2025-01-14, 13:53
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Har man blivit blockad från P plötsligt? Eller nåt med hennes sida? "Ett fel har inträffat"

Funkar för mig så du är säkert blockad.
Citera
2025-01-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Funkar för mig så du är säkert blockad.
Ok tack! skumt. Jag som inte skrivit nåt nånsin till henne...eller gillat nåt. Kanske därför...
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2025-01-14 kl. 14:58.
Citera
2025-01-14, 16:02
Medlem
Söt tjej som gillar smink helt klart
Citera
2025-01-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ok tack! skumt. Jag som inte skrivit nåt nånsin till henne...eller gillat nåt. Kanske därför...

Visste inte att man kunde se sånt.
Sitter människan och blockerar lite random människor så är hon ju superparanoid.
Citera
2025-01-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Visste inte att man kunde se sånt.
Sitter människan och blockerar lite random människor så är hon ju superparanoid.
Ja i detta fallet är det verkligen lite random för jag har en privat profil och aldrig reagerat på nåt. Eller så kan man se vilka som är minst aktiva, men trodde inte det.
Citera
2025-01-14, 18:00
Medlem
Citat:
Ja i detta fallet är det verkligen lite random för jag har en privat profil och aldrig reagerat på nåt. Eller så kan man se vilka som är minst aktiva, men trodde inte det.

Hon kanske testblockar en i taget och direkt sätter sig för att kolla vem som eventuellt skriver här 😅
Tid verkar ju människan ha iaf, och paranoid är hon också. Dålig kombination.
Trodde hon var mer upptagen med sina sju barn än att blocka folk. Jäkla galning.
Citera
2025-01-14, 18:02
Medlem
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...nga-produkter/

Nu handlade just denna om en annan influenser men bra att folk börjar skriva om ämnet. Patricia gör ju exakt samma sak och hon blåste sina följare när hon samlade in till spädbarnsfonden.
Citera
2025-01-14, 18:16
Medlem
Jag förstår inte hur hon hinner virka alla plagg när hon har en liten bebis att ta hand om hela dagarna? Eller är det slapptasken som har Ebba-jour 24/7 så pannan kan virka?
Citera
2025-01-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Inte så jag menar.
Se bild:
https://imgur.com/a/QhE9Trd
Okej👍. Jag menade om det var en reel där hon ville sälja köksön
Citera
2025-01-14, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Jag förstår inte hur hon hinner virka alla plagg när hon har en liten bebis att ta hand om hela dagarna? Eller är det slapptasken som har Ebba-jour 24/7 så pannan kan virka?
Han har visst börjat jobba. Tydligen så är inte E dödssjuk längre och då får de antagligen inte vabba henne längre.
Citera
2025-01-14, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon kanske testblockar en i taget och direkt sätter sig för att kolla vem som eventuellt skriver här 😅
Tid verkar ju människan ha iaf, och paranoid är hon också. Dålig kombination.
Trodde hon var mer upptagen med sina sju barn än att blocka folk. Jäkla galning.
Ja då har man inte mycket för sig 😂
Citera
2025-01-14, 23:51
Medlem
Hon måste sluta slänga ur sig ord och meningar hon inte kan formulera korrekt eller inte vet innebörden av.
”Trust the progress” har hon skrivit på Instagram. Trust the process, heter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in