2023-08-16, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Här kommer teori nummer 1: glaset med "bubbel på en onsdagskväll" såg misstänkt likt ut vanligt bubbelvatten tyckte jag...

Såg ut som vanligt vatten. Inget bubbel där inte. Tidsfråga
Citera
2023-08-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Här kommer teori nummer 1: glaset med "bubbel på en onsdagskväll" såg misstänkt likt ut vanligt bubbelvatten tyckte jag...

Time will tell😎
Citera
2023-08-17, 16:43
Medlem
tivolits avatar
När hon alltid målar kvinnor med stora bröst och enorm röv och ingen midja. Och nu senast en kvinna med jätteröv, jättepattar (givetvis fasta) och 2 cm midja med spermier på HUR kan man tycka tavlorna är fina? Förstår inte. En annan blir äcklad.

Men hennes liv går ju enbart ut på att föda barn (trots att hon inte kan gå en hel graviditet och föder sjuka prematura barn, men hon tänker bara på sig själv) så det är väl därför
Citera
2023-08-17, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tivolit
När hon alltid målar kvinnor med stora bröst och enorm röv och ingen midja. Och nu senast en kvinna med jätteröv, jättepattar (givetvis fasta) och 2 cm midja med spermier på HUR kan man tycka tavlorna är fina? Förstår inte. En annan blir äcklad.

Men hennes liv går ju enbart ut på att föda barn (trots att hon inte kan gå en hel graviditet och föder sjuka prematura barn, men hon tänker bara på sig själv) så det är väl därför

Fasta, LOL!! Tkr de är spetstuttar hehe..
Citera
2023-08-17, 17:35
Medlem
Citat:

Måste vara himla frustrerande och super jobbigt för dig det här. Vill du prata om det?
Citera
2023-08-17, 19:10
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trippelsats
Måste vara himla frustrerande och super jobbigt för dig det här. Vill du prata om det?

Ja det är ju det jag gör.
Citera
2023-08-17, 19:11
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohana23
Fasta, LOL!! Tkr de är spetstuttar hehe..

Ja. Som trekanter.
Citera
2023-08-17, 19:19
Medlem
Citat:

Målar samma sak hela tiden, hur många rövar har hon målat egentligen? 😂
Citera
2023-08-17, 19:30
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Målar samma sak hela tiden, hur många rövar har hon målat egentligen? 😂

Ja snark alltså.

Den stora tavlan med tre vasstrån tycker jag däremot är fin. Mer sånt hade jag velat se. Inte fler enorma röva och trekantstuttar med sperma på. Jag tycker hon ska hålla sig ifrån att måla människor.
Citera
2023-08-17, 20:32
Medlem
Citat:
Ja det är ju det jag gör.

Har du inte tagit till dig att du kränker 1-2 personer ur hennes fanbase med ditt tyckande.Det är oacceptabelt att ha åsikter om deras idoler för då är man elak och olycklig….Eller…nått…sånt?

Jag kommer aldrig förstå dessa människor som har så lätt att se åt andra hållet när det kommer till ett barn som blir orättvist behandlad men när det kommer till ett fåtal kritiska röster kring hur två vuxna agerar svider mer.
Såååååå sorgligt att det verkliga livet ersatts av sociala medier.
Citera
2023-08-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Har du inte tagit till dig att du kränker 1-2 personer ur hennes fanbase med ditt tyckande.Det är oacceptabelt att ha åsikter om deras idoler för då är man elak och olycklig….Eller…nått…sånt?

Jag kommer aldrig förstå dessa människor som har så lätt att se åt andra hållet när det kommer till ett barn som blir orättvist behandlad men när det kommer till ett fåtal kritiska röster kring hur två vuxna agerar svider mer.

Men precis 😂

Det är dock synd att inte hela deras fanbase hittat hit eller fått veta sanningen bakom J, P och lilla T. Sorgligt hur ärliga och fina de framstår i sina sociala medier. Kräks.

Hoppas verkligen inte att de får några fler barn. Borde vara olagligt.
Citera
2023-08-17, 21:48
Medlem
tivolits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86

Så sött att dom följer tråden slaviskt också helt ointressant är det minsann inte här inne he he
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in