2025-01-30, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jag undrar snarare vart alla J:s egna vänner är någonstans!? Har han en enda vän sen innan? Det är så tydligt hur pannan klippt alla hans relationer.

Han var väl den som fick flytta långt ifrån sitt sociala kontaktnät för att det ej fungerade för Ps alla barn med pendlingen till skolan?

Så gissningsvis fick han lämna alla bakom sig, inkl sin förstfödda son.

Sen kan jag tänka mig att det är svårt som vuxen, med flera kids och bonusbarn, att hitta nya vänner...

Men ja, när du pekar ut det så känns det rätt orättvist fördelat med det sociala, till Js nackdel.
Citera
2025-01-30, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Joakim har ju (enligt sig själv) aldrig haft en vettig fadersfigur, hans biologiska far drog sig ur faderskapet innan JH ens kunde krypa.
Det är absolut inte Joakim Hallerheims fel, han valde aldrig att bli född in i sånt osäkert föräldraskap.

Tyvärr så återspeglar sig dock Jockes usla erfarenhet av faderskap på den första sonen, den sonen Joakim säkerligen älskar men måste glömma om han ska vara Patricia till lags.
För Patricia har såpass usel självkänsla att absolut ingen bastardunge får stå/ingå i hennes nya drömfabrik/familj.
Det ser verkligen inte bra ut att ha nån okänd unge där på fotot där Patricia gång på gång ska behöva förklara familjekonstellationen.
Hade Patricia haft lite självkänsla så hade hon bara skrattat bort alla frågor och sagt "tomten är far till alla barnen" hahaha.. och sen ett samarbete med Hello Fresh vars portioner mättar halva familjen.

Men, istället för att bara göra humor om alla svårigheter/den knepiga familjekonstellationen så försöker detta numera sunkig influenserpar dölja och försköna sin tillvaro genom att ignorera frågor, blockera hejvilt från A-Ö etc etc.

Jag saknar verkligen den gamla Patricia Karlsson ( ja, hon har inget överklass namn längre sen hon lämnade sin bästa babydaddy för att gänga sig med sitt billigare Tinder-ragg)

Nu hoppas jag verkligen att Pannan lyfter sitt konto med saker man vill influeras av, dvs inte massa hat och likdoft.

Stämmer inte riktigt eftersom han hade en syv far som var stabil fadersfigur
Citera
2025-01-30, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Jag undrar snarare vart alla J:s egna vänner är någonstans!? Har han en enda vän sen innan? Det är så tydligt hur pannan klippt alla hans relationer.

Det var någon här på fb som umgicks med j innan han blev hop med p och tydligen var han en helt annan person på den tiden. Ingen känner igen honom längre …
Citera
2025-01-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Han var väl den som fick flytta långt ifrån sitt sociala kontaktnät för att det ej fungerade för Ps alla barn med pendlingen till skolan?

Sen kan jag tänka mig att det är svårt som vuxen, med flera kids och bonusbarn, att hitta nya vänner...

Men ja, när du pekar ut det så känns det rätt orättvist fördelat med det sociala, till Js nackdel.

Stämmer inte helt eftersom de också fick gemensamt barn och js förstfödda klarade inte vara hos pappa på pappadagar ändå så därför kunde han likaväl flytta , så minns iaf jag diskussionen från p och js sida

Givetvis inte rätt att lämna sitt barn men så resonerade de
Citera
2025-01-30, 21:15
Medlem
Citat:

Han har börjats umgås mer med ps vänner och familj
Tycker det är tydligt då det sällan är någon släkting el vän från hans sida som syns på ig och då har han ändå 5 syskon
Citera
2025-01-30, 21:16
Medlem
Js släkt ställde ju inte ens upp när de låg på sjukhus

Ps mamma och ps ena kompis var de enda som hjälpte
Citera
2025-01-30, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Han har börjats umgås mer med ps vänner och familj
Tycker det är tydligt då det sällan är någon släkting el vän från hans sida som syns på ig och då har han ändå 5 syskon

Jättetrist för hans del. Har också många syskon och har bra kontakt med alla.
Viktigt att ha en relation med sin familj för man har bara en, oavsett om man blir oense mellan varven så delar man uppväxt.
Citera
2025-01-30, 23:03
Medlem
Lillamypavifts avatar
Detta är bland det mest patetiska jag läst på Flashback och vet fan inte hur jag hamnade här men vill ändå lämna ett avtryck att alla ni som är så lågt begåvade som sitter anonymt, antagligen vuxna människor och letar fel och kommit på ett smeknamn ”pannan” för att trycka åt en annan människas utseende. Herre jösses vilka jävla low lifers ni är ha ha wow

Alltså ni tar detta till absurdum!!

Ni icke lågt begåvade vuxna människor, min fråga är till er; för läser att dom har kfm och ganska mkt skulder, hur kommer det sig att dom ändå lyckas hitta så där flådiga bostäder?

Man får inte direkt känsla att dom har skulder
Citera
2025-01-30, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Js släkt ställde ju inte ens upp när de låg på sjukhus

Ps mamma och ps ena kompis var de enda som hjälpte

Alltså hur kan det ens bli så? Man ställer upp för sina barn/släkt när de är i nöd.
Vad har de här två gjort för att bli totalt förvisade från båda familjerna?

Eller har de helt enkelt vuxit upp som två oälskade barn i varsin familj och sen hittat varandra på äldre dar, och gör numera ett kladdigt försök att bilda en egen kärnfamilj.
Kanske därför Patricia är så otroligt mån om att skära bort alla kontakter Joakim hade innan han träffade henne där en blöt kväll på Tinder (alltså vem träffas ens så).

Han ska bara ha henne att styras av och absolut inga människor runtomkring som kan ha minsta åsikt.
Citera
2025-01-30, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamypavift
Detta är bland det mest patetiska jag läst på Flashback och vet fan inte hur jag hamnade här men vill ändå lämna ett avtryck att alla ni som är så lågt begåvade som sitter anonymt, antagligen vuxna människor och letar fel och kommit på ett smeknamn ”pannan” för att trycka åt en annan människas utseende. Herre jösses vilka jävla low lifers ni är ha ha wow

Ni icke lågt begåvade vuxna människor, min fråga är till er; för läser att dom har kfm och ganska mkt skulder, hur kommer det sig att dom ändå lyckas hitta så där flådiga bostäder?

Flådiga bostäder??
De flyttar runt likt 1800-talets zigenare med idel korttidskontrakt till villor som ingen vill hyra.
I en jäkla håla till förort som är för nära en riktig stad för att kunna kallas landet och alldeles för långt från en stad för att kunna anses attraktivt.

I dessa kortidsboenden så smetar Pannan lite färg och lägger ut som content medans hennes djupt skuldsatta slapptask till babydaddy nummer fyra går runt arbetslös och bara ser menlös ut.

Ska du inte dra den här med avundsjuka också?
Citera
2025-01-30, 23:16
Medlem
Citat:

Fattar inte heller…
Citera
2025-01-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamypavift

Fast det är bekräftat med skulderna. De båda har ju skrivit om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in