi kritiserar ngt
Citera
2025-02-13, 18:17
Medlem
Jag blir lika chockad som alltid när influencers avslöjar hur mycket de får för ett samarbete... som sagt, inget hon lär avstå ifrån någonsin.

P la upp en bild på ett par fakturor där hon beskrev att hon drar in pengar via "worknode", och att hon alltid vara haft det "vid sidan om". Om man bara slår ihop de hon lagt upp så är det 139 000kr tot. Deras skulder borde ha varit avbetalda för länge sedan med en sådan sidoinkomst!
Citera
2025-02-13, 18:58
Medlem
Nu är där en händelse om ”krokodilen” om vem P tror det är, verkar stolt över sitt detektivarbete 😅
Citera
2025-02-13, 19:03
Medlem
nintendoKalles avatar
Så uppenbart att hon skriver alla frågor till sig själv
Citera
2025-02-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goodwords
Nu är där en händelse om ”krokodilen” om vem P tror det är, verkar stolt över sitt detektivarbete 😅

Alltså på riktigt. Vad tjänar hon ut att hänga ut 🐊?
Tycka synd om mig kortet eller vad är det frågan om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in