Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-06, 07:39
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Jo den förtjänar ju att repostas då och då så folk ej glömmer.
Här har vi en dåres försvarstal:

(FB) Influenser förlorat ett barn
Citera
2024-11-06, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Gällande T, vad spelar hans ev diagnos för roll? Varför skulle ett barn med autism inte klara av att pappan åker kontinuerligt och hälsar på? Om det nu inte funkar att han åker upp och bor där vv.
Så dumt. Har själv en dotter med autism, som att man skulle överge henne pga det om det inte funkade att hon bodde hos mig. Man slutar aldrig kämpa som förälder.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-11-06 kl. 08:54.
Citera
2024-11-06, 09:39
Medlem
Nej, så dålig bortförklaring! Om det nu vore så kan man ju tänka sig att mamman ännu mer är i behov av avlastning från barnets andra förälder. De föräldrar jag känner som är i liknande situation med barn sedan tidigare, och ny familj på annan ort gör allt de kan för att det ska funka bra med varannan vecka för barnet. Skaffar dubbla boenden för att kunna ha barnet om det går i skolan osv. Det är ju det normala, att
ta hand om sitt barn som inte valt situationen. Förhoppningsvis träffar han T oftare nu, han verkar ju fortfarande vabba så borde ha all tid i världen till det…
Citera
2024-11-06, 10:30
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Gällande T, vad spelar hans ev diagnos för roll? Varför skulle ett barn med autism inte klara av att pappan åker kontinuerligt och hälsar på? Om det nu inte funkar att han åker upp och bor där vv.
Så dumt. Har själv en dotter med autism, som att man skulle överge henne pga det om det inte funkade att hon bodde hos mig. Man slutar aldrig kämpa som förälder.
Ett inlägg med massa skit staplat på varandra och om inte P har skrivit det själv så har hon stått bakom och regisserat.
Den enda som hyllades var P och hennes försök att ”göra allt”.
Så tydligt skrivet av en narcissist som vänder varje situation så det passar det egna narrativet.
Vidrigt.
Citera
2024-11-06, 12:10
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ett inlägg med massa skit staplat på varandra och om inte P har skrivit det själv så har hon stått bakom och regisserat.
Den enda som hyllades var P och hennes försök att ”göra allt”.
Så tydligt skrivet av en narcissist som vänder varje situation så det passar det egna narrativet.
Vidrigt.

Ja det är så jävla vidrigt att läsa.
Skönt att det finns förevigat här för all framtid så alla kan läsa vad idioten tycker är heeelt rimligt
Citera
2024-11-06, 12:54
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Ja det är så jävla vidrigt att läsa.
Skönt att det finns förevigat här för all framtid så alla kan läsa vad idioten tycker är heeelt rimligt
Är J aktiv i någon annan tråd fortfarande och vidhåller sitt Gloria-beteende eller har han krupit och gömt sig med svansen mellan benen?
Citera
2024-11-06, 13:51
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Är J aktiv i någon annan tråd fortfarande och vidhåller sitt Gloria-beteende eller har han krupit och gömt sig med svansen mellan benen?

Nä han gjorde ju två inlägg och fick massa befogad kritik över sig sen har han inte vågat göra fler inlägg det dumhuvudet
Citera
2024-11-06, 18:44
Medlem
Jag förstår inte riktigt hans instagram? Vad vill han influera om? Han har inget jobb, inga egna intressen, inga egna vänner, han klarar inte ens av att ta ansvar för sitt egna kött och blod eller kan bidra till att försörja sin nya familj. Han kan inte ens hantera hans egna ekonomi.

Hur gick det med hans karriär som snickare?
Skulle han inte föreläsa om missbruk?
Citera
2024-11-06, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Jag förstår inte riktigt hans instagram? Vad vill han influera om? Han har inget jobb, inga egna intressen, inga egna vänner, han klarar inte ens av att ta ansvar för sitt egna kött och blod eller kan bidra till att försörja sin nya familj. Han kan inte ens hantera hans egna ekonomi.

Hur gick det med hans karriär som snickare?
Skulle han inte föreläsa om missbruk?

Blev inte ett skit av hans planer som vanligt men han drog högsta vinsten genom att få ännu ett sjukt för tidigt fött barn som han fortfarande vabbar för tillsammans med Pannan.
Citera
2024-11-06, 20:02
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Blev inte ett skit av hans planer som vanligt men han drog högsta vinsten genom att få ännu ett sjukt för tidigt fött barn som han fortfarande vabbar för tillsammans med Pannan.

Ska bli kul när E börjar på förskola och bägge måste börja jobba igen
Men de finner väl en ny scam att mjölka staten och skattebetalare på.
Citera
2024-11-06, 20:41
Medlem
Jag förstår verkligen inte hur folk blir censurerade genom att prata om typ politik eller va FN som helst men d e FN helt okej att posta ett lik på ett barn hela tiden. Å det finns inte ngt man kan anmäla.

Man får absolut inte prata om övergepp eller allvarliga saker men visst. Släng upp ett dött barn 10ggr i månaden utan problem. Spyr på det. Spyr!!!!!!
Citera
2024-11-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messmoret
Jag förstår verkligen inte hur folk blir censurerade genom att prata om typ politik eller va FN som helst men d e FN helt okej att posta ett lik på ett barn hela tiden. Å det finns inte ngt man kan anmäla.

Man får absolut inte prata om övergepp eller allvarliga saker men visst. Släng upp ett dött barn 10ggr i månaden utan problem. Spyr på det. Spyr!!!!!!

Jag håller med dig. Men finns det inget sätt att anmäla obehagligt innehåll på IG?
Man vill helst inte se en likfläckig unge var och varannan gång man loggar in.
Att ens lägga upp bilder på ett lik tycker jag är ett enormt övergrepp mot någon som verkligen inte gett sitt samtycke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in