2024-10-21, 05:02
Medlem
bellusorcas avatar
Så mörkt att en treåring somnar med en mobiltelefon..?
Citera
2024-10-21, 08:06
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Verkligen! Trodde hon var mer upplyst än så angående skärmanvändande för små barn INNAN läggdags.
Citera
2024-10-21, 13:06
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Verkligen! Trodde hon var mer upplyst än så angående skärmanvändande för små barn INNAN läggdags.

Var ser ni detta? Eller är det borttaget?
Citera
2024-10-21, 13:35
Medlem
Citat:

Ja verkligen! Att läsa en godnattsaga hade ju varit mer lämpligt.
Citera
2024-10-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan

Ja och även att hennes 7-9 åringar får somna med mobilen i nyllet. Men ja, har man så många barn att man inte hinner med dom så förstår jag att man slänger dit en skärm till kvällen.
Citera
2024-10-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Var ser ni detta? Eller är det borttaget?
Det var på hennes frågestund på storys igår!
Citera
2024-10-21, 22:41
Medlem
Citat:

Hur kan man ens få den iden?
Tacka fasen att ungen ser trött och speedad ut mer eller mindre hela tiden.

Skulle jag ge min treåring en telefon att leka med när han ska sova så glöm att han somnar förrän batterierna är slut.

Gissar att de även låter ungen trycka en risifrutti till frukost så han orkar gå till den obetalda förskolan..
Citera
2024-10-21, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Ja och även att hennes 7-9 åringar får somna med mobilen i nyllet. Men ja, har man så många barn att man inte hinner med dom så förstår jag att man slänger dit en skärm till kvällen.

Totalt vansinne, då har man skaffat sig fler barn än man har tid för.
Skulle skämmas att berätta det öppet så alla i världen kan se vilken trött looser man är som förälder.
Citera
2024-10-22, 06:32
Medlem
Citat:
Verkligen! Hur kan de inte ha koll på allt som sagts om detta?
Citera
2024-10-22, 22:15
Medlem
Jag förstår verkligen vad sorg innebär men kommer aldrig förstå varför Pannan valt att förstora och rama in en bild på Ilse när hon uppenbarligen är stendöd och har likfläckar.

Det finns ju massor av bilder på flickan då hon faktiskt levde, tagna under ett dygn då både mamma och pappa satt och körde live från IVA till sina sociala medier.

Mina tonårsbarn ber mig ta bort offentliga bilder där jag ammar dom, hade jag smällt upp en bild på ett lik så hade ungarna mina gömt sig under varsin säng och ringt BRIS/psykiatrin.

Förhoppningsvis så släpas bara dödsbilden fram då det är content-torka, för det är helt jäkla galet!
Citera
2024-10-23, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag förstår verkligen vad sorg innebär men kommer aldrig förstå varför Pannan valt att förstora och rama in en bild på Ilse när hon uppenbarligen är stendöd och har likfläckar.

Det finns ju massor av bilder på flickan då hon faktiskt levde, tagna under ett dygn då både mamma och pappa satt och körde live från IVA till sina sociala medier.

Mina tonårsbarn ber mig ta bort offentliga bilder där jag ammar dom, hade jag smällt upp en bild på ett lik så hade ungarna mina gömt sig under varsin säng och ringt BRIS/psykiatrin.

Förhoppningsvis så släpas bara dödsbilden fram då det är content-torka, för det är helt jäkla galet!
Troligen så står denna bild alltid framme. För en gång skull så håller jag med dig om varför de inte använder sig av en bild där flickan fortfarande lever då de har mängder av andra bilder
Citera
2024-10-23, 07:24
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Pannans ungar nog tyvärr rätt härdade av att leva i hennes cirkus så jag antar att det är ”normalt” att ha en bild på ett spädbarnslik framme i vardagsrummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in